2015年11月13日星期五

豆豉鯪魚炒生菜 ( 13-NOV-2015 )


( 13-NOV-2015  FRI )

今朝里奧大人早咗 15 分鐘起身   佢又係都等埋我出門口   所以我要開行 turbo 刷牙沖涼   好在天氣涼   唔係就會趕到成身汗咁呢 ~   

一路食早餐一路嘆報紙真係好爽   但如果之後唔駛番工就更爽啦   哈 ~


菇場唔太忙   可以做下私人嘢    唔錯唔錯 ~

食完 lunch box 就出去行下   依家慣咗食完就出去行   唔駛屈喺菇場咁悶呢   呵 ~

無啦啦 3 點半先黎忙   勁驚呀   因為我今晚要準時走呀   好在放工前搞掂哂   留番 d 唔趕嘅聽日做 ~

放工先黎落雨架   我去完飲中藥   諗住無雨就徑完步先煮飯   不過番到屋企都仲係落雨   唉 ~

里奧大人 7 點放工   咁我抖陣都宗嘢 lu   今晚我食埋尋晚食剩嘅炒麵   所以就咁煮丁面比里奧大人食算喇 ~

是日懶餐 - 豆豉鯪魚炒生菜 

豆豉鯪魚炒生菜 - 尋晚食剩一個生菜同半個椰菜   咁就炒埋去啦   同埋豆豉鯪魚一齊食都幾夾架 ~

我地仲有 4 張 UA 戲飛   12 月 15 日就到期   所以我同里奧大人講話等我洗埋碗   行去 Mega box 買聽日戲飛當做運動喇 ~

行去只係用咗 20 分鐘   買完飛就去十蚊店買消毒濕紙巾同化妝掃   之後坐 shuttle bus 番九龍灣   我勁想食雪糕呀   所以食埋先番屋企呢 ~ 


沖埋涼就開機洗衫   之後休息喇   今日好攰咁 ~

晾埋衫就即瞓喇   因為已經 12 點呢   hey hey ~~~~~~~~

2 則留言:

  1. 豆豉鯪魚-无论怎样煮都好吃呢·斋吃都好正了·是懒人之首选呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀打令 所以屋企一定要有佢呢 哈哈 ~~~~

      刪除