2015年11月22日星期日

紅蟻泰國菜館 @ 牛頭角 ( 22-NOV-2015 )

香葉辣椒肉飯 - 我食咗一粒指天椒   辣鬼到我呢   之後夾哂出來呀   唔想中招   哈哈


泰式炸蝦餅 ( 8 件 ) - 我好鍾意食蝦餅架   自己整唔到嘛  


西柚辣沙律 - 其實我係想食木瓜沙律架   我覺得呢個好鹹   同埋太多生嘅乾蔥片   食完個口好大陣味呢   唔係咁鍾意     


里奧大人無啦啦同我講   一陣串咗個粗口出來就搞嘢喇   因為我睇唔到佢地張櫈擺咗 d 咩嘛   原來個妹妹抽咗 F 之後到 U 呀   哈哈   痴線


( 22-NOV-2015  SUN )

尋晚 2 點半先瞓呀   好在一覺瞓咗 7 個鐘   都 ok 精神呀   里奧大人仲早我半個鐘頭起身   佢第一時間開機洗衫   又 load 下相   咁 9 點半鬧鐘響   我都即刷牙洗臉   一齊落樓食早餐呢 ~

突然覺得呢個早餐超級勁勁勁豐富呀   哈


估唔到我對腳好 ok 喎   都無酸痛   因為里奧大人小腿仲有 d 痛呢 ~

番屋企抖陣就番教會   崇拜完畢之後就番屋企執嘢洗嘢喇 ~

無聊問下里奧大人   我同 CC 比較   邊個對老公好 d   佢話 CC 呀   之後我叫佢慳 d 啦   佢話次次答案唔係我想要嘅話   都會叫佢慳 d   哈哈   而佢仍都會話佢已經好慳 @@   

執到 3 點幾就出去食 tea   行陣又番屋企繼續執執   里奧大人就執相   6 點出去食泰菜 ~ 


終於喺 7-11買咗 Rose 味嘅豪花園喇   (特價 $29.9 / 2 支)   其實我覺得飲啤酒係高消費架   好在我唔鍾意飲啫   不過真係想試下呢隻味囉   難得香港有嘛     


食完都 7 點   我去徑步 2 個圈   本來諗住徑 4 個圈架   不過落毛毛雨   所以番屋企 lu ~

沖埋涼就休息喇   勁鬼攰 ~

開多一機衫就睇雜誌   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言