2015年11月4日星期三

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 4-NOV-2015 )

招牌小炒皇 - 食到唔知食咩   所以是但叫個有菜有肉嘅算喇  


秘製好味骨 - 賣相恐怖   仲以為糖醋汁   原來係千島醬   


荔芋油鴨煲


我同家姐講話對眼鏡 icon 勁似胸圍   家姐話經過我把口都無好嘢喎   大佬   咁係似丫嘛 


( 4-NOV-2015  WED )

尋晚無開冷氣瞓   不過里奧大人話我碌黎碌去   應該係熱   所以最後都開番冷氣瞓   呵 ~

早餐食米粉餐   因為 lunch 食麥皮   咁早餐一定要夠飽呢 ~


菇場忙下停下   我都可以休息下   對眼好攰呀   三年前散光係 50   依家已經 150 喇   慘 ~

Lunch time 仲未餓   所以差唔多 1 點先食麥皮   今次食 1/3 杯   真係啱啱好   麥皮呢家嘢   唔可以食咁多   因為見到個樣已經唔開胃   嘩哈哈哈哈 ~

好嘢   今日無咁忙   可以順利準時放工 ~

今晚同媽咪家姐食飯   所以我都上媽咪屋企坐陣先 lu ~

去 759 買咗包粟米條   因為我真係覺得喺嘉華食到好悶呀   哈 ~

最後都無食   咁益家姐啦 


媽咪買嘅生果   我同家姐可以食一個星期   


家姐 7 點幾先黎到   佢又話好餓   之後就食埋生果就食到好飽   頂到上喉嚨   嚇到工人叫佢唔好再食   哈哈 ~

食完就上媽咪屋企坐   9 點就走人喇   又拎咗一大堆生果   家姐仲要分開兩個環保袋拎   係咁試下點拎先無咁攰   麻鬼煩 ~


里奧大人今晚 7 點半放工   佢買壽司番屋企食   真係只夾 8 件咋喎   唔怪得佢話我成日夾 12 件比佢   佢食到好辛苦啦   哈 ~

番到屋企   佢話我真好彩   因為佢正想沖涼   如果佢沖涼   我就無門口入啦   佢鎖門家嘛   我咪話囉   仲話我好彩   沖涼就同我講嘛   唔通要我企喺門口出門得你咩 @@

睇陣電視   11 點幾就瞓喇 ~

2 則留言: