2018年7月4日星期三

泰好天氣 @ 曼谷。泰國 DAY 5 (PART 1/1) ( 4-JUL-2018 )

( 4-JUL-2018  WED )

今朝 8 點起身   沖埋涼就去食早餐喇 ~

似乎好好太陽咁噃



等里奧大人沖涼   又開個櫃來睇睇   原來有好多格櫃桶   但我唔會分散擺呢



個櫃門有撻 "白色"   傢俱係比較舊   但優勝之處係光線好足   我好怕啲酒店唔夠光㗎



今朝都唔少人喎



登登登鄧



唔 Refill 嘅



好多汁呀   都唔記得咩來了



炸魚 Again





串燒豬肉



炒麵 / 福花



Saba Teriyaki



螺絲粉



朝早食沙律菜   個人會特別凍啲



飲完呢啲更凍   哈哈



9 點已經唔 Refill 了



右邊一條條嗰啲好似無乜味道   但左手邊兩款粟米片   就肯定係越食越肥呢



我話 One, Please !!   煎蛋員好出奇咁再重覆話 One ?!   我話 Yes   唔通佢覺得食 1 隻蛋好出   哈哈



見佢密密切生果



收完一碟又放一碟   我覺得生果真係好搶手



好乾淨整齊嘅廚房



今朝坐呢度   就來 4 個角都比我哋坐勻   哈哈



我同里奧大人嘅早餐



今朝坐呢個位就好正喇   所以同里奧大人講話要再食耐啲   哈哈



里奧大人食 Flakes   我唔會㗎   我驚飲奶會皮膚敏感呀



好味呀   如果有糯米飯就更好



配料多到就嚟食唔到啖粥喇   哈哈



基本上咖啡同果汁係主打   泰式奶茶就飲咗少少   因為好甜呀



里奧大人成日話唔鍾意食甜   但佢又鍾意食 Waffle 做早餐



沙律好味道   但紫椰菜都係仲未接受到



我放個 Croissant 入麵包爐   其實唔知可唔可以呢 ?!



焗到脆卜卜



屹立不倒嘅牛角酥



我好鍾意食烤蔬菜   但呢件南瓜係生勾勾嘅



菠蘿好香甜呀

 

幅畫似有個男人剃鬚



食到 10 點半就番上房抖抖   差唔多 11 點先出發去 Platinum ~

今日都好好天



另一邊又好似唔係    哈哈哈哈



夜晚望到佢   都幾恐怖



@ Centre Point Chidlom   我哋住嘅酒店



夜晚開哂燈會靚好多   哈哈




見到好大棵樹   個人會好開心   因為喺香港好難見到呢



雖然附近係高樓大廈   但都唔焗促



佢哋長時間要咁嘅姿勢 ?!



成日都會望下啲酒店   可能下次有機會住嘛   哈哈



呢間酒店嘅 Tuk Tuk 好靚呀   同埋好闊落





沿途有啲車仔檔



呢條街都有幾間按摩店



有間中華料理



可惜



尋晚行過嘅 Lemon Farm



曼谷特色   將來就無咩機會見到㗎喇



最開心係見到 SuperRich 同埋 7 仔   哈哈



行過對面有啲危險   因為好多車   又無紅綠燈



我地去  DIORA (靜) book 按摩時間   其實我真係對 Asia Herb 念念不忘   可惜上次真係按得唔舒服   同埋要 R 貼士   呢樣唔鍾意囉   因為第一次去嘅時候唔會咁做家嘛 ~

@ 靜 DIORA



專人開門



環境唔錯



價錢表



條馬路開始多車喇



好多嘢食呀







唔知燒香蕉係咪會好甜呢 ?!   但一串咁多   食唔到咁多喎



等過馬路



BEWARE OF BAG SNATCHERS



呢座大廈   夜晚睇係好靚



唔知代表咩呢 ?!



我覺得係吸塵單車   哈哈



呢個時間無咩人



手寫版地圖



里奧大人咁嘅手勢   唔知以為條街好臭   哈哈



唔係好多人拜四面佛   可能時間尚早





好多電單車



@ Zen



雪糕車



好在商場冷氣夠咋



又係擺哂啲枱出來   以前唔係咁囉





好多食店   但價錢唔貴   應該係相對喺香港嚟講係唔貴   哈哈



對面係 Big C



望咩呢 ?!



