2018年7月6日星期五

泰好天氣 @ 曼谷。泰國 DAY 7 (PART 1/1) ( 6-JUL-2018 )

( 6-JUL-2018  FRI )

今朝 9 點起身   沖埋涼就食早餐 lu   尋晚里奧大人話佢要瞓晏啲   叫我自己去食早餐   咁我喺廳度睇波   諗住睇到 9 點半就落去食早餐架喇   不過佢 9 點幾都起咗身 lu ~

頭先我都諗緊   如果我自己去食早餐   食完之後就會去 7-11 買飛碟同咖啡比里奧大人   所以住呢區真係好方便呀 ~

呢個時間起身係最好   唔晏又唔早



一開窗簾就好猛太陽架喇   有太陽嘅話



個天色麻麻地   不過唔緊要   因為我地唔會水上活動   哈哈



原來望落去係有咁多棵樹   真係好似西蘭花呀



呢個幾好味咁



炸魚柳



唔記得咩炒蛋



炒金邊粉 / 芥蘭



仲唔 refill 嘅



但又 refill 皮蛋



呢啲配菜好味呀



吉列豬扒



我想食紅毛丹呀   今朝無嘅   嗚嗚



居然無人   哈哈



餐廳環境都舒服架



今朝大雜會   哈哈



我打算整芝士腸仔飛碟比里奧大人食



點知係點夾都痴唔埋   哈哈



芝士唔溶呀   就咁食算喇   哈哈



影低自己食得好健康



樣樣都試下



好味道



梅粉越食越開胃   哈哈哈哈



我地坐窗口位置



10 點半唔夠就食完早餐   可能夜晚夠得滯   今朝真係食咗好少嘢   哈哈 ~

里奧大人話想去 Platinum 買衫   一早叫佢買多幾件啦   又唔買   依家要翻兜去   不過咁又好喎   反正我諗唔到去邊   嘩哈哈哈哈 ~

原來同里奧大人一齊買咗唔少衫   質地好先買架咋



對面係 Apartment   住呢區真係好唔錯   落到樓下   向東南西北面都有嘢行   同埋係靜中帶旺



又開始好天喎   感恩感恩



街邊檔都開哂 lu



古董 Benz



前面 2 個人拎好多飯盒   我同里奧大人講話咁早就有人食飯 ?!   佢話其實 11 點幾都唔算早啦



@ School Zone



條街無咩人行



去完洗手間又影下相   妳睇啲地方幾咁大丫   勁羨慕



按摩店



3 for 900B 真係好抵





唔知點用呢 ?!



有女裝就好了



好鍾意呢件嘢   之後拚埋身   簡直係拖地



嬲嬲豬樣   哈哈   係頭盔後面來架



里奧大人話呢個 Model 好靚    講笑 (嘔)



銅啡色好靚呀



@ Bangkok Tactical



呢個商場裝飾得好靚呀



呢個就幾恐怖下



無咩人行   舒服舒服



去 Central World 方向



經過 Zen 一間 Coffee Shop   我見到 Buy 1 Get 1 Free 好吸引   所以入去飲番杯喇 ~

Buy 1 Get 1 Free



我鍾意紙巾盤嘅顏色



全部器具都好鍾意呀



好似幾正咁



坐大 cushion 個位原來仲舒服



杯杯都想試



Ice Berry Latte - 又有檸檬又有奶   又有香草味道   呢杯酸味咖啡嘅層次都好豐富下



杯 Ice Matcha 好似有隻嘢喺上面咁   哈哈



咁張枱立痴痴   我手爭位置掂到   搞到又立痴痴   咁我就將隻手"high"落隻杯度囉   向前向後咁" high"   里奧大人好驚又好厭惡個衰樣同高 8 度聲氣問我: 妳做咩呀 ?!?!?!   嘩哈哈哈哈哈哈   我話隻手立痴痴囉   做乜啫   唔想行去洗手嘛 ~

之後又即喺個谷分享   衰 mi 話去洗手啦   衰奧就話要是佢咁做   唱衰佢十年都似 ~~~~~~

懶得去洗手間洗手   所以。。。。。。



泰國嘅 Cafe 真係好令人好 relax



鴛鴦牆   我鍾意



呢個正呀   臨走都掛住望   哈哈哈哈



@ PATISSEZ



又睇下啲雪條


  
飲完都已經 12 點半   即刻去 Platinum 喇 ~

第一次經過呢個商場



呢個頭好似芒果肉



天有不測之風雲





我同里奧大人行行下   都覺得條橋震震地呀   勁恐怖 @@



呢度都有幾間按摩店



有啲塞車喇



呢邊就係搭船去 Victory Monument



1 點左右到 Platinum   咁我行女裝部先嘛   但里奧大人係咁放蚊   我話咁樣會令到我都唔想行喎   最後行多陣都走   我都唔想佢咁悶   雖然佢話唔悶   但行動做哂出來啦 @@

