2018年7月9日星期一

牛肉腸仔炒銀針粉 + 菜心 ( 9-JUL-2018 )






( 9-JUL-2018  MON )

今日回復心情番工啦   但勁唔想起身   哈哈哈哈 ~

好攰咁呀   次次放假之後   起身一定有壓力   驚鬧鐘唔響咁囉 ~

早餐食奶醬多   8 卦一見我就話無黑到喎   我話呢個世界上有防曬呢樣嘢嘛 ~



菇場超級勁忙   不過都預咗呢   話咁快 7 月又過咗 9 日   希望快啲又可以去旅行啦   哈哈 ~   



Lunch Time 出去打簿   之後再行陣   差唔多 1 點無啦啦勁餓   有啲頭暈添呀   所以即買嘢番菇場食喇 ~



仍然忙啦   差唔多 4 點先搞掂哂啲 Urgent 嘢   但仲有長命 Report 同煩嘢做囉 ~

做到放工   咁即走啦   勁攰呀 ~

番到屋企都預備煮飯喇   依家里奧大人喺屋企   所以都快快手煮嘢 lu ~

是日懶餐 - 牛肉腸仔炒銀針粉 + 菜心

牛肉腸仔炒銀針粉 - 腸仔係德國舅父買比我哋   都幾好味   尋日買咗 1 斤銀針粉   但我仲好飽呀   所以煮半斤比里奧大人食算喇 ~

菜心 - 買咗 1 斤菜   一次煮埋去啦   今晚想食多啲菜   今次啲菜好甜呀 ~

洗埋碗就拖地   之後沖涼   咁都 8 點幾喇 ~

好鍾意食夏天嘅生果   好似西瓜同龍眼咁   又甜又多汁   所以我會成日買黎食架 ~

食完生果又食零食   本來想食完熨衫   但真係好攰   所以叫里奧大人聽日幫我熨衫呢 ~

我 11 點幾都自己瞓先喇   難得有睡意嘛 ~     

沒有留言:

發佈留言