2015年11月21日星期六

手信 from 黃山 ( NOV 2015 )


里奧大人話買架   我之後食咗 1 塊   覺得益益地囉 @@


左邊辣豆豉未食呀
右邊蒜蓉剁椒 - 原本買比家姐   佢話唔要   咁我要啦   我食咗啦   好鬼辣   哈哈


黑 / 白芝麻軟糖 - 里奧大人話買架   我開咗包黑芝麻黎食   好鬼甜呀   哈哈


麻辣蘿蔔干 - 食咗啦   一啲都唔辣囉 @@
右邊嘅醬醃菜 - 未食呀



蕃薯仔 - 未食呀


祁門紅茶 - 飲咗喇   阿 mi 都話香茶味   但我就無認真飲呢   哈哈


2 則留言:

  1. 乜咁岩今日又係兩笠...嘩哈哈哈哈! 午安好呀!
    有無miss mimi先! 奸笑!
    隻茶香呀~芝麻糖我唔like..阿喂反而like囉(怪)
    豆豉&辣椒好新鮮呀~兩樣加埋煮餸勁惹味啦
    燒餅咩樣架? 我要睇下咩燒餅先會食囉
    怪! 你咁為食又會唔買..係小奧果既! 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係我啦 我都估妳好開心 再次見到我架喇 嘩哈哈哈~
      有無掛妳?! 掛妳掛到變人乾添啦 哈~~~~~~~~
      隻茶都香嘅 但我好小飲~
      我比較like硬身嘅花生糖 oh 我只係知呀喂like酒架咋 哈哈~
      我就係覺得豆豉辣椒惹味先買呀 覺得用黎炒菜最好 無咁寡~
      燒餅係圓形細細塊架 sorry 無影到添~
      我係為食 但我唔係濫嘛 試咗唔like咪唔買囉~
      果妳個頭 嘩哈哈哈哈~~~~



      刪除