行下 ISETAN   之後發覺原來可以去埋 Central World   咁順便搵埋建興喺邊啦   今晚唔駛搵嘛 ~

搵咗一輪都唔見   但明明係 6 樓   之後再搵多次   仍然無喎   但無理由執咗囉   之後去 Information Centre 問啦   佢教我哋直行到尾再轉左手邊沿電梯上 6 樓   好在里奧大人喺身邊   因為我真係無咩方向感   同埋商場太大又多食店   我記唔到啲食店名做地標呀   哈哈 ~

真係唔好講笑   行到有啲攰呀 ~

@ ISETAN



好想買呢個綠色喼



勁似 BTS Logo



地方好大



呢隻 ELMO 要 20,990B



我去完洗手間   里奧大人打比我   話我一陣會好開心   因為有好多檔口係買嘢食   哈哈   我一落到去   見佢已經睇緊茶葉



手標牌係好出名   不過我又好少沖茶飲





醬料包呀





買五送一係吸引   不過我依家唔會亂買嘢



樣樣都促銷



里奧大人鍾意食芒果乾   不過呢啲唔係咁吸引   哈哈



榴槤乾真係貴咗好多好多好多



大 Size 嘅 Peppermint Balm Gel



125B一包   我覺得真係算貴囉



一筒就唔買喇   始終唔會一次食哂   開咗又易腍喎



其實係咪抵 ?!



29B 呢個價錢確實非常吸引



原來係 Face Powder   我離遠睇以為係爽身粉添   哈哈





之前托阿 mi 買比家姐   我先知係 235B   我覺得貴呀   不過家姐想食就買囉   但今次唔買啦   佢哋話唔係咁好味   哈哈



上網睇 Prickly Heat 好難買到   其實又唔係囉   呢度好多貨喎



好似幾好咁   不過都係無買到   哈哈



除開係 HK$3 一個杯麵   勁平呀



想照下鏡都唔得   哈哈哈哈



見到電梯有啲頭暈   因為唔知幾時先搵到建興   哈哈



Pizza 好似好正   但真係同里奧大人唔會食   因為食完一個已經唔駛食其他呢



終於搵到建興酒家   見到無咩人真係好想入去食   但可惜我哋食完早餐好飽囉



食完飯再每層兜一個圈   應該好快消耗哂   哈哈哈哈



望落去   有點腳仔軟





到地面了   今晚應該有 Event



男 Model 個樣好搞笑呀



佢個樣又係好搞笑



想落雨咁喎



有個 Market   入去睇咗陣都行番出嚟   因為入面好焗熱呀



ISETAN 呢邊就無咩人行



李海泉後面就係 SuperRich



今次去綠色 SuperRich 兌換 HK$2,500 (10,500B)



台灣人叫呢條河做 "髒髒河"



搭一次好平㗎咋   同埋唔怕塞船



呢架巴士好似好長咁



大部份巴士都好殘舊



我鍾意呢架巴士   因為好 Colorful 呀



經過水門街見到海南雞飯又想食   見到綠色無人排隊   但我就話想去睇睇粉紅色先   但粉紅色要排隊   即去番綠色啦   點知都要排隊呀   短短幾分鐘咋   哈哈 ~

我哋好似等咗 5 定 10 分鐘就有位   講真   其實都知佢哋唔會坐得耐啦   無冷氣咁鬼熱   食完仲唔即走咩 ~

1 點喇   所以食海南雞飯要排隊了



中文翻譯好搞笑   請您在下面排隊點排隊



終於到我哋喇



@ KUANG HENG CHICKEN RICE


食店地方唔大   一眼睇哂



咁熱仲着長袖   佩服佩服



無咩選擇就最好   唔駛三心兩意



我飲 Thai Tea   里奧大人飲 Lemon Tea



調味架超級乾淨



個個都好忙



冬瓜湯有胡椒味   正呀   雖然呢度無冷氣   但成日飲凍嘢   飲番啲嘢就感覺平衡番   哈哈



左邊 Iced Thai Milk Tea (30B) / 右邊 Iced Lemon Tea (40B) - 最緊要夠凍   但其實一定會夠凍   因為大半杯係冰



