2018年7月5日星期四

泰好天氣 @ 曼谷。泰國 DAY 6 (PART 2/2) ( 5-JUL-2018 )

( 5-JUL-2018  THU  PART 2/2 )

經過 Arami Plaza   又入去睇下 ~

@ Amarin



我話郵筒好靚   想同佢影張相



路面不平   真係好危險



咁去 Boots 睇下啦   睇有無買嘢買   今次忍唔住要買喇 ~

我諗住買 1 支 Body Lotion   但里奧大人見到話買 2 送 1 呀   叫我買 3 支   哈哈



Hand Cream 就唔買喇   雖然 Buy 2 get 1



仍然叫里奧大人睇剃鬚用品



貴咗好多



@ Boots



呢間完全唔似 Salon



個場非常之靜



買完就去 The Best Street Food of Bangkok   其實係一個 Food Hall ~

去到以為未開檔   但其實係收緊檔   哈哈哈哈 ~

得番 3 間開咋   第一次見咁情況   咁我又想食啲嘢喎   所以又叫咗碗 Tom Yum 豬肉丸粉同炸雲吞皮   估唔到好味呀 ~

@ The Best



呢度算最多人



再行入啲睇睇先



估唔到地方都好大喎   上網睇 Lunch Time 係坐滿哂人



第 1 次去 Food Court 係見到咁情況



我同里奧大人講話係咪未開呀 ?!



但再行前少少   有人喺度執嘢同洗嘢   咁即係收檔啦   哈哈



靜英英



周圍行下   真係間間舖頭都無咩人



足球蛋糕



呢間 BANGKOK Cafe 又係無人



呢間仲未收舖



好正咁喎



呢啲好似擺咗好耐咁



唔知寫咩   哈哈



我買完先知   原來係米芝蓮推介





我仲未接受到粉紅色湯底



炸嘢呀



呢碟好似 65B



魚蛋好味呀



脆卜卜   好正呀



湯粉魚丸 (S 65B) - 我驚里奧大人餓   所以叫碗湯粉比佢打底   反正份量唔多嘛



佢把聲好入咪   雖然唱泰文   但都覺得好好聽



都幾靚仔㗎   所以我同佢影咗合照   哈哈哈哈



影完又好認真揀歌了



無人嘅 Food Court   但我相信中午一定好多人嚟囉   唔係點會擺咁多張枱呀   哈哈



着到就即買   哈哈哈哈



Up to 80% 都幾吸引



但啲款式就完全唔吸引





食完再行去水門街嘅 Talad NEON 夜市   所以我覺得住 Chot Lom 區都唔錯   行去水門街都只係 10 -15 分鐘 ~

又去 7 仔睇雪糕雪條   因為有好多款味道呀



原來上次喺夜市食嗰條免費嘅雪條   要 19B



香港有就好啦



@ Chit Lom



依家 7 點   所以度度都會塞車





呢條行人路算係闊㗎喇



嚟過幾次曼谷   真係第 1 次見到觀光巴士





全部 Number 都係 2552



經過呢條河



7 點半去到夜市   唔會有期望   但旨在行下市區中嘅新夜市 ~

坐低食嘢唔係平添呀   價錢拍得住餐廳   講真   我唔會食囉   因為真係好熱   哈哈 ~

里奧大人好搞笑啦   成日見我望餐牌就以為我好想食   但我係想知價錢咋 ~

見到 NEON 嗎 ?!



終於比我見到啲咁亂嘅電纜   好開心呀



好似幾多嘢行咁噃



@ NEON Night Market





好多海鮮   不過真係唔夠膽食呢



大頭蝦



街邊檔



估唔到又見到佢



後面阿叔帶黑超 ?!



佢個樣好痛苦咁呀   哈哈哈哈



無咩好行   但勝在地方唔遠





好想買呢個袋   但要 500B



里奧大人話個袋太大喎   點都唔比我買   但其實又真係好大個嘅



仍然行下啦   一場嚟到



露天 Bar







繼續行





估唔到有得坐



正喎   哈哈哈哈



I'M ALWAYS HUNGRY 呢件啱我   哈哈哈哈



NOT SAD BUT NOT HAPPY



里奧大人想買上面呢件 I'm not perfect. I'm original   可惜無佢 Size



I'M NOT FAT   如果有女裝   一定會買番件



地下來㗎



後悔無買到呢啲袋





好多檔口都係吉嘅



里奧大人好好奇問我影咩 ?!   我話影 NEON   之後佢個樣仲更加莫名其妙   哈哈哈哈



終於忍唔住買咗   我呢期好鍾意貓頭鷹   但要係得意嘅   哈哈



里奧大人見我望餐牌   以為我肚餓   不過我話呢度價錢同餐廳差唔多   我唔會喺呢度食囉   太熱喇



8 點走人   我想直接番酒店   但又想食啲嘢   所以里奧大人話去 7-11 買嘢食   咁又好喎 ~

走人



買咗右下角包魷魚 (35B)



下次會試下呢啲麵包





35B 叮飯真係好平



買咗 4 條 Choco Bar 比家姐



驚唔飽   所以買定個撈麵   但最終都係跟我番香港   哈哈



我第 1 次食好好味嘅飛碟   就係同里奧大人第 1 次去泰國曼谷   嗰時我每月一到唔可以出海   所以周圍行   去咗間餐廳食芝腿飛碟   好味到爆炸   所以到依家都仲記得係好味道   哈哈



仍然芝腿飛碟   好難會唔好食嘛



正呀



呢個 Bowl-Bag 包裝嘅薯片勁搞鬼



買完坐 Tuk Tuk 留酒店  有架開價 100B   里奧大人話 50B   佢 No   咁再另一架囉   又係開 100B   里奧大人開 Google Map 話直路一條   所以話 60B   佢先 OK ~

成日要還價好攰呀   點解成日要劏遊客喎   衰 ~

呢個 Tuk Tuk 司機應該好鍾意哲古華拉



一停車就望手機



8 點半番到酒店   即沖涼    邊食邊睇波   真係爽到爆呀 ~

開餐喇



咬到牙都軟   哈哈



辣拋豬肉飯   辣辣哋好味道



芝腿飛碟   好嘢來㗎真係



正呀   但要里奧大人陪我食呢啲   好似好無益咁



食完好鬼凍



上半場完咗就即影手信啦   唔係就唔想影㗎喇   因為我唔係咁鍾意影啲濕濕碎碎嘅嘢 ~

我負責 Pack 嘢



好想一嘢放哂落一個大嘅紅白藍袋度呀   哈哈



今日自己喺超市買嘅嘢



睇埋下半場就瞓喇   但其實食完支雪條好鬼凍   要入被竇呢   哈哈 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言