2015年11月8日星期日

大家樂 @ 九龍灣 ( 8-NOV-2015 )




( 8-NOV-2015  SUN )

今朝 10 點起身   叫里奧大人買早餐番屋企食   我唔想出街呀 ~


好喇   食完就執定去旅行 d 嘢 lu   之後又抹下柜   抖陣就沖涼 lu ~

2 點半落去食 tea   里奧大人想我行下呀   咁就去行下啦   哈 ~   

生牛肉湯濛


牛腩片湯濛


食完就去買護膝   再去埋 Taste 買保利奶比媽咪   今次抵呀   $55/2 pack   所以買咗 6 pack 比媽咪   之後里奧大人又買咗豪花園 2 pack   又係抵   因為買 1 pack 送 1 支   哈哈 ~

買咗 3 隻護膝   我奇怪點解里奧大人買 3 對咁多   仲以為佢想一對留番做 spare   後尾先知原來一盒係 1 隻咋   哈       



里奧大人話藍色蓋嘅啤酒味道   似喺新加坡同冰姑飲果隻味道呀   係就好喇   終於飲到   哈哈  


無啦啦條腰勁勁痛呀   次次都係咁   嗚嗚嗚嗚   所以叫里奧大人幫我按摩   再用按摩機按鬆去   好似好 d 咁囉 ~

要補血呀我   今日三餐都一定要食牛   勁想打邊爐   所以 6 點幾就出發去大家樂喇 ~

食完即番屋企   抖陣就沖涼   之後又按摩條腰喇   個肚又無啦啦聚住咁   勁辛苦   不過又唔想玩   所以喺電視度睇 youtube   睇飲食節目最開心   係咁睇 "愛玩客"   無得去嘅地方   睇下都好丫   呵 ~

條腰太痛   頂唔順呀   所以今晚 10 點自己都瞓先喇 ~  

2 則留言: