2018年7月18日星期三

豉油雞 (外賣) + 絲瓜魚蛋湯 ( 18-JUL-2018 )






( 18-JUL-2018  WED )

尋晚一覺瞓天光呀   感恩感恩 ~

早餐食腿蛋治   唉   都唔知食乜好 ~



同 8 卦傾偈   講有個球員媽媽比人 "老笠"   之後我話正確係應該點講呀 ?!   佢話係縛架 ?!   哈哈哈哈   我話我教書就死得 ~

菇場忙   但仍然係 Holiday Mood   同埋難得老闆兩公婆唔喺度   好想快啲 Load 相寫 Blog 囉   但又無咩 Mood 寫咁   可能仲係好攰   哈哈 ~

Lunch Time 出去買菜   之後再買 Lunch 番菇場食 ~



無啦啦喉嚨痛   慘 ~

放工即走   買埋半隻豉油雞就番屋企 lu ~

今晚都好簡單   再淥個辛辣麵比里奧大人就搞掂 ~

是日懶餐 - 豉油雞 (外賣) + 絲瓜魚蛋湯 

豉油雞 (外賣) - 半隻要 $60   最搞笑里奧大人成日話唔好買咁多   堅想串佢   最少買半隻喎   你以為半隻好多呀 ?!

絲瓜魚蛋湯 - 呢個滾湯真係夠哂方便   我依家好鍾意食絲瓜   但唔可以食咁多㗎   醫師話好涼   但我又成日唔記得加薑喎 ~

洗埋碗都 8 點   沖埋涼就食生果   之後休息喇 ~

咁尋日約家姐聽晚食飯   因為里奧大人約朋友食飯嘛   之後家姐話聽晚唔去食飯   真係邪   咁啱里奧大人又突然話唔同朋友食飯 ~

家姐話我做咩唔問佢點解唔食飯 ?!   佢話有咩好問喎   唔去咪唔去囉   我哋幾時食都得家嘛   之後佢先講佢朝早 PK   嚇鬼死我   以為佢喺醫院   因為佢好少講到咁嚴重咁 ~

佢喺屋企附近巴士站 PK   佢同事問佢做咩唔番屋企處理傷口   但家姐話無諗過   仲話坐巴士都 Feel 到流緊血添 ~

佢啲同事勁好呀   幫佢消毒抹傷口   又買膠布比佢   仲話損到咁   其實應該要打破傷風針添呀 ~

咁里奧大人叫佢影傷口尺寸比我哋睇囉   之後里奧大人話一定要搽藥膏   唔係一陣發炎仲煩 ~

之後佢就即刻拎支傷口藥膏同膠布出來   叫我比家姐搽   呢下好感動   因為睇住佢好忙咁搵膠布   又度 Size 咁 ~

家姐把聲都開始驚驚哋啦   真係唔嚇鬼佢唔得   佢想約我聽朝   不過我話唔想咁趕   同埋我喉嚨唔舒服   想瞓多陣   咁我話聽晚等佢放工再比佢囉 ~

我知佢唔會比我探佢   所以要咁講   佢先肯影比我睇





我 11 點都自己瞓先   個人熱氣真係好攰咁 ~

沒有留言:

發佈留言