特登黎番呢間買 tee



喺 NO PROBLEM  就買咗 3 件 tee   只係 900B



逐層行下   我買咗個牛仔布袋   好似 280B



好得意



2 點左右走人   再去 MBK 買嘢 ~

街邊檔嘅生果都好吸引



大大條腸   未食都覺得飽   哈哈



燒肉正呀



好衛生咁噃



超級大盤嘅炒飯同炒麵



正呀



我覺得加咗好多水咁



好鍾意睇呢啲街邊檔   真係望下都開心   哈哈



炸物都好吸引   不過得我一個食就唔過癮啦



其實如果我住呢度附近   我都會樣樣買啲番酒店食   當 lunch 都唔錯   哈哈



勁想食魷魚   但太大隻喇



炸螃蟹都好大隻



下次去曼谷應該唔會再黎 BIG C   因為價錢唔係特別平



咁早已經塞哂車 @@



LEO ~~~~



商場入面嘅設計都好特別   所以我好鍾意行最谷嘅商場   就咁睇設計已經值回票價了



又番來喇



雀籠好靚



搭 BTS 去 MBK    順便食嘢同買狗狗用嘅 Eye Gel   行下食下買下真係好開心 ~

搭 BTS 真係好方便



又見到 mercury Ville



車廂都多人   但冷氣好夠



其實一個站嘅燈   唔需要咁密質質啦



今天是 06/07/18



呢間 Scotch 好似係買朱古力   我成日以為係買 Tape   哈哈



CLOSED   不過唔等喇   但係依依不捨咁走囉   嗚嗚嗚嗚



2 點半左右去到 MBK   又周圍睇下再食 lunch ~

MBK 都大間   但無咩嘢好行   我覺得佢最正係有間 After You   因為唔駛等位   哈哈



里奧大人影間 Pharmacy   但無意中影到個長頭髮男人   好想剪鬼咗佢把頭髮呀   哈哈



@ Pork in Basket



我買咗烤豬肉 (15B) + 糯米飯 (10B)   真係平到笑



埋來埋來   我成日覺得泰國人係好黑架   但其實唔係



我對燒雞翼有興趣啲



呢啲榴槤甜點   我就無咩興趣喇





我比較怕 Cream 嘅甜品



里奧大人等緊我買湯粉   我一定會叫佢看實我個袋架   但我覺得佢係無睇實囉 @@



喺呢間買湯粉



再影多次 Menu 比里奧大人睇   睇下佢有無想轉食其他湯粉麵   不過佢仍然照舊



炸嘢最吸引



最愛辣椒粉



Noodle Tom Yum (60B) - 真係好味道呀



樣樣都好味道   所以里奧大人又要食 2 碗



枱都有紙巾供應



地方都算乾淨



芒果糯米飯 Display 好吸引



價錢都好吸引



唔知滷水嘢好唔好味呢 ?!



印度嘢





其實呢啲可能好味   但我覺得唔夠熱囉   所以唔敢買



我諗緊買唔買   哈哈



里奧大人又問呢兩塊係咩來 ?!?!   哈哈



自己焗到咁脆卜卜就好了



價錢又係好吸引



因為我見到豉油辣椒好吸引   所以終於都買咗燒肉飯呀



Crispy Pork on Rice (60B) ~ 一般啦   哈哈哈哈   好在塊皮係脆咋   但啲飯好腍 @@



我可以食好多燒肉皮㗎



芒果糯米飯 (大 100B) - 又忍唔住買   因為價錢真係好吸引呢



1 大啖芒果 + 1 大啖糯米飯   係超級飽肚的   所以里奧大人話我做咩買大份呀   哈哈



咁樣睇有無覺得好大碟呀 ?!?!



我無食呀   因為好飽   留番今晚食   希望唔好臭啦   哈哈



唔食都聞下香唔香   哈哈哈哈   里奧大人成日話我咩都拎黎聞   呵呵



估唔到有間 CINEMA



係咪 Messi ?!



