2018年7月3日星期二

泰好天氣 @ 曼谷。泰國 DAY 4 (PART 1/2) ( 3-JUL-2018 )

( 3-JUL-2018  TUE  PART 1/2 )

今朝 8 點半起身   沖埋涼就食早餐   差唔多 11 點先出發去唐人街 ~

一早起身望到藍天白雲   真係好開心



我叫里奧大人買呀   因為大家都笑得好自然   哈哈   我覺得好有第一次跟團去泰國嘅感覺呀



今朝坐呢度   周圍坐下嘛



西蘭花 / 蜜汁雞扒   晚餐呀   哈哈



Fusilli with Prink Sauce



Stir Fried Minced Chicken with Yellow Curry



Stir Fried Minced Chicken with Yellow Curry - 賣相勁唔吸引喎



Stir Fried Fish with Black Pepper Sauce - 都係炸魚   只係唔同 Sauce



Stir Fried Shanghai Noodle / Bok Choy with Egg White Sauce - 無咩興趣   哈哈



次次見到呢盞燈都好開心



Mini Pancake 都唔錯



我唔記得呢盤係咩   食日本菜成日出現



影嘅時候唔想食   但依家睇番又想食   哈哈





原來有 Egg Station



見到有 Chili Sauce   所以我就食奄列



炒呀炒



個籃好得意



除非真係食到好厭   我先會食呢啲早餐



我等緊咖啡呀



開始多人喇



我嘅早餐



唔知點解   近幾年去旅行   早餐都鍾意食粥   可能鍾意食啲配料   同埋酒店全程有冷氣   唔會出汗   食粥都無問題   呵呵



我夾嘅一堆嘢   哈哈哈哈



再食一碗   仍然係配料多過粥



又食芝士餅   我應該會日日食



呢份早餐應該係里奧大人   因為見到有薯角



里奧大人嘅甜點



我嘅奄列   食到一半覺得好滯   但點都要食哂去啦



個螺絲粉好味道呀



里奧大人一食生果   就等如佢已經飽   但我會繼續食



勁呀呢   第 3 碗粥   每次只裝半碗粥   因為要預留位置比啲配料   嘻嘻



呢個 3 格盤勁正   同埋好乾淨呀



今日去唐人街   所以要着到紅噹噹   似番個唐人 (亂蹹的   哈哈)



坐 MRT 去唐人街   我印象係去唐人街嘅 MRT 站入面係超級焗   但里奧大人話無印象 ~

今日搭幾轉車   所以每人再增值 300B   另一張就增值 1,000B   多錢呢張就用嚟買嘢食   唔駛下下拎錢出來 ~

叫 3 飛   1 4 7



我就黎大份過架車喇



里奧大人影㗎   唔通影佢着拖鞋開電單車 ?!



街邊檔   其實真係唔敢食   因為太多車太多塵喇



@ Chit Lom





報紙檔





呢個時間無咩人



去 SuperRich 兌換錢  今日對換率 4.180   又兌換 HK$ 1,500 (6,270B)





呢個時間仍都無咩人搭 BTS



泰國人好有秩序



車廂唔算多人



今日要搭 BTS 再轉 MRT 再轉的士   先去到唐人街



THAI - JAPANESE BRIDGE



買車票



12 點 01 分



我哋去 Hua Lamphong 呢個站



又係無咩人   上次嚟呢度又係無咩人   可能過哂番工時間



開心到跳起   但其實唔係幾跳得起   哈哈



Singha 啤酒



咁樣自拍都唔錯   係對面嘅人尷尬啲啫   哈哈



個個都企定定等㗎   勁驚里奧大人衝入去   佢成日都心心急急的



Exit 位置同天花版設計都好靚



有唔同銀行嘅 ATM   咁樣真係好方便噃



其實呢度好焗 好焗 好焗



12 點半去到   搭的士去批發街   的士司機問我哋識唔識英文   里奧大人話識之後   佢又無講嘢喎   心諗問完又唔答人   好古怪囉   之後差唔多幾分鐘後先傾偈 ~

