2015年11月19日星期四

濛濛濛 ♡ 黃山 5 天豪華團 Day 3 (PART 3/3) ( 19-NOV-2015 )

PART 3/3 - Day 3

終於 2 點就到酒店喇   放低行李又出發去睇乜乜峰   其實我成日行到最後   所以聽唔到飛哥介紹   可惜可惜   里奧大人又要照住我   唔係佢可以行快啲  可以聽到講啲咩呢 ~

本來我話唔去架   之後問下飛哥   如果去嘅話   咁要行幾耐 ?!   佢話距離酒店 15 分鐘就到   咁我就行埋啦    喺酒店又無嘢好做   電視節目又唔好睇喎 ~

@ 北海賓館


上房 check 好哂嘢   抖咗陣又要出發喇


好舊式嘅燈制   咁又係嘅   呢間酒店係黃山第一間起嘅酒店黎架   可想而知幾有歷史呢   其實有個燈制都已經爛咗 lu


酒店都有暗斜



2 點 40 分



普通套房要 RMB3,800 ?!   去一轉泰國都得喎


白髮仙人


去始信峰喇



無咩嘢睇到噃   哈



天啊   求你賜對磨打腳比我老婆啦 。。。。。。。。。。


濛查查嘅 "夢筆生花"


簡介   不過我都無認真睇哂   只係睇咗身處海拔 1640 米



再繼續行



嘩   睇呢張相嘅時候   我極之眼瞓   咁我打橫讀嘛   信。而。風。境。。。。仲奇怪點解點解 d 標點咁怪   之後讀到第3行   咩海海黃   先知應該係由左咁讀呢   哈哈


其實唔係上就係落   可以唔影   不過我係想知道時間   唔係真係幾多點起程   幾多點回程都唔知呢


見到松鼠呀


食緊餅乾


唔睇尾巴   根本就係一隻老鼠   哈哈


好似係咩 "相思橋"   話一定要兩個人行先得架   咁先可以白頭到老喎   之前見過嘅拱型樓梯仔就好似咁樣   不過底下係懸崖   呢度就唔係囉


抓得好實


行到 5 點 25 分又要上唔知邊度   講真   我驚呀    因為太多人喇   但原來可以唔行上去架   因為上去兜一個圈就可以落番黎   咁我叫里奧大人上去睇啦   最緊要跟住 CC 就得架喇 ~

最搞笑兔兔問我食唔食零食   里奧大人又叫我同 O 仔傾下計   大佬   又唔係企喺度幾個鐘   我可以喺附近影下相家嘛   哈哈   唔駛咁擔心我啦 ~

其實除咗我同 O 仔同飛哥唔行上去之外   其他團友都上哂去呢


無人   因為個個都上哂去   嘩哈哈哈哈哈哈


影下行下   無啦啦有幾個旅行團殺到黎   嘈鬼到呢   所以我都去另一邊避一避 ~

嘈鬼到呢



次次見到呢個牌   都覺得有啲驚   哈哈


之後行番去等里奧大人啦   佢落樓梯見到我   個樣好愕然咁   佢話無諗過咁快行完喎   同埋佢都唔想行咁耐   想快啲落黎陪我喎 ( 懶好 )   不過其實佢唔算快啦   之前龍友同我講咗話上面無咩嘢睇   同埋啲路都好跣   都幾危險   但里奧大人話唔危險喎   不過就肯定係無嘢睇囉   哈哈 ~



向橫生長


上到去原來又係得呢啲睇   好在我無上去   呵


里奧大人話粉紅色衫嘅人爬咗上去   都唔知做咩   因為一跌落去就無架喇   零零舍舍得佢爬上去咋


里奧大人影比我睇   睇佢睇到啲咩   哈哈


好多都打橫生長


咁窄咁嘅


我企喺度默默等里奧大人呢


下   原來呢度先係始信峰   我仲以為自己頭先行完添 @@



打哂交嘅樹枝


就係呢句說話   所以個個上去影相 ?!



啲樓梯咁窄   爭先恐後都幾危險



地下凹凹凸凸   加上又濕又滑   我覺得好危險呀真係


依家好多地方都有呢啲鎖


好掛住你呀 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


成件褸濕哂


可能我無乜郁   所以又開始凍喇   哈哈


直頭要全個黃山都要嚴禁吸煙啦


個地下又紅又綠幾靚喎   可能成日都白濛濛一片   所以見到啲顏色嘢就覺得好靚呢   哈哈


又要再行喇



直路一條   勁好行呀


衰里奧大人成日話我行山路   係貼到好埋架   好似佢咁行喎   衰


行咗去唔知邊度



木紋好靚


行上去影相   到此一遊嘛   但其實都唔知自己遊咗去邊   哈哈



好爽脆咁   哈哈


原來係會有馬騮出沒   唔怪得咁多馬騮牌仔啦   我仲以為係裝飾黎添


清涼世界


有提示都唔錯   如果肯聽嘅話


我唔再行喇   所以番酒店先   CC 兩公婆就繼續行囉 ~

頭先無認到路   仲以為行錯   所以即打比飛哥   原來條路係啱嘅   最搞笑里奧大人問一個男人點去酒店   因為我無上去樓梯嘛   所以聽唔到佢地講咩   之後我同番個男人講 "些些"   點知原來佢係團友   老實講   今次我都無乜點認人   太多人喇   又唔係同枱   所以見到面真係唔知係邊個呢 ~

跟住指示牌行   都唔肯定啱唔啱架   哈


4 點 45 分番到酒店   抖到 6 點就去食飯喇 ~

成日咁濕凍   好在住兩晚咋   我唔想做隻吸濕大笨象呀   哈哈


唔係好長嘅走廊


明明住 5 樓   點解要加個 6 字呢 ?!   我發覺好多大陸酒店都鍾意加個數目字咁呢


喺房入面望出去   望到一個完完全全嘅里奧大人   所以一定唔可以開窗簾   哈哈


原來頭先個白髮先人係喺度畫畫嘅


之後同我講話 "不可以拍照"   唔係呀嘛   好多人都影緊你架喎


溫差好大啊


呢個炒椰菜都幾好味


呢個都好味   我鍾意食濃味嘢呢


辣辣地又係好味   哈哈


佢地又話好林   所以我唔食喇   其實天氣凍   食碗熱辣辣湯麵真係好正架   可惜啦。。


唔夠分   咁我同里奧大人 share 啦   反正我無咩胃口   個白頭婆真係驚死蝕底   一話唔夠就即刻起身拎


唔知鴨定鵝   都 ok 好味呀


唔記得炒咩絲   佢地又話辣辣地   所以我叫 CC 唔好食   佢唔食辣嘢架   同埋炸嘢又唔多食   好在兔兔唔係咁   哈哈


呢個都好味


雖然油   但點都要食啲菜囉


魚呀   nonono


食完就番房休息喇   兔兔又拎咗半枝啤酒同花生比我地   佢真係晚晚飲酒食花生   勁呀 ~

飛哥之後打黎話依家出面好清   叫我地出去睇下喎   同埋話可能聽朝睇到日出   約定 5 點半出發   但到時落雨嘅話   就唔去架喇 ~

沖埋涼就睇下電視   佢地有幾十個台   但十幾個台都做同一個節目   我仲以為自己按錯制添呀 @@

訓喺度睇電視係最辛苦   因為距離太遠


里奧大人出咗去睇下   不過話無嘢睇   嘩哈哈哈哈   滕黎去得個吉


酒店無冷氣架   但都覺得好凍   所以我 10 點幾都瞓喇   喺床暖笠笠好舒服   唔想郁呢 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言