大老虎



之前喺機場   里奧大人見個鬼妹揹呢個老虎袋架   我話睇見都熱   哈哈



100B 真係好抵



忍手唔買   但下次見到可以買呀   揹住去徑步都好丫   最正係個袋有拉鍊



去番 April 27 買 Eye Gel



Book 咗 5 點按摩   所以 4 點 15 分就搭 BTS 番酒店   沖埋個涼就出發去按摩呢 ~

頭先落過一場雨呀





Keep Right 啲字   幾乎睇唔到了



Siam Discovery & Siam Center





唔好落雨呀



咁樣影到空 nel nel 咁   但其實間間店舖都有開架   哈哈



@ SIAM PARGON



BTS 站都唔少人



就咁望住棵樹都好舒服   哈哈



全部都係白色車



大家都黃色衫   所以我叫里奧大人做呢個動作   哈哈



呢個時候都好多街邊檔   仲以為得朝早先開添





番到酒店就即刻沖涼   抖多陣就去按摩喇 ~

咁論盡呀   哈哈



到呢一日   我先知開呢個柜來睇睇



原來仲有煲同鑊架   哈哈哈哈



毛巾同手套係全新



仲發現有咁多用具添   等我仲成日話留番啲膠匙更同叉   嘩哈哈哈哈   但一切已經太遲了   應該無咩機會再用



好怕用呢啲爐   因為我驚唔小心原來開咗個爐   但又擺咗啲膠袋喺爐頭。。。。



我 me me 摩摩   所以遲咗 15 分鐘先到靜 ~

我都係覺得 Asia Herb 環境好好多   感覺一入去已經好舒服好放鬆嘅感覺   最衰上次啲師傅手勢唔好   唔係我都仍然會選擇 Asia Herb 呢 ~

@ DIORA 靜



坐喺呢度等





職員比個 list 比我地   寫出各樣要求



花茶



係咪可以沖來飲架 ?!



實情係你有你寫   佢有佢按   但 Asia Herb 唔係咁架



屋企有微波爐就有可以買呢啲 Herbal Ball 喇



張滕椅好似炸麵餅   哈哈哈哈






其實無咩人喎   但上網講到無時無刻都好多人咁



我鍾意咁樣洗腳   唔鍾意用盤來洗腳呢



講真   咁嘅價錢來講   環境唔算話好囉   比唔到我一種 relex 嘅感覺



我嘅要求



里奧大人嘅要求



月光寶盒好似本聖經咁   哈哈哈哈



我唔知呢個月光寶盒係咩來嘛   所以打開黎睇



佢地應該無咩用力啦   因為按完之後   張床單同入黎之前一樣   哈哈



如果甜點係芒果糯米飯   我會即加分   哈哈



@ DIORA





按咗 2 個鐘頭   啱啱好 7 點 15 分   唔多又唔少   今次總消費係 2,200B ~

我地覺得啲手勢都唔係好好咋喎   我真係唔覺得按完有成身鬆哂嘅感覺囉 ~

今晚唔周圍去喇   去番 Have a Zeed 食晚餐算喇 ~

地盤出面



酒店附近   都有得食同按摩



The Beer Bridge



7 點半到 mercury Ville   估唔到好多食店都幾乎 full 哂   我地去到 Have a Zeed 都要等陣先有位   所以喺商場附近行下呢 ~

原來里奧大人問緊職員拎飛   佢個 Body 完全遮住哂個職員   哈哈哈哈



之前就係喺呢間食日本餐   夜晚都好多人去食



番到黎香港   上網睇先知呢個牌子都 ok 架   下次買啲嚟試下先



我想飲百香果 QQ



@ have a seed



依家先知個 Logo 係張櫈



今晚要食多啲嘢   哈哈



Mini Deep Fried Crab Dumpling (190B) - 一般啦   食剩咗就打包番酒店   一陣再食



Deep Fried Chicken Wings (150B) - 又食剩咗   同樣都打包番去酒店食



Fried Rice with Crab Meat (180B) - 呢度嘅炒飯   真係超級超級好味道



Oyster Omelet (220B) - 唔好食嘅   後悔叫咗呀   哈哈哈哈



呢邊影又好多蠔喎



我鍾意食粗身嘅芽菜



呢餐 814B   食泰菜來講真係超級抵



食完番酒店啦   但落超級大雨   所以坐 Tuk Tuk 都預咗濕身   哈哈 ~

好在我地有遮





番到酒店即沖涼   之後再影手信   影完都 9 點 45 分喇 ~

抖到 10 點半又開餐   要食埋頭先食剩嗰啲嘢 ~

之後差唔多 11 點半先醒起可以洗多機衫   反正等睇波   有嘢做好過無嘢做   唔係會瞓着 ~

其實我仲好飽   但無理由嘥嘢囉   不過好在我都鍾意食   哈哈



食埋支雪條



但食完好漏   我仲諗住食啲酸嘅雪條   哈哈



順便洗多 1 機衫



終於等到 1 點睇波   其實開始有啲眼瞓喇   哈哈 ~

巴西對比利時





快啲開波啦   好眼瞓呀   哈哈






差唔多 2 點喇



好悶囉   睇到差唔多 2 點都瞓喇   好在里奧大人無睇咋 ~

沒有留言:

發佈留言