2015年11月30日星期一

魚片頭日式拉麵 ( 30-NOV-2015 )


( 30-NOV-2015  MON )

尋晚早瞓   今朝起身都覺得精神   感恩感恩 ~

又開始熱番咁噃   不過之後幾日又話凍番   真係要好小心身體   唔係好易病架 ~

明明好餓   但去到餐廳又唔想食米粉餐   咁又食番芝腿治啦   哈哈 ~


菇場超級勁忙   我預咗架喇   所以要快手快腳做哂去呢 ~

Lunch 出去食白粥同炒米粉   本來諗住食麥皮架   但工人話屈臣氏買 body cream 平   所以我去萬寧睇下囉   點知家姐話工人已經買咗   真係暈暈地   頭先叫佢唔好買住   等我晏晝睇咗價錢先買家嘛   不過佢買咗都好   唔駛我拎黎拎去   反正同價   只不過家姐想一陣用 coupon 買啫 ~

行多陣就番菇場喇   未夠鐘都做嘢喇   真係覺得難以想像   哈哈 ~

放工未做完   但都走喇   趕住去拎中藥呢 ~

拎完藥就去街市買餸   番到屋企就拖地   成身汗呀   所以我覺得今日真係熱呀 ~

里奧大人 6 點 45 分放工   咁我就自己預時間   因為今晚只係淥嘢   唔需要好多時間   但就唔可以太早煮囉 ~

是日懶餐 - 魚片頭日式拉麵

魚片頭日式拉麵 - 完全九唔搭八   不過真係唔想諗煮咩囉   同埋最緊要係清埋 d 水餃同龍蝦丸   我求求其其一兜就算   係里奧大人果碗整得好睇 d 咋   咁烚咗 2 條粟米   知佢唔太鍾意食粟米   所以我拻咗半條落佢碗拉麵度   唔食唔得呢   呵呵 ~

搞掂哂就沖涼   食埋生果就寫 blog   唔係聽日無時間   依家年紀大無記性   襯記得就要寫架喇 ~

11 點即瞓   對眼好攰   想早 d 休息 ~ 

2 則留言:

  1. 阴功-成个月还是这一篇~快点写啦!想看你的游记呢!

    回覆刪除