2018年7月1日星期日

泰好天氣 @ 曼谷。泰國 DAY 2 (PART 2/2) ( 1-JUL-2018 )

( 1-JUL-2018  SUN  PART 2/2 )

3 點半去到安帕瓦水上市場 (Amphawa Floating Market)   但點都要行到 6 點半等睇螢火蟲   不過我哋唔想行囉   想去做按摩   但我話一定要有冷氣先做呀   感恩有間係有冷氣嘅   按一個鐘要 350B   但要 4 點 20 分先有位   咁無問題啦   照 Book ~

原來要行段路先到水上市場   好在跟團咋



雖然熱   但點都要行下



一陣 6 點半喺呢度等



唔好落雨呀   我想睇螢火蟲呀



一陣都應該坐呢啲觀光船



Book 完就去食啲嘢   抖多陣就去按摩喇 ~

調味架係食泰國菜嘅靈魂   哈哈



泰式豬肉湯金邊粉



一啖可以食哂   雖然金邊粉份量少   但仲有啲丸同豬肉   食完都幾飽呢



里奧大人好鍾意 Messi 㗎



餐廳環境   如果有冷氣就好啦



餐牌好清晰





佢哋眼神一致   望緊咩呢 ?!



泰文   所以一定要同里奧大人一齊行   唔係唔識講喺邊度等呢   不過其實都可以影相嘅   哈哈



餐廳出面都好多檔口



手指雪糕   我話要試下   哈哈



一口一粒   雪糕非常之凍



唔知咩來



銀包 & Cushion



@ Amphawa Floating Market



食完就要去按摩喇   今日出咗咁多汗   如果可以沖埋涼先按摩就更好呢 ~

我哋去呢度按摩



步步為營



去到洗手間   里奧大人話一入去呢   就見到鋅盤有隻大青蛙呀



按摩嘅地方



我同里奧大人瞓一張雙人床   真係第一次咁樣按摩   哈哈



室外按摩   我仲未接受到   其一好鬼熱   其二比人睇住哂好尷尬





枱底有隻狗



懶洋洋



唔帶我入嚟   真係唔知呢個有個按摩嘅地方   哈哈



其實個環境真係好難令人接受   但估唔到比佢按完之後   我成個膊頭真係鬆咗 7 成呀   諗番頭先佢幫我按膊頭時   我痛到標眼水   佢仲一路按一路笑   我更加痛   勁想叫佢 Stop   好在我忍到痛咋   哈哈   唔係就無依家咁舒服啦 ~

對面好多人咁



見有時間就周圍行啦   反正 6 點半去碼頭等上船就可以 ~

啲雲嘅形狀好得意呀



榴槤散紙包



唔同顏色嘅魚   頭先喺美功見到好多真身



好腥   哈哈



以為睇錯價錢   原來真係 20B 一個袋呀



呢期好鍾意貓頭鷹



見到咁多嘢買   個人又無咁熱喎   哈哈



炸地瓜丸 ?!



我最愛嘅豬肉糯米飯





其實佢咃嘅豬肉串啲汁係好味道   但啲豬肉串唔係凍就係多肥膏囉



咁睇好 Juicy





希望可以每日一糯米   哈哈



繼續行



排隊買西瓜冰



幾有創意





期待



無咩味   只係夠凍   我咬咗啖西瓜軟糖   好好味呀



里奧大人周圍影下相





風平浪靜



出番去 lu



又買 1 串嚟食   因為我好想食青瓜



佢好有禮貌



個汁有啲辣   所以唔敢蘸咁多   可惜可惜



一路望住個海一路食豬肉串   好 Relax



繼續行



見到幾個大鑊   都覺得超級勁熱



甜品   我離遠睇以為係生嘅蛋黃



唔知有無人養佢呢   因為佢個身好污糟呀   嗚嗚



我覺得呢啲係怪嘢



依家里奧大人就最鍾意影呢啲怪嘢



行番去水上市場喇



大排檔



我哋坐呢啲船   件救生衣臭到呢   但唔着唔得囉





對面隻船   應該係做埋按摩



其實入黑坐呢啲船   我真係超級驚㗎   好驚有鱷魚呀   總之好想快啲上岸啦 ~

安帕瓦水上市場螢火蟲之旅   正式開始



好平靜





上面嚿黑雲   好似隻老鼠   哈哈



沿途都係望呢啲   但感覺好舒服



我唔記得係咩   總知係好嘢來   哈哈



開始 Magic Hour 了



呢到有得租住   但我一定唔會   我覺得好唔方便呀   哈哈





繼續游





紫色屋頂好靚呀



入黑了





如果企喺呢條橋影相都唔錯喎



佢哋行去邊呢 ?!



雲層好低





離遠見到火光熊熊



我真係覺得住呢度係好唔方便



成間屋倒塌咗呀



話咁快就 7 點了



好似有個人企喺度咁



又有條橋



佢哋好休閒



好大片雲



另一隻觀光船入來喇



之後陸續有來



就嚟咩都睇唔到了



咩都影



講真   我好驚有鱷魚呀   哈哈   講咗幾百次



睇到幾次螢火蟲   雖則我個人覺得有啲假   但有隻又真係睇住佢閃住飛前㗎喎   咁里奧大人都話螢火蟲都有好多種嘅 ~

咁最煩係有個團友   由一開始見到螢火蟲就話係假   真係見一次講一次   但我覺得妳細細聲講就得   唔駛次次都講到全船人都聽到囉   始終大家都唔係專家   真係好難分到係真定假囉 ~

現在已經係晚上 7 點半



好大浪花   坐前面團友要開遮擋住呀   好在我哋無坐船頭咋   因為當時以為唔可以坐呢



終於上岸喇



跟住大隊出番去



咁熱仲幫佢着衫仔   真係唔應該啦



佢點都唔望鏡頭架   搞笑



8 點開車走   但塞車呀   10 點先番到 Chit Lom   比原定時間遲咗 1 個鐘 ~

依家只係 8 點   但無哂人同車咁   好在我哋跟團咋





呢個時候最好瞓   哈哈



我哋比咗 Tips 比司機   佢真係值得比呀



我一心諗住跟完 Local Tour 就喺呢頭搵食   但無諗過咁夜先番到嚟   所有商場同街邊檔都收咗 lu ~

街邊檔都開始收了



@ Victory Monument



22:03 喇



咁我有啲餓呀   要去 7-11買叮叮飯番酒店食 ~

叮叮飯都好多選擇



40B 又好味又平又飽   邊度搵呀   哈哈



有醬料有罐頭   真係好方便   價錢可能同超市一樣咋



番到酒店第一時間沖涼   之後一路睇波一路食飯   嘆到不得了   哈哈 ~

開餐喇



呢個炒飯好辣   最終係我食哂囉



呢個汁好味呀



呢個肉碎又係辣辣哋   哈哈



雖然只係食叮叮飯   但我真係覺得好享受呀



洗埋碗抖陣   差唔多 12 點幾先瞓呀 ~



呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言