2015年11月19日星期四

濛濛濛 ♡ 黃山 5 天豪華團 Day 3 (PART 2/3) ( 19-NOV-2015 )

PART 2/3 - Day 3

係咁行呀行   到 9 點半左右又停下   我仲以為 11 點添   因為我覺得好似行咗好耐咁   哈哈 ~

我同里奧大人係着行山鞋嘅   咁行起上黎都唔會覺得好跣   但我地唔想成對鞋入哂雨水   所以着埋鞋套啦   但越行就越覺得着咗反而仲跣   所以我地行到半路都除咗去啦   但因為我地對鞋係短 boot 型   會"猛"到個鞋套好緊   着嘅時候已經勁難套入去架喇   不過除佢都好煩   又無櫈比我坐   我單腳企住真係點除都除唔到   之後 CC 話幫我除呀  我仲要里奧大人扶住我   我先可以單腳企穩   之後里奧大人話係要好 frd 先會咁做喎 ~~~~

睇番啲相   我 98% 係頭 dup dup 咁行路架   無咩氣咁   好辛苦呢


仙境呀


沿途有好多迎客松


好似去緊有陽光嘅地方咁   但其實唔係   哈哈


鰲魚洞


鰲魚咋嘛   我仲以為要行去洞入面添


咁樣影就似個人樣呀   有個鼻哥窿   同埋帶住頂帽咁


後面個男人好似着住西裝帶帽拎工事包咁   哈哈


CC 食緊麵包


真係行完都唔知自己行咗邊到   哈哈


里奧大人話拎行山仗仲唔方便   之後問番 CC   佢都話唔慣用行山仗   但我反而無佢唔掂喎   哈哈


我覺得呢啲植物好靚


一大堆人   因為個個去完洗手間就喺呢度集合呢



我真係唔夠膽坐呢啲橋呢


挑夫真係超辛苦架   所以我真係十分感激有佢地   我地先可以輕輕鬆鬆上路呢


我同里奧大人講話桃紅色衫個女人好勁   佢問我有咩嘢咁勁


勁在於佢着高跟鞋行山呀 @@


呢棵生長得好得意呀




咁多指示牌   何想而知黃山幾咁大呢   哈哈


一堆人又行上去影   其實又係白濛濛一片之嘛   唔需要特登行上去囉   但 CC 佢地都有上去影 @@


呢度好似無咁濛喎


里奧大人企喺嚿石上面影   我話危險架   始終地面濕滑嘛



印象中   呢條路行得幾舒服   不過就太多霧水喇   行完之後   好似啱洗完頭咁   哈哈



                              

行咗兩個半鐘喇   可能有啲餓   所以覺得好凍


又上上落落 lu   好在帶咗護膝咋   所以膝頭哥唔痛呢   希望真係唔痛啦   哈哈



woo   唔知我依家身處幾高呢 ?!


一串串紅色葉都幾靚


要我企喺度扶住   我都會勁驚


紅泥紅葉


突然覺得好似聖誕樹



我好似生咗棵樹喺頭頂咁   嘩哈哈哈哈


CC 又食包   好恐怖呀   呢兩日見佢不停食包   好似食咗好鬼耐咁   我話依家見到麵包都驚呀   哈哈


其實有時都唔知自己想影啲咩   哈哈


呢張相好似油墨畫


抖夠又繼續行 lu


想點呢 ?!


如果次次行呢啲梯就好 lu


我第一次見到啡紅色樹幹咋



@ 嘯谷亭


天呀   仍然灰灰的。。。。。。


人影我影人


係時候去洗手間喇   哈哈   呢間唔知係咩來


最緊要包實部相機呢   所以買褸一定要買大件啲   哈哈


全靠挑夫   我地先有咁好嘅路行呢   所以希望佢地將來生活安好   身體健康   講真   喺黃山工作真係好辛苦   唔係曬就係濕   我地用玩嘅心態都覺得辛苦   可況佢地係為生計呢



好似兜巴星 Logo   哈哈


好鍾意呢啲燈飾


經過呢啲人造小溪澗


仍然行緊去酒店呀   行行下周圍無哂人   都咪話唔驚   哈哈



成日都濛查查   之後望番清嘅嘢   可能會唔習慣   哈哈


飛哥話今日行程係食完中午飯   去酒店放低行李   之後再行   咁我去到食飯嘅酒店   就同里奧大人講話住呢間   我地勁開心啦   因為間酒店超勁靚丫嘛   點知原來只係食飯咋   哈哈 ~

對腳唔太攰   可能着咗護膝   我覺得 CC 最勁   已經唔方便   仲唔駛着護膝   但佢話無問題喎   羨慕死我啦 ~

睇見都重


到黃山西海飯店喇



超級勁靚呀


無諗過黃山會有咁 grand 嘅酒店


大罐裝嘅黃山啤酒


好味呀   不過每人最多 2 件咋


無食


炒脆肉瓜都幾好味


我鍾意食蒜心


無食   賣相唔掂呀   哈哈   不過佢地話係糯米飯喎


青瓜炒雞柳 ?!   我無食


無飲呀


再食小小椰菜就飽 lu   但。。。。點解唔見我瘦咗架   嗚



我喺室內上樓梯都係頭 dup dup


洗手間又乾淨又靚



又見到唔同嘅指示牌 lu   我初初以為同頭先嘅一樣   原來唔係


無胃口食嘢   又要行一大餐   好在無發脾氣咋   哈哈


掛哂水點 ~~~~



行緊去我地住嘅酒店


咁多行李   應該差唔多到喇啩


每件行李係收費係 RMB120-200 不等   係挑夫公司收架咋   挑夫人工係好低架咋   所以見到佢地咁辛苦   覺得自己真係好幸福   有餘錢去旅行   真心希望扶夫將來有美好日子  好好享受人生



望到家鄉喇


呢日未完架 ^^

2 則留言:

  1. 六笠...跟你行黃山~我好似吸左好多霧水咁..哈哈!
    你應該都行到唔多enjoy~覺得咋! 因為上上落落多樓梯
    加上天氣真係好大影響~心同感受好攰呀真係
    食lunch果間酒店真係好靚呀~如果食完lunch可以上房瞓陣就好啦..呵?! 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 四笠 哈哈~
      唔好講笑 行黃山呢幾日真係做咗吸濕大笨象呀 哈~
      笠 我enjoy呢個trip架
      我雖然唔鍾意上樓梯 不過我行下停下
      我係唔好意思要佢地等咋~~~~
      今次堅攰 唔知係咪作高山症
      唉 真係無鬼用 仲諗住再去第d地方行山添 @@
      其實預咗唔好天氣呢 只係唔好落大雨就得架喇~
      嘩 食lunch 呢間酒店靚到爆 可惜只係食過 lunch 哈哈~~~~~~~~

      刪除