2018年7月7日星期六

泰好天氣 @ 曼谷 DAY 8 ( 7-JUL-2018 )

( 3-JUL-2018  SAT )

今朝仍然 9 點起身   但又唔攰喎   感恩感恩   今日番香港喇   有機會再見喇 ~

天色灰灰暗暗





尋晚最後一擊   番到香港唔駛洗衫   就咁熨衫就可以喇   勁開心



今日可以着裙喇   咁影拉到個人長咗咁



沖埋涼就去食早餐   其實酒店嘅早餐都好味道   但我就好似無咩想食咁   呢朝終於知道原因   係我夜晚食得太飽   朝早唔會話好餓咁囉 ~

之前去曼谷   好少會夜晚食飯   多數食粉麵   但今次真係食咗好多餐飯   唔飽先奇   哈哈 ~

Fusilli with Prink Sauce



Stir Fried Minced Chicken with Yellow Curry



Stir Fried Pork with Garlic ~ 白雪雪咁嘅肉   我好少會食   但其實可能好好味   哈哈



Stir Fried Shanghai Noodle / Bok Choy with Egg White Sauce



終於有粟米了



無試過



生果 refill 得最快



今朝坐呢度



我嘅早餐   為咗炸魚仔   我要食碗粥



睇番都好想食



好悠閒地嘆杯咖啡



里奧大人啲濕濕碎碎早餐   哈哈



唔知食咩好   樣樣拎少少



呢碟 "沙律" 好味呀   因為有我鍾意嘅食材



呢兩樣生果都好鍾意食



食完早餐都 10 點幾   要番上房執埋啲嘢喇 ~

門中有門   唔錯唔錯



呢場波真係有啲悶   好在里奧大人無睇咋   哈哈



將佢還原



係咪好似第一日咁呀   哈哈



祈禱位置   由細聽到大   話喺酒店唔好亂問櫃桶   如果有本聖經打開就代表間酒店好猛鬼   不過我實會開櫃桶㗎   有啲櫃桶係放風筒家嘛



間酒店真係好光猛   所以我都鍾意住呢



一路煮嘢一路睇電視真係唔錯



Open Kitchen 真係唔錯   唔煎炸嘢嘅話



今次買嘢都幾滿足   多謝里奧大人陪我買買買



咁嘅光線   真係好想瞓覺呢





拉咗窗簾就暗好多呢



有機會再見   哈哈



搞掂哂都 11 點 45 分   擺低啲行李喺 Lobby   我哋再喺附近周圍行下 ~

@ 11 點 46 分了



唔捨得走   哈哈



其實都係行 Central   因為最緊要近酒店   同埋唔驚塞車   哈哈 ~

蛋黃哥



喉糖



Chiang Mai 都係我會再想去嘅地方



我只能影   不能買



靚呀



呢啲袋都唔平



大象型嘅袋





得意呀



榴槤象都勉強接受   但石榴象真係好恐怖囉



好靚   但好貴



睇下家品



我最鍾意睇杯





我幾鍾意呢啲杯嘅設計





玻璃杯   一定要飲哂先可以放落枱面



我鍾意膠碟   因為唔驚打爛





大減價



我覺得呢啲膠碗碟就靚喇




Lock & Lock 盒更加抵喎   有 50% Off



點解今日先發現㗎   次次去泰國都想買木制碟   因為真係平過香港好多呢







大愛呀



咖啡杯   估唔到咁貴



1,000B 一隻呀   定其實係已經最平嘅一款呢 ?!



真正 2018 World Cup   哈哈



我同里奧大人講   呢把風扇一定係貴嘢   佢話好普通咋喎



8,500B 呀   差唔多 HK$2,XXX



我幾鍾意呢啲單人梳化



里奧大人話鍾意呢張



我就鍾意呢張   感覺舒服好多



3 人就好似無咁舒服咁   哈哈



好貴呀



仲以為里奧大人會鍾意呢啲添   哈哈



幾有心思喎   整到好似間屋仔咁



Marvel



里奧大人一經過   就會話走的   哈哈



眼看手勿動



去 Food Court 睇下   但賣相唔吸引   同埋食物價錢同餐廳價差唔多喎



好大個熨斗





其實係咪頭盔嚟㗎   哈哈



好靚女   又高又瘦



逐層行



行到 12 點半就走人喇   去番 mercury Ville 食嘢 ~

好殘舊嘅巴士





同樣係 511   但呢架又新淨好多喎



坐電單車真係好方便   但真係好危險



我呢幾日留意到曼谷好多白色私家車



我突然間又想食啲嘢   所以話去 Burger King   如果有 KFC 就好啦   勁想食炸雞呀 ~

又番嚟喇





Harrods





經過又想食壽司   但里奧大人話唔食生冷嘢





@ BURGER KING





樣樣都想食



同香港差唔多價錢





我要 Bacon Cheese Whopper Set (275B)



