2018年7月24日星期二

銀咖哩 @ 九龍灣 ( 24-JUL-2018 )




佢明明整緊唔知咩   我話妳唔分一半呀 ?!   衰得佢立即分呀   想比多啲飯比我吖嘛   睇住佢撩咗啲比我 (匙更指住嘅位置)   條友話以為我玩緊電話睇唔到佢呢個動作呀   衰



咁少嘅飯   佢都要分比我   黐鬼線   哈哈



( 24-JUL-2018  TUE )

感恩一覺瞓天光   雖然精神   但個人都好浮咁   唔知係咪作病 ~

早餐食奶醬多   真係好乾爭爭呀   哈哈 ~



菇場忙咗陣   之後抖喇   難得所有大粒唔喺度   呵呵 ~

Lunch Time 出去買酸辣米線   又係食完好眼瞓   怪不得我好耐無食佢啦   我覺得係有原因   但當下唔記得   依家就記得啦 ~



放工去九龍灣   因為仲有張爆谷劵喺後日到期   所以今晚食完嘢就去拎喇 ~

里奧大人唔想我食壽司   咁我話去銀咖哩啦   我想食飯 ~

食完就行陣   拎埋爆谷就番屋企喇 ~

番到屋企即洗衫   之後沖涼 ~

一齊睇戲食爆谷   差唔多 11 點幾就瞓喇 ~



臨瞓前我話好凍   要蓋埋佢張被   佢話好少聽我話凍   所以即刻拎粒感冒必利痛比我食   我叫佢順便拎多兩包 Hot Lemon 比我帶番公司飲呢 ~

沒有留言:

發佈留言