2018年7月16日星期一

腐皮卷 (外賣) + 齋滷味 (外賣) ( 16-JUL-2018 )






( 16-JUL-2018  MON )

嘩   尋晚睇世界盃冠軍賽   所以差唔多 1 點先瞓  ~

呢個幾月睇波睇到好攰咁   睇 8 點場又趕住煮飯食飯   睇 10 點場又夜瞓   要是睇淩晨 2 點嗰場   真係睇到 3 點就頂唔住   對於我呢啲咁早瞓嘅人來講   睇夜波真係好痛苦   但又好想睇囉   哈哈 ~

今朝唔餓   但要食飽   因為驚唔飽會中眼瞓 ~



菇場忙   不過堅攰   咩都慢慢做   咁 8 卦尋晚又有睇波嘛   我同佢講   我話睇完呢場波   我攰到死咁滯   佢話: Me 2   哈哈哈哈   鬼咩   我哋都唔係夜瞓嘅人   平時 1 點先瞓真係好難發生喺我哋身上囉 ~

Lunch Time 食 K 餐   我要減肥呀 ~





3 點幾勁想瞓   最衰今日西瓜喺度啦   唔係我堅會瞓一陣 ~

放工即走   番到屋企就預備晚餐 ~

今晚飲隔夜湯再食隔夜餸   因為腐皮卷同齋滷味係尋日買㗎   所以今晚點都要食   天氣熱好怕食隔夜嘅豆制品   好在無臭咋   唔係就嘥哂 ~

7 點 15 分就食完   洗埋碗就休息 ~

開機洗衫   之後食生果同紫米糕   所以我晚餐都唔食麵   如果唔係就食唔落喇   哈哈 ~

平時星期一   我一定係抹櫃同拖地   但今晚實在太攰   所以要休息呀 ~

咁里奧大人幫我熨 2 機衫   之後佢話搵嘢   叫我熨埋剩番嗰幾件   不過我話唔熨呀   堅唔想做嘢   佢都好愕然   因為我好少會咁嘛 ~

我 11 點都自己瞓先喇   要快快補番眠呀 ~

沒有留言:

發佈留言