2018年7月5日星期四

泰好天氣 @ 曼谷。泰國 DAY 6 (PART 1/2) ( 5-JUL-2018 )

( 5-JUL-2018  THU  PART 1/2 )

今朝 8 點自己醒咗   影下相又睇下電視   里奧大人 8 點半都醒埋   咁沖埋涼就去食早餐喇 ~

第一時間望出去   睇睇咩天氣



房間好多燈   所以我都鍾意呢間酒店



喺廳就望到有啲黑雲



好鍾意呢條裙㗎   着起上來超級舒服


Stew Beef with Shoyu Sauce



Chicken BBQ / Grilled Carrot and Eryngii Mushroom



Mini Macaroni Red Wine Sauce



Stir Fried Rice Noodle with Mushroom / Stir Fried Chinese Leaves with Red Sauce



Stir Fried Chicken with Basil Leaves



Stir-fried with Basil 簡介   其實每日有其他食物嘅簡介



小朋友區



依家睇番又幾好味咁



正呀   哈哈



無聊影下相   但影到有啲恐怖   哈哈



我嘅早餐   因為我好鍾意食啲炸魚仔   又唔想行多轉   所以擺啲喺碟邊



里奧大人嘅甜品早餐



係里奧大人的



無加奶同加咗奶嘅分別   我飲無奶嘅   所以里奧大人話我飲得太濃了



迷你熱香餅   相隔太耐先寫   所以唔記得係咪我食添



我試咗粒牛肉   唔記得係咩味道 lu



呢間酒店嘅雞蛋無咩味道   但 Marriott 嘅雞蛋真係好好味㗎



我幾咁健康   但見到啲醬同梅粉   就知我係扮健康了   哈哈



個女仔坐成咁



個泳池 "大" 到呢   但唔知其實仲有無其他泳池   但我無去搵啦   我又唔游水嘅   哈哈



食到 10 點半   又番上房休息下 ~

里奧大人都話我黐線   話有咩好睇 ?!   睇完又睇   哈哈哈哈



想落雨咁喎



咁我食早餐前已經洗咗一機衫   但唔夠衫架   咁叫里奧大人打落 Lobby 問啦   一等等咗成個鐘   次次都話嚟緊嚟緊   好在我哋今日無咩特別想去   唔係就浪費哂啲時間喇   因為無諗過等咁耐囉 ~

我再睇下有咩地方好去



晾完衫都 11 點幾   咁出發啦   一出門就見到經理   原來佢特登上黎同我哋 Say Sorry   又解釋一輪咁啦   之後再送咗盤嘢比我哋呀   呢下堅估唔到囉 ~

With Compliments   里奧大人話我見到呢啲係咪好開心   當堂加分呀 ?!   我話係呀   因為無諗過有呢啲家嘛   樣樣又啱我喎   呵呵



里奧大人好鬼搞笑   成日唔記得校番好   所以又影到爆哂



今日去 Thong Lo 行下   因為未試過去呢區呀 ~

我好鍾意睇唔同國家嘅綠公仔交通燈



今日天氣有啲焗熱



喺 SuperRich 兌換咗 HK$2,000 (8,340B)   兌換率係 4.170



右手邊啲建築物係咪住宅呢 ?!   好靚呀



里奧大人話我好鍾意呢架列車   哈哈



佢啲皮膚真係好白淨



Fire Hose 塊玻璃好乾淨呀



@ 05/07/18



假 Messi 好搞笑



真係想落雨喇   唔怪得咁焗熱啦



12 點去到 Thong Lo   但我覺得無嘢行囉   條街又焗   咁大家又焗到好攰   我話不如番酒店休息啦   留力今晚再行   里奧大人即舉腳贊成   哈哈 ~

反正曼谷可以間唔中去   真係唔想去到咁盡   玩到攰又無精神   我寧願休息夠   夜晚再出動   同埋呀   我哋都唔方去得夜啦   哈哈 ~

@ Thong Lo




好多人買嘢



呢架係咪校車 ?!  巴士應該無咁細架



Thong Lo 站好出名嘅 Mae Varee



我無入去睇呀   但我做咩唔入去睇呀   哈哈



1 個芒果要 100B ?!



