2018年7月3日星期二

泰好天氣 @ 曼谷。泰國 DAY 4 (PART 2/2) ( 3-JUL-2018 )

( 3-JUL-2018  TUE  PART 2/2 )

行呀行   見到 Black Caynon   里奧大人就即刻話妳最鍾意嘅地方   好感激佢成日記住我鍾意嘅嘢   哈哈 ~

見到個 Menu 又有啲餓   哈哈



呢間嘅熱咖啡好好飲   最記得有啲餅乾   又好好味喎



為咗呢隻杯先叫呢杯咖啡   勁驚唔係呢隻杯呀   哈哈   但唔記得係咩咖啡同幾錢添



里奧大人拎埋隻公仔出來影相   即係佢都鍾意呢杯咖啡   哈哈



Stir-Fried Curried Prawn and Chicken with Rice (138B) - 好味呀



芝士撻都幾好味



但都幾漏    哈哈



PANDA KING 好得意



好似好正咁   價錢好抵呀



我對呢啲 Cup Cake 就無咩興趣



@ Tops market



我突然間好想買生果食呀



其實我唔係話好鍾意食包   但見到啲包又覺得吸引



香港買 Envy Apple 已經貴   1 個接近 HK$10   但曼谷買更貴



唔識睇靚唔靚呀   但我鍾意食濕濕腍腍嘅榴槤囉



129B/kg 都貴呀



蒜蓉多士 6B 咋   下次真係咩都買來試



蛋糕就麻麻地咃



包得乾乾淨淨真係唔錯



29-139B ?!?!   咁又抵喎





都唔記得係咩 ?!   但好肯定想食但無買   所以先影低



新鮮人參果



Food Market (26 Jun ~ 6 Jul 2018)



5 點幾出發去拉差違火車夜市 (Train Night Market Ratchada)   今次會去幾個夜市呢 ~

塊玻璃抹得好乾淨



咁少衫賣嘅



泰國都幾多失明人士街頭表演



塞車了





曼谷真係好熱   所以成日話想行啲街頭巷尾搵食   最後都無行呢



呢區都有唔少按摩店



幾猛太陽   所以去完曼谷   我都覺得自己皮膚黑咗呀



搭 BTS 去 Thailand Cultural Center 站



警犬 ?!



Exit 3 就係去 Train Night Market Ratchada



好鍾意 BTS 站有鐘   睇時間好方便



瞬間轉移



變咗個靚女   哈哈



行呀行   仲要行一段路



又見到失明人士街頭表演



比電纜遮住視線   幾乎睇唔到 Esplanade Shopping Mall



咁就睇得清楚喇



算好整齊嘅電纜



佢哋應該放工



RIP CURL



6 點幾去到夜市   但啲檔口都係啱啱開咋 ~

@ 拉差違火車夜市 (Train Night Market Ratchada)



依家先開檔





行前少少





將會狂風雷暴大驟雨嗎 ?!



嘩嘩嘩



差唔多嚟料喇





無理由等落雨家嘛   所以繼續行



好少榴槤喎



里奧大人好認真問我   點解要燒個榴槤先嚟食 ?!   我都好認真答番佢: 我唔知   哈哈   其實我估可能燒完出來   榴槤會甜啲啩   因為我覺得燒香蕉好甜呢



都幾多人幫襯



左望右望



好大條褲



海鮮真係無咩興趣   同埋我最驚係唔新鮮   樣樣都霉就慘了   哈哈哈哈



燒肉



我好鍾意熊貓㗎   N 年前同里奧大人去北京睇熊貓   以為可以抱熊貓   因為去泰國可以抱老虎仔嘛   哈哈



仍然好多店舖都未開





行極都未落   哈哈哈哈



呢邊係飲酒嘅地方



男女廁 Logo 好搞笑



呢架流動車好得意呀



我超鍾意睇啲古董車



佢哋 3 個同一時間飲水



仍都同一時間飲完



綠色呢架車   簡直係我大愛呀





係就快啲落啦   
哈哈



呢架車又係我大愛



靚呀



飲酒嘅地方應該唔會咁早開



I Love Leo Beer



都唔知價錢算唔算平   因為我好少飲酒



比對貨櫃門吸引咗



掂呀   哈哈哈哈



認真餐廳   我即行去睇下係咩菜式嘅食店呀



原來係泰菜



Rod's Moto Cafe 好大間





行行行



樹人好得意呀   里奧大人話 Q 版先得意咋   哈哈



開始落雨喇





我哋企喺個吉舖入面避雨   哈哈



佢件衫都濕哂



一停雨就繼續行喇   應該開得七七八八喇啩 ?!

