2018年7月22日星期日

百樂門國際宴會廳 @ 九龍灣 ( 22-JUL-2018 )




( 22-JUL-2018  SUN )

今朝 9 點幾自然醒   里奧大人都沖埋涼換好衫添喇   我要快手啲呢 ~

食完早餐就番教會   崇拜完畢就即走喇 ~      





約咗家姐 姐夫去彩晶軒飲茶   因為麥包 3 點半做儀式呢 ~

我哋先到先等   我哋到咗 10 分鐘左右就有位   感恩感恩   家姐都話估唔到咁快有位 ~

家姐 姐夫無耐都嚟到   家姐話好肚餓   佢講得餓真係超級餓㗎喇   哈哈 ~

度小月揚州炒飯 ($78)



百吃不厭家鄉咸水角



老干媽蒸金錢肚



紫金名醬豉蒜蒸鳳爪



老爺子古法馬拉糕



叫哂點心就傾偈啦   家姐問我哋尋晚聞唔聞到自己個身成陣煙味 ?!   我話完全聞唔到喎   不過家姐好怕煙味   所以特別敏感呢 ~

原來肥妹真係對家姐好好㗎   佢幫家姐日日抹傷口   家姐話 Lunch 約咗人食飯   唔得閒買膠布   佢話妳照去食飯   佢去買 ~

咁肥妹去咗 2 次旅行   去日本就買咗支七味粉比家姐   之後去唔知邊又買咗手信比家姐   肥妹啲 朋友都話妳做咩成日要買手信比妳個同事 ?!   咁佢話因為家姐要睇住啲狗   所以唔敢去旅行   佢有得去旅行   咪想買手信比家姐囉   仲話家姐好好人   對佢好好   所以要買手信比佢   我覺得對話好感動   家姐真係一個好人   佢啲朋友好多都係舊同事嚟㗎   有幾個仲係第 2 份工識添   又會成日記得家姐生日   送嘢就一定送 8 哥嘅嘢 ~

原來家姐又 "High" 花咗架車   我都估到實有咁情況啦   掛住麥包定啦   PK 都係應該咁   不過我唔想家姐傷心   所以唔提麥包   之後家姐話: 妳點知嘅 ?!   我話我係妳邊個先得㗎 ?!

今次飲茶   大家都有傾有講   好開心 ~

差唔多 3 點走人   因為家姐個工人同前工人都到咗   咁我哋一齊行去喇 ~

唉   越接近 3 點半   個心就越卜卜跳   勁唔開心囉   嗚嗚 ~


麥包好鍾意食   但其實家姐啲狗隻隻都好為食㗎   哈哈



工作人員一抱麥包出來   我同家姐簡直缺堤咁   家姐就肯定比我傷心一萬陪添啦   嗚嗚 ~

家姐一話: 麥包   好耐無摸你喇   我就喊到黐咗   我話我係最後一次為啲狗狗咁喊 ~

火化要 1 個鐘   所以又傾下偈   今次見家姐新工人   但家姐好搞笑   成日話佢對眼好大   朝早見到佢對眼碌到咁大   話好驚喎   黐鬼線   不過佢眼白好白就真嘅 ~   

5 點搞掂   佢哋搭的士番屋企   我同里奧大人就行官塘廣場同 APM ~

譚仔二哥   呵呵 
   


之後再行德福   行到 6 點幾覺得好鬼攰   所以去 KFC 食杯雪糕   我好想食番啲甜嘢 ~

曲奇朱古力新地 ($14) - 味道唔值呢個價錢喎



咁我喊完好攰嘛   直頭瞓着咗添呀 ~

坐小巴去百樂門   去到 7 點 15 分   兒生女未到   所以等多 20 分鐘都開餐喇 ~

食到 9 點左右就走喇   兒生仔車我哋番屋企 ~

沖埋涼就休息   11 點幾都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言