每格都唔同價錢



@ Thong Lo 到此一遊



搭番 BTS 去 mercury Ville   都差唔多 1 點 lu   所以食埋嘢先番酒店 ~

我想喺 ChaTraMue Brand 買杯奶茶



成杯都係冰



里奧大人飲 Plum Red Tea (50B) / 我嘅 Iced Thai Tea (50B)



好味道呀   因為我要少甜   我好鍾意佢個杯   因為好實淨



里奧大人次次見到可以用 Rabbit Card 就好開心㗎喇



見到 Central 又入去行下



一見到咁   已經無咩興趣   哈哈



我鍾意呢件淺藍色衫



CAMPER 同香港價錢差唔多



又去番 mercury Ville 睇下



有唔少食店   價錢都吸引



正   不過無機會試   因為餐餐都食到好飽



估唔到見到 MINISO



無認真睇呀   因為里奧大人攰   費事叫佢陪我睇啦



Lunch Set 幾吸引   又見無咩人   所以入去食喇





樣樣都想食   哈哈



590B 都抵呀



呢 Set 個甜品都正喎



包場   哈哈哈哈



免費嘅冰凍綠茶



我嘅 Tempura Set (240B) - 份量都好多



好味呀   食完都唔漏   只係好飽   哈哈



里奧大人嘅 Beef Sukiyaki Udon (180B) - 里奧大人唔係咁鍾意甜湯底



喺呢間食 Lunch



2 點番到酒店   里奧大人即沖涼瞓覺   我就睇下天書   睇下有咩地方好去 ~

天陰陰



頭先酒店經理送比我蹀㗎   有里奧大人鍾意嘅 Loacker 朱古力威化餅



見到好開心   但諗起要 Pack 就有啲頭痛



又睇波   哈哈   勁似麻甩佬





咁諗住瞓   又瞓唔到   所以決定出去行喇 ~

同里奧大人去咁多次旅行   未試過一個人咁走出去啦   我覺得自己好勁   哈哈 ~

即 Call 車出去



又影下沿途嘅街邊檔   如果我喺度食埋嘢   里奧大人肯定覺得我好犀害添呀   哈哈



全泰文   想食都唔知點 Order 了



又真雞又假雞





呢檔好啲   有英文



塞車呀   之後發覺有好多白色嘅車



準備落車



@ Harrods



行去 Central 好方便





第一時間去 Food Hall   原來已經 3 點喇   要快喇   我要睇哂所有嘢食呀



提子要 499B/kg   好貴喎



好想買粟米



Green Zone



家姐想買嘅 Lemon   呢度只係 90B 咋   咁買 1 樽啦   哈哈



上網睇 Love Farm 幾好味   所以買幾包



今次無咩瘋狂買香口膠   但會睇



但 Halls 喉糖真係好吸引



Mint Chocs 幾好味咁   買



喺香港超市成日見到   所以唔買喇



好有遊客手信 Feel





Crispy Coconut Chips 貴呀   唔捨得買



好想試新嘢   但咁鬼大包   唔好食就大鑊   哈哈



如果我同家姐來   一定發顛都似   哈哈





50B/2 包超級抵   所以買比里奧大人食



我好鍾意食呢啲脆魚片   買咗右下角嘅冬蔭功味道



Popcorn 就麻麻哋



但就買咗左手邊包 Popcorn 比家姐   不過家姐話唔係咁好味



我賺咗 62B 呀   哈哈哈哈   因為頭先酒店比咗包我哋呀



餅乾真係無咩興趣   但有興趣去睇   所有里奧大人成日話我好為食



價錢貴過香港



我行咗兩轉都好想買   但最後決定唔買   真係好貴囉   同埋太大包喇






我同里奧大人講   下次再嚟曼谷   酒店唔包早餐無問題   大把嘢食   但最緊要係住 Apartment   因為有個廚房   可以整 (叮) 下嘢食嘛



呢間超市好少人行   咁我架車裝滿哂嘢嘛   因為個背囊佔咗一大半位   之後突然有職員過嚟比多個籃比我呀   好細心呀



