2018年7月13日星期五

米線陣 @ 官塘 ( 13-JUL-2018 )

炆冬菇 + 貢丸米線 (麻辣蕃茄湯底) -  今次要中辣   但麻辣味蓋哂蕃茄味   下次都係小辣算喇   我都係鍾意食蕃茄味多啲
  


手打豬肉丸 + 松葉蟹捧米線 (麻辣蕃茄湯底) - 蟹捧之前係 4 條   依家得 2 條咋   下次唔會叫囉



大汗豬扒 - 新鮮炸起真係好好味   哈哈



( 13-JUL-2018   FRI )

尋晚瞓得唔係咁好   因為之前瞓得太多呀   哈哈   所以起身有啲攰 ~

早餐食吞拿魚治烘底   突然覺得乾爭爭咁 ~



菇場忙下停下   搞掂埋個長命 Report 就可以抖喇 ~

Lunch Time 同 8 卦出去食   佢帶我試新嘢喎 ~





咁我開咗把遮晾乾水嘛   之後我聽同船頭同阿花講   話我好鍾意格仔   把遮襯埋件螻㗎   哈哈   所以里奧大人有啲裇衫   都係會有格仔出現



頭先再飲多杯咖啡又好似精神番啲咁喎   所以快手快腳清埋啲煩嘢先 ~

放工諗住直接去 APM   點知突然肚痛   所以番屋企   好在里奧大人未出門口咋 ~

抖多陣就同里奧大人去米線陣食嘢   食完就去菜菜子鋪頭   諗住吹陣水啦   點知有煩嘢搞   我同里奧大人一齊幫手囉   終於 2 個鐘頭搞掂哂   原來已經 9 點幾   勁攰 ~

食埋生果就走人   我就番屋企喇   里奧大人就同佢去食飯   之後再陪佢去尖沙咀整嘢 ~

我沖埋涼都休息   不過又瞓唔到囉   咁又睇下之前錄咗嘅世界盃   睇到 2 點幾   里奧大人終於番到屋企喇   等佢沖埋涼   同佢傾陣偈   已經 3 點喇   係時候要瞓啦 ~

沒有留言:

發佈留言