2018年7月19日星期四

翠河餐廳 @ 官塘 ( 19-JUL-2018 )

菠蘿生炒排骨 - 今次到我好想食呢個餸   但其實好似成日都食呢個餸咁   哈哈



蝦醬通菜炒牛肉



( 19-JUL-2018  THU )

今朝 6 點 54 分起身去廁所   之後就 Whatsapp 家姐   因為我都係想今朝比傷口藥膏比佢   估唔到佢即覆我   哈哈   佢話以為乜事咁早   嚇親佢呢 ~

之後問我食唔食早餐   咁好啦   但其實我好攰   好想瞓   哈哈 ~

佢尋晚本身話今朝 8 點 15 分喺屋企巴士站交收   之後番工   但我話等佢放工先比佢啦   但今朝醒咗   佢又應我   所以真係好似整定要朝早比佢咁 ~

7 點 45 分到餐廳   佢拐下拐下咁行   平時係飛過嚟咁家嘛   真係睇見都心痛 ~

佢最搞笑   一見到支藥膏就即刻搽落隻手指度   仲話好舒服   好在真係今朝比佢   佢唔駛咁痛 ~







我好驚溶呀   所以拎咗部份朱古力比家姐   佢見到勁開心   哈哈 



食到 8 點幾就各自番工喇   佢上巴士嘅時候   我同佢講可以坐關愛座喇   哈哈哈哈 ~

番到菇場都係忙下停下   但喉嚨痛呀   個人好攰咁囉 ~


番工最緊要有長袖外套 / 絲巾 / 毛毯呢啲保暖裝備   我咁怕熱都覺得菇場勁凍   可想而知係幾咁凍呢



今朝停一停中藥   改飲以羅   勁好味   哈哈哈哈 ~

Lunch Time 出去買飯   買完勁唔想食   好後悔買盒飯呀 ~



好眼瞓呀   好想快啲放工 ~

放工即走   本來想去淘大人食嘢   但好大雨   最後都係同里奧大人去翠河食晚餐算喇 ~

食完去超市買米   今次買金鳳 2 Kgs 嘅米   特價 $37.9 嘛   但珍珠米 5 Kgs 只係 $53.9   不過真係唔想買 5 Kgs 嘅米啦   成日食唔哂   仲有好多一隻隻嘢呀   已經放哂指天椒   但都無用   今次試下放雪櫃   真係唔想成日倒米   好鬼折墮呢 ~

番到屋企抖陣就沖涼   之後就抹柜   咁尋晚開咗包芒果乾   我放哂落 Lock Lock 盒   最離奇係無咗   我驚自己掉咗嘛   但里奧大人話唔會   雪櫃又無喎   之後唯有繼續抹櫃囉 ~

咁我會抹埋櫃桶家嘛   終於比我搵到盒芒果乾   但個櫃桶係裝其他用品嘅   之後諗番起   尋晚里奧大人問我嘢   我開咗個櫃桶   黐咗線咁擺埋盒芒果乾落去   講真   呢個櫃桶唔係成日開㗎   搵得番算好彩   哈哈 ~

沖埋涼就休息   今晚勁攰   10 點都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言