咁佢教我哋點去批發街同唐人街   講得非常之清楚   個個司機都咁好人就好啦 ~

呢程的士只係 70B   天氣咁熱   值得比   哈哈哈哈 ~

塞車



好鍾意呢啲屋



開始見到好多中文字喇



我特登影㗎   但真係唔記得點解要影   唉



一落車呢   就感到呼吸非常困難   因為好焗熱呀   同埋好似比煙霞包圍住咁   但我無講啦   一陣里奧大人以為我怕熱呀 ~

我去唐人街原因係想影下啲霓虹燈招牌   雖然係中午   但影出來都唔錯   同埋見中文字   真係有種親切感呢 ~

呢架的士都幾殘咁噃



仲甩哂色添



@ 中山街



好多街邊檔



好多女



切好嘅生果其實好吸引   啱哂我啲懶人



好熱



好在唔太多人



睇到中文字   確實有親切感呀呢



密密炸



炸物真係好吸引呀



好正咁呀





好多都無寫價錢   咁入去問啦   居然黑面答我喎   仲要問兩間啲人都係咁   太過份喇 ~

里奧大人想買呢啲頭巾   但店舖啲人態度唔好   所以唔會買





好有特色嘅住宅   雖然好殘舊



唔知咩炸物   但排得好靚



又焗又熱   但又唔見有餐廳   如果唔係就入去食下嘢   之後再行過呢



有地磚嘅街道



去唐人街仲慘   路窄又多塵   好在見到間 7-11   即入去過冷河呀 ~

呢條街就比較窄啲



金色字招牌



紹勲大廈嘅金色窗   夠哂特別



好想影夜晚嘅霓虹光管   但我估夜晚來都一樣係咁焗熱



好多金行



繼續行下



食呢啲生蟹   真係要鼓起好大勇氣呢





咁睇都吸引



有幾檔買呢啲生蟹



關帝古廟



好有香港 Feel





啲建築物好有特色呀   可惜條街實在太焗熱   唔可以停留太耐慢慢睇



彩票



燒香蕉



呢座建築物好正呀



諗住食埋嘢先走   但行咗好耐都無食店   我又唔想行另一條街   所以都係走喇 ~

搭的士去 MRT 站   里奧大人上車話要 Meter   但個的士司機居然話 No Meter   咁算啦   問佢幾錢 ?!   佢話 150B   真係離哂大譜   好在我哋頭先坐過就知咩價錢   唔係一定比佢呃   之後有個當地人又問佢價錢   最後都無上車   抵佢無生意   唔可以咁樣呃人家嘛 ~

感恩有另一架的士去 MRT 站   都係 63B 咋 ~

呢度多人又多車   又焗又熱   應該唔會再來



電話號碼好好記   哈哈



牌匾好靚呀



三美泰醫院   好似好細間咁



里奧大人話好多大鑊



唔似店舖嘅店舖



幫人補習 ?!



想落雨嗎 ?!



里奧大人見到個 Screen 就話得泰文呀   所以要去票務處買飛



見佢咁緊張   我就即刻幫佢轉 Language   哈哈哈哈



19B 去 Si Lom



2 點 10 分喇



真係唔知寫咩喇   哈哈



泰國男女   比我想像中白淨



無燈閃閃下提示   有啲唔慣



要等陣先可以入車廂



頭先坐 MRT 經過見到 Silom Complex   咁我同里奧大人講話去呢個商場行下   食下嘢 ~

我今次都有 Plan去 Silom Complex   但就唔會刻意去   估唔到今日會經過   咁即入去睇啦



去到都 2 點幾   里奧大人話個頭有啲痛   因為頭先太焗呀   之後睇睇下旅遊書都中眼瞓   哈哈   無計啦   餐廳燈光又暗暗哋 ~

去呢間食嘢



我哋好似坐喺架船入出面咁



一半地磚一半地板



Iced Lemon Tea - 唔記得幾錢



大半杯係冰



我條裙同地磚差唔多 Pattern 咁喎   哈哈哈哈



Spicy Noodles with Pork and Pork Balls Herb Soup (65B) - 里奧大人鍾意食湯粉



Spicy Noodles Tom Yum Style (Yaowarat Fish Ball and Pork ) (75B) ~ 原來係乾撈   里奧大人話等佢食啦   我話我 "北" 你啲湯咪得囉   同埋我乾撈都無所謂



份量少少就最好   可以食多啲其他嘢



火車夜市 6 點先開呀   又唔想番酒店   所以喺商場行下   出面好鬼熱   其實真係唔想行出去   哈哈 ~

真係好感恩   商場做緊美食展呀   哈哈   睇下都開心



鹹蛋肉餅 ?!



啲餡料好多呢   所以其實係抵食   但我就麻麻哋呢啲甜品



幾多餡



應該係魚片   如果我喺曼谷住   一定會買好多呢   哈哈



好想食 Salmon Pizza   但食完一件就可以收工了



好開心又見到佢呀   諗住買唔到㗎喇   因為我都唔記得上次喺邊度買   唔係固定地方嘛   我買咗 1 包大嘅



餅乾好脆咁   但個餡望落好甜囉



糕點



我好開心咁同里奧大人講   叫佢睇下膠盒仔入面啲
試食好大粒呀   真係好闊佬



點知原來呢啲先係試食呀   笑死我哋呢   如果頭先開咗嚟食就核突死了   咁樣即係要買咗佢啦   哈哈



香港買一個 Cheese Tart 好似要 $2x   所以見到 55B 一個就買來食下呢



呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言