好多材料



Caramel Sundae (19B)   已經溶溶哋   哈哈



里奧大人搵緊資料



睇番張單先見到 Rabbit Disc 10%   咁又好喎   呵呵



呢支 Perrier 係酒店送㗎   我成日話要記得拎走   所以里奧大人 Check-out 前都問我拎咗未   哈哈



前晚就係去呢間按摩



我都鍾意住呢個地區   人唔多   附近又多食店同按摩店   行去 BTS 站又唔遠



@ Centre Point, Chidlom, Bangkok



又要再講   白色 Tuk Tuk 真係好靚



2 點番酒店拎行李   之後打的去機場喇 ~

拎行李喇



G4S 喺香港見得多   估唔到曼谷都見到



職員都幫手拎   人地唔知以為好多件行李   哈哈



2 點 10 分開車   2 點 45 分到機場 ~

唔明點解要將其中 1 個喼放喺前面囉



烏雲來了



我覺得呢座建築物好舊式



影影下相   佢突然行出嚟   嚇鬼死我



呢個住宅設計都幾特別   喺曼谷真係睇到好多設計特別嘅建築物   不過我無影到咋   因為好多時都坐緊車   影唔切呀



個天越來越黑了



好鍾意呢啲兩層住宅







時間係 2:26pm



Toll Fee 70B



每層嘅露台位置都唔同   幾搞鬼喎



要是今日仍然喺曼谷   就只有行商場了   哈哈



真係好想時時刻刻都望到一大片天空   但香港太多高樓了   唉





有間 Central Plaza





住呢間酒店   可能唔係咁方便出入



細細隻嘅飛機



另一邊



差唔多到機場喇



225B 未計 Toll Fee



離境喇



@ 14:51



無咩人喎



鎖車地帶



第一時間睇航班資料



淪陷







多人到呢



急急腳去 Check-in



好在我哋係另一邊 Check-in



已經 14:56



好在我今日唔係着迷彩衫咋   哈哈



18.5 Kgs



20.2 Kgs   基本上唔會超重   因為我唔會好似以前咁亂買嘢呢



我哋 Check-in 完之後   幾個 Counter 都 CLOSED



寫咩呀   哈哈



令人尊散嘅前泰皇



里奧大人話未見過咁嘅 Boarding Pass   哈哈



FD502 (Gate 2)



3 點 Check-in 完就周圍行   見到泰式奶茶   即去買杯嚟飲呀   咁就無遺憾地番香港喇   哈哈哈哈 ~

周圍行下



離遠比我見到 Bangkok Street Food   我話要去睇睇



診所



依家覺得揹背囊好呀   因為容量大啲   臨走時再買多啲嘢都唔驚   哈哈



居然有 ChaTraMue   實在太感恩喇   因為尋日想買嚟飲   但佢 Closed   估唔到機場有呢



ChaTraMue 好多人幫襯



好似同出面差唔多價錢





無嘢做就食下嘢囉   所以買咗杯奶茶雪糕



其實都想買盒飯試下   好似幾好味咁   不過真係食唔落   哈哈



乾淨



有得買呢啲 Display 就好   望見都開心   哈哈



呢杯奶茶雪糕好有奶茶味呀   下次黎曼谷必食之一   連里奧大人自己都忍唔住要自己食 1 杯





我已經叫挽來   但都好甜囉   之前買嘅無咁甜㗎   嗚嗚



Garrett Popcorn 試食份量真係唔少



我仍然想買焦糖味果仁爆谷   諗住睇有無平囉   不過都係無   其實唔貴啲已經偷笑   哈哈



入去喇





地方好大呀



Air Asia Sales Counter





自助 Check-in





Air Asia 都好多 Counter



行上一層睇下





里奧大人話食啲嘢喎   因為今晚番香港唔食㗎喇 ~

又見到 BURGER KING



呢間 YUM SAAP 有好多分店



Pepper Lunch 就唔試 lu



呢個樣



炸雞真係好吸引   但太大件   食唔落囉



醬汁都好吸引



啲米粉好似假髮   哈哈



呢間裝潢好古色古香



價錢都 OK   始終喺機場入面食   價錢係貴少少呢



牛野家



地方闊落   同埋都乾淨



呢間食芒果甜品好出名   不過我無試過呀



地方闊落



要買張卡   先可以買食物



搵次試下呢啲先



行咗一個圈   最後決定喺呢間買豬肉丸粉



Tom Yum Mixed Ball (100B) - 酸酸辣辣好味呀   本身諗住同里奧大人 Share 食   但最後里奧大人話要買多碗食喎



我鍾意食闊身嘅河粉   但里奧大人買嘅係金邊粉   我以為佢自己轉咋   佢話無喎   因為佢鍾意食金邊粉多啲呢



我食食下去買嘢飲   之後番嚟問里奧大人係咪轉咗枱 ?!   因為覺得張枱大咗   頭先唔覺咁大㗎



我同里奧大人講   如果啲人半夜落機都唔駛驚   里奧大人好愕然話唔驚咩 ?!   我話唔驚無嘢食   哈哈哈哈 ~

OPEN 24 HRS





機場奇跡 ?!



呢間都唔錯





左左右右



上上落落



今次無去麥當勞食嘢添



要離境喇



佢哋排隊退稅



@ Duty Free



繼續向前





5 點 lu



想買嘢飲   但呢啲無咩興趣



未夠鐘   所以 Counter 未開呢



一陣應該坐呢架接駁巴士上飛機



好在有位坐咋   呵呵



另一邊都好多人



斜對面個男人咁瞓   真係好自私



個個手勢都一樣



啲職員番咗嚟喇





5 點半上機了



如果可以行出啲影張相就好喇



坐位真係比較窄



感恩可以同里奧大人一齊坐   同埋隔離無人坐呀   我可以坐窗口位喇   哈哈 ~

職員又噴嘢喇



6 點起飛





又見到好多細細隻嘅飛機



再見曼谷



玻璃窗好污糟



同埋花哂



望天真係好過望地   哈哈





頭先我望上去   我以為山竹隔離嗰張係隻龍蝦



原來係絲巾嚟㗎   我頭先諗住山竹係食物   所以隔離咪龍蝦囉   哈哈



8 點半左右熄哂燈





差唔多到香港喇





20:40 降落喇



番到香港覺得有啲凍   哈哈哈哈



21:48 了



去搭無人駕駛



幕門好靚



睇下行李到未先



@ 10: 05



行李安全着陸



無咩人去 P3



搭車番屋企喇



打的番屋企   沖埋涼再執下啲手信   差唔多 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言