2015年11月18日星期三

濛濛濛 ♡ 黃山 5 天豪華團 Day 2 (PART 1/3) ( 18-NOV-2015 )

( 18-NOV-2015  WED )

今朝 6 點 15 分 morning call   我地早 15 分鐘起身   不過尋晚瞓得勁差呀   好鬼熱囉   但里奧大人話冷氣已經教到 23 度   佢都覺熱喎   唔通冷氣溫度係錯嘅 ?!

刷埋牙沖埋涼   6 點 40 分就到餐廳喇   CC 佢地 7 點唔夠都落到黎 ~

CC 佢 5 點 15 分就要起身架喇   因為佢要早 morning call 一個鐘頭起身   聽見都恐怖   哈哈 ~


大陸酒店嘅早餐   實有好多碟呢啲醃制嘢



我覺得叫咸鴨蛋好搞笑


食饅頭最穩陣   同埋最緊要飽肚


蕃薯都正架   因為熱辣辣


里奧大人最愛嘅炒飯


上次喺韶關食咗條腸仔   啲口感勁怪囉   所以之後喺大陸都唔敢食腸仔呢


啲食物好似無分類   有位就擺咁   哈


炒河粉   我驚太油   所以唔敢食


唔知咩來   好似係雲耳之類


如果就咁講黑米刀切   真係唔知係咩來呢


麵包


濛查查


我地坐嘅位置   不過最後都坐另一邊   因為呢度好大陣煙味 @@



我嘅飽肚早餐   我好鍾意鹹蛋送粥架   好呀婆   哈哈


里奧大人嘅早餐   有佢好鍾意食嘅菜   哈哈


兔兔嘅早餐


食食下無啦啦胃痛呀   我估十成十緊張得滯   本來想同 CC 佢地傾下計   不過我仍然胃痛   所以都係上房休息   最邪係我同 CC 都無帶胃藥   即打比 O 仔啦   佢都無   飛哥又無   之後話附近便利店要 9 點先開   咁等唔到啦   我地 7 點 45 分要出發嘛 ~

雖然胃痛   但都要食多 d 飽肚嘢嘛   不過最後都係痛到食唔到   嘥哂添


Room Number 個牌可唔可以低小小呢 ?!   同埋啲字可唔可以大啲呀 ?!   哈哈




好在抖咗陣就唔痛   但就好鬼眼瞓囉 ~

7 點 40 分出發   我今次都帶咗記事薄架   不過我真係超級勁眼瞓   聽飛哥講完 15 分鐘嘢之後   我都瞓鬼着咗   我地坐第 4 行   佢實睇到我瞓   不過我真係頂唔順   如果唔係都會聽佢講嘢呢 ~

雖然無落雨   但咁嘅天氣   似乎今次黃山之旅都係喺大霧中渡過架喇   呵呵



瞓到 9 點左右就醒喇   不過都唔知自己做緊咩   仍然係攰   哈哈   之後無耐就落車   所有團友一齊去洗手間呢 ~




空無一人嘅停車場


好大嘅洗手間


我地坐嘅旅遊巴


背囊山   其中有兩個係另一 pair 團友嘅


仍然灰灰的天


飛哥派零食比我地食   但原來之後係可以買架   唔怪得咁好派比我地食啦   我估依家啲旅行團好多都係咁呢   不過我無買   我對蠶豆無咩興趣   同埋一買要買 10 pack (RMB80)   1 pack 又有好多包   見到都驚   哈


諗起三角朱古力


沿途



間屋嘅窗都幾搞鬼   多數係一排排家嘛   佢地又高又低咁


都有唔小菜田



一陣先去嘅鮑家花園



又要去下洗手間   個鋅盤好靚呀


我喺度做緊咩呢 ?!   好似好無助咁


其實我唔想拎住啲嘢飲   哈


行入去喇


因為 CC 無啦啦要帶 con   所以搞咗好耐呢   O 仔叫我地要快啲入去喇


簡介


行入去睇喇


@ 歙縣棠樾牌坊群 (自費 RMB140/人)



@ 清懿堂



"我"字寫法係唔同架   分開的   好似係咩大我小我   慘   真係聽完都唔記得 @@




好靚呀


門口


門當戶對嘅戶對


呢 4 條木係門當戶對嘅門當


每一處嘅地方都好靚



字體好得意


周圍影下   因為我唔記得佢嘅介紹呀   哈哈


屋頂有好多動物架   好特別呢


一列牌坊



其實好多字都甩哂色   根本係睇唔到囉


眼瞓呀   我唔影喇   叫里奧大人乜都影下   哈哈



向後行番前   哈哈


枯萎哂 。。。。。。

                       


喺度行黎行去   但其實睇黎睇去都係牌坊   只係牌坊上嘅字係唔同   有孝順嘅又有貞潔咁囉   因為啲字根本睇唔到   唔係飛哥講   根本唔知係乜   不過就算佢講咗   我都唔記得   哈哈   太攰喇呢朝



呢啲算睇得好清楚架喇


出去 lu


又會有隻狗嘅


好多檔口都賣蔗汁  有 RMB5/3杯   RMB5/4杯   有團友話之後 RMB5/5杯添呀 @@


我同 CC 去洗手間嘅時候   兔兔買咗 4 杯   其實我好驚飲呢啲   因為唔知係咩嘢水呢   我好驚驚水肚不服





光脫脫嘅樹枝



回頭再望多次就走人喇   哈


老實講   真係無咩特別好睇囉 @@




終於參觀完畢喇   哈



再見。。。。。。


CC 話好似綠茶雪糕   哈哈


行番出去集合喇


附近又有啲嘢比妳買下咁啦


佢地圍埋一堆賭錢   見到隻狗狗   覺得佢好 dirty   可憐 ~~~~



好心剪鬼咗多餘嘅入水位膠條啦


又見到綠茶雪糕喇   哈哈


呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言