2018年7月30日星期一

豬柳漢堡炒油麵 + 白菜仔 + 炸魚皮 (外賣) ( 30-JUL-2018 )








( 30-JUL-2018  ( MON )

雖然一覺瞓天光   但因為隻腳痛   要就住黎瞓   所以瞓到膊頭都痛埋添 @@

早餐食腿蛋治   飽到上頭殼頂 ~



菇場忙呀   所有大粒唔喺度   諗住全日 load 相   但人算不如天算   嘩哈哈哈 ~

Lunch time 未餓   咁出去行陣啦   買咗魚肉燒賣 + 炒米粉番菇場食   但差唔多 1 點 15 分先想食嘢   無計   早餐未落格 ~



仍然忙啦   樣樣煩嘢   人都顛 ~

放工即走   今餐好簡單   所以 7 點都有得食喇 ~

是日懶餐 - 豬柳漢堡炒油麵 + 白菜仔 + 炸魚皮 (外賣)

豬柳漢堡炒油麵 - 諗唔到用咩嘢炒   求其用豬柳漢堡啦   仲剩 3 塊   要快快手清埋去呢 ~

白菜仔 - 買咗 1 份 ($5) 嘅   不過唔係咁甜嘅 ~

炸魚皮 (外賣) - 好想食呀   但又係食剩一半   咁留番聽晚啦   雖則香口嘢   但夾硬食會好漏囉 ~

洗埋碗都差唔多 8 點   抖 10 分鐘就同里奧大人去徑步 ~

我隻腳有少少痛㗎   不過我想做運動囉   做 20 分鐘都好   難得天氣唔焗又無落雨嘛 ~

徑完就番屋企沖涼   之後開機洗衫   搞掂哂就休息 ~

里奧大人又鬼上身   所以頂唔順同家姐同阿 mi 呻   好在呻完又舒服好多   真係好想燒佢數簿   他媽的   唔好再挑戰我嘅底線   容忍有限度   我唔出聲   唔代表無嘢   係要你自己反醒下呀   他媽的 ~

咁我 10 點 45 分都自己瞓先喇   佢又同我祈禱   因為我隻腳仲痛   佢好擔心   我搽咗喜療妥都仲係痛   話好少會咁痛法喎   嗰下我覺得佢係嚴重精神分裂 ~

沒有留言:

發佈留言