水門雞肉飯 (50B) - 我鍾意喺泰國食嘢   係因為樣樣細細碟   唔駛成日食完一樣嘢就好飽咁呢



少少酸辣都唔錯   醬汁價錢 180B/支   里奧大人問我買唔買 ?!   我話唔買呀   味道唔係我想要嘅味道呢



成杯係冰   所以其實好快飲哂   哈哈



串燒



最怕過呢條馬路   我哋次次都係跟本地人過㗎咋



Very Hot



1 點半到 Platinum   希望可以買到衫啦   我好鍾意去 Platinum   因為第 1 次自己 Plan 行程   呢度係其中一個地方   係一個開心嘅回憶   哈哈 ~

@ Platinum



一聽到我話買衫就頭 Dup Dup 想哭泣



我喺度買咗 3 件衫   但無貨   所以個職員飛樸去另一間店鋪拎衫比我呀   我同里奧大人都耐心等候   因為比呢個職員嘅動作感動咗呢



淘寶貨   哈



情侶裝



呢間嘅 Tee 啲質地唔錯㗎   只係 500B/2件   所以叫里奧大人買



好得意   可惜對唔到焦



好鍾意橙色呢件



感激里奧大人陪我行女裝部   但佢內心都應該麻麻哋想陪我行呢   哈哈



由 Zone 2 去 Zone 3


曼谷嘅商場好細心   開咗呢個帳篷   落雨都唔駛驚啦




今次我想買食字 Tee   可惜無囉



200B 真係好平   妳話吖   如果我瘦嘅話   真係可以買到好多衫呢   哈哈



我覺得呢間貴呀   Display 呢件要 980B



我發覺自己依家開始都幾鍾意紫色   哈哈



行到 2 點 45 分   又去 Food Court 食下嘢先   哈哈 ~

奧大人鍾意食榴槤糯米飯



價錢好平



Food Court 都有唔少選擇







不辣就無興趣了   哈哈



我怕啲皮唔脆   所以無買呀



我幫襯呢間嘅豬肉丸河



無諗過 3 點都咁多人



Pork Noodles in Spicy TomYum Soup (65B) - 里奧大人話好辣   我都覺好辣   哈哈



Sweet Sticky Rice with Durian (60B) - 里奧大人話甜咗啲



桶雞勁吸引   只係 109B 咋



其他 Snack 都抵   如果我越食越瘦就好啦   哈哈



好鍾意紙袋裝食物   好過用膠袋囉   起碼唔會熱溶嘛   最多油淋淋啫



WingZ Zabb  (54B/3 pcs) - 又脆又辣   所以好鍾意去 KFC



甜辣醬正呀



里奧大人話要買嘢飲解辣   我即去買 1 杯可樂 (30B/Big)   認路唔叻   但認食嘢飲嘢地方就好叻   哈哈



原來有 Refund Counter   咁就好啦   因為唔駛計到啱啱好   想買多樣嘢又要再入過錢   依家入多啲   最後去 Refund 就可以



@ Refund Counter



Food Court 呢層好多嘢睇



手信店



我叫呢啲做塞鼻嘢



家姐 Whatsapp 我話想買呢隻 Lemon   咁啱我睇完佢 Whatsapp    一入去舖頭就搵到佢要嘅 Lemon   感謝主



我每一次去睇零食   里奧大人必定偷影



里奧大人無啦啦好驚咁指住我   高八度話我迷彩衫同迷彩袋呀   嚇死人咩   其實唔買嘢就唔駛出迷彩袋啦



想買香水   但所有分店都 Sold Out   咁慳番啦   哈哈



喺呢度買咗 3 件民族衫   因為深淺色都想要呢



里奧大人仍都喺呢度買咗 2 件長袖 Tee



行到 6 點都走人喇   又行番過去 Central World 食飯呢 ~

仍然好好太陽







勁塞車

頭先話好焗熱嘅 Market 呢   無咩人行   可能啲嘢唔係特別平


去到 Central World 喇   繼續向前行



里奧大人叫我都行埋去一齊影相   我話佢哋一定係工作人員先可以咁影啦



6 點 15 分到建興   坐低唔夠 5 分鐘   侍應就問里奧大人食咩 ?!   最搞笑里奧大人居然問我叫得未 ?!   你以為我日日嚟食   知道有咩嘢食嗎 ?!   點都要時間睇家嘛 ~