Garlic Bread 正呀



唔同味道嘅 Garlic Bread



好乾淨   所以依家我都係鍾意行啲貴超   其實零食嘅價錢都係同 Big C & Tesco 差唔多咋   但款式真係唔算多   最緊要唔駛同人迫咁呢



如果買油   里奧大人必定鬧死我   哈哈



生果區



其實香蕉味唔係個個頂到   呢度咁多香蕉   真係有陣 "紙" 味咁囉



Organic 香





咩品種香蕉嚟㗎   外型好搞鬼呀



點睇都好似手指咁呀   我一路影一路笑   笑到震哂呀   我真係未見過呢啲香蕉嘛   後尾笑笑下感覺有人望住我咁   點知真係有人望住   哈哈哈哈   無計啦   我大鄉里嘛



原來叫 LEBMUENANG BANANA   完全唔識添



西瓜呀   酒店早餐有得食   所以一定唔買   哈哈



呢啲花係咪用嚟供奉 ?!



呢扎又唔似喎   但要是送比人   又唔應該喺度買喎



呢個超市嘅蔬菜價錢都好貴



唔係嘛   我以為普通娃娃菜咋   原來咁貴



芫茜蔥



右邊啲菜肯定無落農藥



唔知咩來



榴槤真係貴哂



好整齊乾淨



唔敢買啦   因為驚重   哈哈



我好鍾意睇芝士㗎







正呀   地方好闊落



好多大麵包   我見到又喺度笑   真係唔知有咩好笑   哈哈   所以有時無啦啦咁笑呢   啲人以為我同佢哋笑   佢又同番我笑咁   哈哈



我幾鍾意食呢啲齋包



拎包朱古力來對比   呢個麵包真係大到好似個 Cushion 咁   哈哈



接近 HK$13 一個



好多腸仔



Cold Cuts 都正



試食咋   切到幾大粒呀



120B 真係唔捨得買來食   但睇番相又後悔無買來食   哈哈   其實我鍾意食焦糖嘅甜品



終於可以試 Meringue (蛋白脆餅)   但唔好食嘅   如果唔係都會買 1 包



好正咁



如果我住曼谷   雪櫃一定長期有呢啲醬料   哈哈



29B 一件就好抵喇



勁呢   豬肉都唔放過   係我自己一個人行先會睇到呢啲   因為里奧大人唔鍾意行超市



我真係唔知其他地方嘅豬肉價錢   所以都覺得有新鮮感



其實價錢唔係貴   但都唔算平   哈哈



豆漿   但包裝好似比細路仔嘅飲品咁   哈哈



試食咗   但唔係好甜咋喎



買咗 1 大袋零食   好似買咗 7xxB



行番出去



見到杯杯碟碟   所以又睇咗陣



好鍾意啲銀杯



好靚呀   可惜手機無咩電   唔可以影咁多相   因為我仲要 Call Tuk Tuk 呀



樣樣都好鍾意呀



行到 4 點   終於喺商場兜來兜去先搵到出口   真係完全唔記得由邊個方向入來   激死我呀   之後一出到天橋就見到酒店架 Tuk Tuk   勁想大叫佢停低呀    唉   咁唯有再等下一轉啦 ~

我 Line 司機啦   佢話 10 分鐘後到   但 15 分鐘都未見影   咁再 Line 之後話塞車   咁事實又真係塞車嘅   如果唔係咁熱   又拎住一大袋嘢   我會行番酒店囉   直路一條好易㗎咋 ~

咁啱里奧大人打來搵我   佢話搵唔到我   以為我呢埋嚇佢   哈哈 ~

學生放學



人多車多了   所以有交通警開路



另一班學生放學



Stop



快啲行喇



呢個學生周圍走   差啲比車撞到呀   所以交通警都走過去話佢兩句



就咁睇間酒店都好大







可以喺度上網



居高臨下   哈哈



番到酒店   我話要抖陣再去夜市   因為我超級熱   抖到 5 點半就出發去 NEON Night Market 喇 ~

Have a good time



原來之前落咗場雨   因為我行緊商場   所以唔知呢



呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言