我真係覺得榴槤好貴喎   400B 得 2 粒 ?!   一百蚊港紙喎



燒魚正呀   不過我好熱呀   變咗咩都唔想食


呢啲魚喺水上市場見過



行呀行   見到鴨肉河粉   所以要食呀   好感恩又帶到里奧大人食新嘢   因為想同佢食好耐呢   但就無指定邊間   只要係鴨肉河粉就可以了 ~

除咗鴨肉麵   仲有其他食物



好搞鬼呀   個碗有幾隻黃色鴨仔



請慢用



燒魚係吸引   但諗起里奧大人上次喺水上市場   話我食緊嘅燒魚   就係喺河邊餵麵包比佢哋食嗰啲   當堂無哂胃口   哈哈



調味架咁樣放   比較無咁乾淨



勁想試辣椒   但驚好辣呀



鴨肉麵 (60B) - 好味喎



鴨胸



大樹菠蘿   終於忍唔住買 1 盒   25B 一盒超級平呀



冷麵 ?!



20B 確實好抵   但我確實好熱   無咩胃口



有塊透明膠膜遮檔啲油都唔錯



繼續行   雖然勁熱





好嘢來㗎   將來



脆卜卜   又有豐富蛋白質



當粟米咁食    哈哈哈哈





正呀





薯條呀   哈哈哈哈   嚇到黐 Q 咗



Mango and Sticky Rice (40B) - 我覺得芒果唔係咁靚



同埋好細杯咋



Octopus 正呀   但驚食完會頂胃



自己買要自己拎



開始多人喇



呢啲醬汁肯定好辣



499B to 790B 嘅海鮮





新鮮三文魚



急凍蝦



我都想食   但好驚啲肉霉呀



左邊粉紅色條魚   好似嘟起個咀咁



好吸引喎   好乾淨整齊咁



呢度好熱



哈哈哈哈哈哈   睇多啲   等自己可以慢慢接受佢



香葉炒咩呀 ?!



大嬋 ?!



呢條肥蟲



原來炸雞係 5 Free 1   唔怪得咁多人買啦



好辣咁



究竟係咩魚來呀 ?!



配料都吸引



一定唔會買蛋卷做手信   肯定碎哂都似   哈哈



薯條呀   仲有好多唔同嘅調味料



我買咗 1 支 Mulberry   都幾好飲



6 點半左右走人   搭 BTS 去 Asok   咁順便去 T21 睇下 ~

Terminal 21 嘅 Food Court 都好好味   不過今次唔去食 lu



T21 設計真係特別嘅



我真係諗緊點解 Level LG 係 Departure 呀 ?!   哈哈   之後里奧大人話我居然唔記得



諗住去 Gourmet 睇有咩好食   但太多人喇   即掉轉頭走人



我鍾意去 DAISO 睇嘢   但呢間非常之細



@ 03/07/18



1 2 3 4 5 6 出口



見到火紅色  = 塞車了



去 Amarin 行下



@ Amarin



7 點半咋   但已經關哂舖咁滯



HI



我喺 Burger King 買嘢番酒店食   原來已經 8 點幾喇 ~

@ Burger King



終於有機會試 Sticky Rice 喇



唔同國家嘅 "多謝"



夜晚 mercury Ville 靚好多   嘻嘻



番到酒店即沖涼   咁就可以舒舒服服咁   一路食一路睇波喇 ~

今晚瑞典 vs 瑞士真係悶到爆   里奧大人話佢哋踢解圍波咁   明明足球在腳前   係有好大機會入波   但佢就好似踢番個波出去咁   人地唔知   真係以為你解圍㗎 ~

開餐喇



Salted Chicken with Sticky Rice (69B) - 唔記得辣雞膇幾錢添



又飲 Passion Fruit



大樹菠蘿味道都 OK   但份量太多   因為里奧大人係唔食呢   所以食剩 4 件   算勁㗎喇



里奧大人話唔餓   但就食杯麵



再嚟粟米片 + 啤酒



今晚睇埋波   再睇陣 Youtube   差唔多 12 點先瞓呀 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言