2018年7月28日星期六

愛文生 @ 深水埗 ( 28-JUL-2018 )

阿 mi 同阿喂啲動作好似猜枚咁   哈哈



豉椒炒蜆 ($88) - 加辣真係惹味好多呢   哈哈



家鄉小炒皇 ($108) - 味道 OK 呀   我最鍾意食腰果



潮式炸蠔餅 ($88) - 呢個真係好味道   熱辣辣脆卜卜   



避風塘三寶 ($98) - 無咩特別   但就好油呢



( 28-JUL-2018  SAT )

家姐呢兩個星期六都唔駛番工   所以今朝同 8 卦食早餐   佢都好出奇   我點解同佢食早餐 ~



菇場忙啦又   之後做完諗住 load 相   點知老闆喺我隔離房開會   咁我做其他嘢啦 ~

放工即走   今日去深水埗   但里奧大人就早啲出去幫阿 mi 睇 Flash Card   我去到深水埗都 1 點 40 分   咁里奧大人去阿明印尼餐廳拎位先   我就自己行過去喇 ~

加多加多飯團 - 我話要辣   但完全係無辣味   得沙爹醬味 @@



啲蔬菜唔夠乾身   所以撈埋個沙爹汁 (=沙嗲汁 + 水)   無哂味咁囉   之前食都唔係咁嘅   今次我真係覺得好難食呀 @@      



黃薑飯 (巴東牛肉 / 青瓜 / 花生 / 魚乾仔 / 茄子 ) ($58)



個黃薑飯好腍    連里奧大人都覺腍   真係好唔得囉   估唔到雞蛋上面嘅橙色辣醬   係超級勁辣呀 @@



我其實之前都諗唔到食咩   估唔到里奧大人話去阿明食   知我想食好耐   但好多時都要等位   所以食唔到   不過今次真係希望越大   失望越大   連對面嘅印尼華僑都話今次啲食物整得好差呀   咁我應該唔會再黎 lu ~

食完就去姑奶嘅教會   今日有個感恩聚會   2 點半開始   完畢就有個聚餐   我同里奧大人差唔多 5 點都走喇   咁我地都直接去愛文生 lu ~

我食少少嘢   因為好想食呀   樣樣都好味道



今晚約咗阿 mi 喂去愛文生食飯   事緣上次去完新興之後   阿喂話下次去愛文生   咁啱我地今日會出深水埗   所以再約佢地去愛文生食飯呢 ~

我地 5 點 40 分到咗   已經差唔多 full 哂   好在我地先到先等咋   過咗無耐   阿 mi 佢地都黎埋 lu ~

食下傾下   我飲咗半杯酒之後   突然間好眼瞓呀  直頭 wing wing 地咁   可能頭先太熱   加上我其實唔多飲酒   所以好快上腦   哈哈哈哈   所以要即飲可樂提提神呀 ~

阿 mi 好開心咁同里奧大人講   今晚有人斟酒比佢飲喇   因為酒桶喺里奧大人隔離   阿喂真係唔會斟比阿 mi 架喎   但就會斟比里奧大人   正路同時會斟比左右隔離家嘛   下次酒桶應該擺阿 mi 隔離   等佢配給   同埋唔斟比阿喂   哈哈 ~

今晚飲咗 10 支大啤呀   如果我都飲得就好啦   佢地唔駛就住就住   哈哈 ~   

眨下眼又 10 點幾   係時侯走人喇 ~

一齊行去搭地鐵   千其唔好問我點行   因為頭先都搵咗好耐 @@

番到屋企都即沖涼喇   差唔多 12 點先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言