2018年7月12日星期四

吉豚屋吉列豬扒專門店 @ 九龍灣 ( 12-JUL-2018 )

吉列豬扒烏冬 (80 克豬扒) ($50)



吉列雞扒烏冬 ($32)



其實我覺得兩 Set 下午茶個樣無咩分別咁   哈哈



( 12-JUL-2018  THU )

今朝 8 點起身   沖埋涼就打的番工喇   個肚仍有啲啲唔舒服   所以短短車程都瞓着咗 ~

早餐食醬占多熱咖啡   不過多士就要打包   完全無胃口食   8 卦話啲阿姐會唔會覺得我咁細食   咁樣好唔正常喎   哈哈 ~



菇場唔忙   好在老闆出 Trip   所有大粒又唔喺度   咁我可以瞓覺喇 ~

個肚扯住唔舒服   但就唔係劇痛   但就好攰囉   瞓下醒下   瞓到 Lunch Time   咁就拎個枕頭仔出來瞓啦   舒服好多呢 ~

感恩之後無肚痛喇   仲有少少餓咁   不過仍然無胃口 ~

4 點開始餓喇   咁即食埋件多士   凍冰冰勁難食呀   哈哈 ~

放工同里奧大人去淘大食嘢   行陣再買麵包同木瓜   之後番屋企喇 ~

里奧大人呢排幫我洗衫熨衫   我覺得做少好多嘢咁   爽 ~

沖埋涼就休息   11 點幾都瞓 lu ~       

沒有留言:

發佈留言