講真   比個侍應咁催法   期待食呢餐嘅心情已經減咗一半 ~

估唔到成個場都好多國語人   好在唔嘈咋   唔係就慘 ~

一次上 3 碟菜   連最期待嘅一半心情都無埋   趕人走咁款   同埋里奧大人都話啲嘢無鑊氣呀 ~

@ Somboon Seafood



我鍾意有 S & L 份量   其實可能 S 份量都好多



上菜速度勁快



咖哩螃蟹肉 (370B) - 啖啖肉就最好啦   我好鍾意食呢種咖哩   就咁用咖哩汁送飯都好正



Yummy



腌活蝦 (S 200B) - 超級抵食呀   但一個人食無咁快樂啦   哈哈



呢個 Sauce 十分香辣



好大隻   我食頭一半就好享受   但食到最後一半就快快食埋去   因為我唔想食咁多   但我已經叫 S 㗎喇



炸豬肉炒嫩包菜 (S 120B) - 好鍾意食 Baby Cabbage   但呢個餸菜係完全無鑊氣囉



炒飯 (蝦) (S 160B) - 好味喎   但實在太飽   所以要打包做宵夜   哈哈



Watermelon Frappe (130B)



全場爆滿



呢餐 1,078B 真係好抵食



@ 建興酒家



唔知咩 Event ?!



我覺得佢好靚女



好大間 Starbucks



又經過呢度喇   哈哈哈哈   係都唔入去



呢個場景   我覺得好靚呀



其實勁塞車   所以去曼谷真係搭 BTS 係最好



三架巴士好似黐埋一齊咁





好長嘅廣告牌



7 點半去到 Big C   快快買完快快走   呵呵 ~

179B 好貴囉   唔捨得買呀



爽身粉真係好抵







叫里奧大人買呀   平過香港嘛





Cream 都抵



防曬都抵



買咗 1 Pack



好似無咩人行咁   又好喎



買牙線呢啲都算係平







新味道   但屋企實在太多 Lotion   所以唔買 lu



Body Milk   搽完滑一滑咁   哈哈



上網睇話呢隻染髮好呀   所以買盒來試試



好大隻熊仔   好得意呀



買咗 2 Pack   因為 1 Pack 有 5 款味道   所以買多 Pack 比家姐



香港無冬蔭功湯底嘅味道   所以要買   用嚟做湯底都唔錯





我叫里奧大人自己周圍行   佢一定會去睇啤酒幾錢   哈哈



我非常鍾意買醬料   加上又平呢   好難忍手唔買



見 Cashier 無咩人排隊   所以我又再行下先



貴哂喇   但照買   哈哈   因為香港買更貴 (但其實我唔知香港買幾錢)



里奧大人鍾意食大哥花生   我覺得買細細包好啲



雖然好似好甜   但又幾好味咁   不過我唔會買   哈哈



呢包 MILO Nuggets 好味呀   下次必定大量入貨



買咗 1 包綠色嘅薄荷糖   實在太抵   只係 41B



行多半個鐘   之後好多人排隊比錢了



上次無買右邊 Caramel 味道   今次買番 4 條



喺香港咁買法   破產都似






Total 2,417B  即係 HK$575   我自己都嚇咗一跳



今次買咗好多嘢呀   所以要坐 Tuk Tuk   100B 殺到 50B   因為只係一條直路   真係 50B 都賺到笑   因為佢如果無客   都會咁樣行囉 ~

可以影埋自己   哈哈哈哈



辛苦里奧大人   前一袋後一袋



番到酒店已經 9 點   即沖涼即去按摩喇   按咗 2 個鐘 (400B/位)   本身諗住按 1 個鐘   但見 2 個鐘抵啲   所以按 2 個鐘喇 ~

按摩 2 個鐘 Royal Thai Massage (750B / 120 mins)





按摩房



個青檸有咩做用呢 ?!



我對拖鞋好大隻



估唔到地方咁大



環境一般





9 點 20 分開始按摩   按到 11 點 20 分   都 OK 舒服呀 ~

去埋 7-11 買雪條就行番去酒店   沖埋涼就休息下先 ~

我哋住嘅酒店   樓層唔算多呢



上網影到好靚㗎







買 1 送 1   所以我叫里奧大人買多啲



里奧大人又唔影埋人地嗰啲   我只買 2 支咋



食埋個炒飯先影啲手信   里奧大人 12 點都自己瞓先 ~

無諗過炒飯有包辣椒



一影就影咗成個鐘   有啲攰但唔想瞓   所以食支雪條   一路睇電視一路食   勁爽呀 ~

好有綠茶味喎   同埋口感似食韓國嘅雪條   怪不得里奧大人咁鍾意食啦



睇多陣電視   今晚成 1 點先瞓呀 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言