2018年7月25日星期三

焗腐皮蝦卷 & 魚肉燒賣 + 蕃茄南瓜粟米湯 ( 25-JUL-2018 )






( 25-JUL-2018  WED )

尋晚一覺瞓天光   但都仲係有啲唔舒服   所以今朝食火腿通粉餐   狂落胡椒粉呀 ~



菇場忙呀   所以時間過得好快 ~

Lunch Time 出去買煲湯料   之後再買牛什麵番菇場食 ~



仍然唔舒服   次次一到 4 點幾就係咁打噴嚏   真係好奇怪 ~

放工即走   番到屋企都要預備晚餐   7 點可以食得 ~   

是日懶餐 - 焗腐皮蝦卷 & 魚肉燒賣 + 蕃茄南瓜粟米湯

焗腐皮蝦卷 & 魚肉燒賣 - 焗燒賣原來係非常之乾   個皮焗到卜卜脆   好在魚肉唔乾咋 ~

蕃茄南瓜粟米湯 - 5 個蕃茄 + $5 南瓜 + 2 條粟米   好味道呀   但今晚半夜一定要去廁所   哈哈 ~

洗埋碗就即沖涼   之後食埋生果就休息喇 ~

里奧大人又熨衫   我叫佢唔駛成日幫我洗衫熨衫㗎   好好休息啦   不過佢話大家要分工合作喎 ~

佢熨咗今晚 1 機衫   但我話尋晚果 1 機衫未熨喎   之後佢即刻話你頭先叫我留番比妳做家嘛   依家就可以比妳做啦 ~

我咪話佢囉   成日甩甩漏漏   攏衣架又唔同方向   咁我又要嘥時間擺番同一方向   所以喺屋企好易發脾氣就係咁解  ~

今晚好攰   所以 11 點都自己瞓先喇  ~

沒有留言:

發佈留言