2015年11月5日星期四

叙苑茶餐廳 @ 九龍灣 ( 5-NOV-2015 ) & ( 6-NOV-2015 )



( 5-NOV-2015  THU )

今朝里奧大人上大陸   佢鬧鐘響咗我都唔知   又幾好瞓喎   呵 ~

早餐食奄列   成日唔記得叫走豆   嘥哂 d 嘢添 ~


菇場超忙啦   做呀做  做呀做 ~

肚谷谷又攰   好在尋晚買多咗個麥包比里奧大人   佢唔要就比我做 lunch 啦 ~

仍然做呀做   終於每月一到   感恩唔太辛苦   又無話扯住超痛同嘔   希望一陣都係咁啦 ~

放工即走去睇醫生   之後食埋嘢就番屋企喇   叫里奧大人自己喺上水食完嘢先番屋企   唔駛餓壞呢 ~

沖埋涼就休息   好景不常   9 點又嘔   好在個肚唔係話劇痛咋 ~

里奧大人啱啱番到屋企   真係望咗佢兩眼   我就入房瞓覺喇 ~

( 6-NOV-2015  FRI )

9 點唔夠就起身打番去菇場請假   之後又瞓下停下 ~

又唔係話超劇痛   感恩   但就超勁攰囉 ~

瞓下又醒下   嘔下又沖下涼   完全頭暈暈唔知發生咩事   哈哈 ~

瞓到 4 點幾就出廳喇   唔係一陣腰骨痛 ~

里奧大人 7 點唔夠放工   我本來想食嘢   後尾都係唔想食   佢自己就煮五香肉丁辛辣麵   好在我聞到都覺得香   唔係就會鬧死佢   哈哈 ~

沖埋涼   10 點瞓喇   因為聽日要番工呢 ~

4 則留言:

  1. 豬豬笠..早呀!
    慘呀! 早2日個電腦壞左~原來隻牛粗勞過度..死左啦! 嗚
    同埋..最慘係我d野無back up! 好在唔係底版有事咋~依家攪掂lu..鳴
    oh! 成日想同你講呢~次次每月一到會嘔..咁嚴重要認真check下咩事呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞雞笠午安啦 番來超級忙呀 Help mE ~~~~~~~~
      知啦 好在唔係電腦壞 唔係真係好煩囉 ~~
      醫生話賀爾蒙唔好喎 所以會嘔
      我依家又開始睇番之前嘅醫師 希望有改善呢 等我好消息 哈哈 ~~~~

      刪除