2018年7月20日星期五

豬柳漢堡炒韓國年糕 + 鹹蛋節瓜湯 ( 20-JUL-2018 )






( 20-JUL-2018  FRI )

感恩一覺瞓天光呀   我同里奧大人講   唔知係咪尋晚喺屋企做運動   一路睇波一路 Fing 手 Fing 腳   好記得係 10:22 開始 Fing   再望時間已經係 10:37 了   可能做完運動會好瞓啲 ~

里奧大人今朝要去拎嘢   但佢早咗起身   咁叫佢陪我食早餐啦   哈哈 ~





菇場唔太忙   但仍然有啲攰   又咳咳哋   唉 ~

Lunch Time 出去買生果   買咗 1 個哈蜜瓜 + 8 隻香蕉 + 3 個蘋果   估唔到咁鬼重   買嘅時候又唔覺   買埋麵包就番菇場   突然間好肚餓 ~



仍然 Hea 過   放工就即番屋企 ~

里奧大人約咗舊同事食飯   之後菜菜子又約佢去佐敦飲嘢   咁我自己食就簡簡單單算 lu ~

6 點 20 分煮嘢   6 點 50 分就食得 ~   

是日懶餐 - 豬柳漢堡炒韓國年糕 + 鹹蛋節瓜湯

豬柳漢堡炒韓國年糕 - 旨在清嘢   我就咁淥熟啲豬柳漢堡咋   又唔係難食喎   可能加埋啲忘不了   當堂惹味   哈哈 ~   

鹹蛋節瓜湯 - 2 個節瓜 + 1 隻鹹蛋   估唔到就咁得兩樣嘢都好夠味 ~

洗完會就抖陣   7 點半出去徑步   好耐無徑步喇   出咗好多汗   勁開心 ~

徑半個鐘都好啦   係咪先   我旨在郁下㗎咋 ~

番到屋企即拖地   之後大清潔廁所   沖埋涼就休息休息 ~

我 11 點都自己瞓先喇   里奧大人 11 點幾番來   傾咗幾句我又瞓番了 ~

沒有留言:

發佈留言