2015年11月21日星期六

濛濛濛 ♡ 黃山 5 天豪華團 Day 5 (PART 1/2) ( 21-NOV-2015 )

( 21-NOV-2015  SAT )

今朝 7 點起身喇   咁 7 點 15 分有人  仲以為邊個   原來係人肉 morning call   唔怪之得頭先打比 CC 幾次都打唔到啦   可能電話壞咗都未定   斷估唔會咁有 heart   逐個逐個叫醒妳呀嘛   哈哈 ~


近 lift 口有幾張大型梳化



到餐廳喇


7 點半落到餐廳   因為全部都係大圓枱   所以必定係搭枱   咁我見到龍友已經坐喺度   我地就坐埋去啦   之後仲有個阿叔團友一齊坐   但我認唔到佢   係里奧大人同龍友傾影相   個團友阿叔搭咀   我先知佢係團友咋   所以變咗 3 個男人一個墟 ~

龍友好欣賞自己 d 作品架   話會曬出黎慢慢欣賞   一路講一路陰陰咀笑   我突然間覺得佢好似 變態佬咁呀   嘩哈哈哈哈   我之後同里奧大人講   話唔會比佢咁做   欣賞張相喎   欣賞個老婆好過啦  話哂會郁   無咁悶嘛   哈哈 ~

CC 就差唔多 8 點到   傾咗陣   我地就上番房睇下執好哂 d 嘢未呢   自從上次去越南漏咗拖板之後   真係好驚再漏嘢 ~

好中國 feel   哈哈   同埋一定係搭枱   所以我見到團友就坐埋去喇   哈


右下角嘅春卷   好似食唔哂就擺番上去咁   哈哈


徵式炒麵好吸引咁噃


其實只係普通炒麵   但見到好多青豆角同菜絲   我就鍾意食呢



徽州燒餅




又會用筷子夾嘅 ?!   有個夾喺度架噃 @@


蛋糕仔





都 ok 好味


我鍾意加埋榨菜絲一齊食   爽爽地好味呀


里奧大人嘅早餐


CC 嘅早餐   咁似里奧大人果份嘅   哈哈


酒店望出去係咁嘅



差唔多成間酒店都佈滿冷滕


藍色窗都幾特別   哈哈


周圍都有冷滕



呢張房卡都幾老土下   哈哈


@ 黃山國際酒店


8 點 40 分出發去博物館   8 點 50 分就到喇   要行一條長長樓梯先到   好似好機密咁   同埋我地個個團友都叫哂救命   一路行一路 yi yi ya ya   好搞笑   但我今次勁喎   一次過行哂   但喺黃山真係無可能喎   成日個人都好似好重咁 ~

真係爆中爆   博物館居然有嘢賣嘅   所以 11 點先走呀頂   今日趕住出屯溪家嘛   所以食飯啲時間變得好趕囉 ~

團友佢地都串白頭佬   點解藝術品可以講價   咩唔係藝術無價嘅咩 ?!   白頭佬都即刻無再出聲   哈 ~

差唔多到喇


有'專人" 迎接我地呢班貴賓 (水魚)


要上成百幾級樓梯先到呢


望番落去   如果要黎博物館偷嘢   首先要練好體力先   哈哈


@ 黃山市博物館



望出去係咁嘅


落力介紹


入去比人劏喇


都唔記得外牆啲掛勾有咩用途   防盜 ?!



表演嘅地方


我覺得架車有啲恐怖   真係架   我上去嘅時候   真係有啲心寒嘅感覺   好驚架車會自己行前   嘩哈哈哈哈


啲窗好有特色


唔係呀嘛 @@


好似隻貓仔咁


比佢咁望住   都幾恐怖   哈哈



成排都好靚呀


下面幅牆   好似畫咗個男人咁 @@



個柜好靚


我真係覺得啲窗花好靚





設計到成個花樽咁


我覺得設計都幾搞笑   一邊有門   一邊無門   一牆之隔咋


呢度係另一邊



對窗好靚





嘩   又另一度門




睇黎今日都唔會有陽光架喇



好想走呀   嘩哈哈哈哈哈哈


屋頂原來係咁   都好靚下喎


團友企喺度嘅地方   就係買嘢嘅地方   真係邊會諗到會有野買架 @@


無嘢做就上去表演台影下相   CC 叫我坐呀   想嚇鬼死我咩   哈哈


好陰森咁


唔知有咩用途 ?!



嗱   我地影相   其他團友就行黎行去   完全係浪費時間



講咩咁肉緊 ?!


上咗一陣車又話要落去唔知邊度睇墨蜆   其實都係 10 點半   但頭先真係悶到發顛   所以覺得好似過咗幾個鐘咁囉   哈哈 ~

到喇



好靚呀   不過應該係非賣品


里奧大人話佢公司有好多呢啲水晶石擺設


我無文化   所以對呢啲嘢真係無興趣



呢個都幾特別


呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言