2015年11月29日星期日

BBQ 醬燒豬肋骨 2 人餐 ( 大家樂外賣 ) @ 屋企 ( 29-NOV-2015 )

BBQ 醬燒豬肋骨 2人餐 ( 美式風味嘅醬燒豬肋骨 2 件 / 香草雞下腿 2 隻 / 香甜燒粟米 2 支 / 肉醬意粉 1 客 / 蘋果薯仔沙律 2 客 / 香脆薯角 1 客及可口可樂 2 罐 )  所以我覺得 $88 好抵呀     


估唔到個汁都幾好味   同埋薯角份量都唔小呢  



( 29-NOV-2015  SUN )

呢排都無開冷氣瞓   但有時瞓瞓下都熱醒咁   但就唔會出汗   如果唔係都唔知開唔開冷氣好   哈哈 ~

但今朝熱到有 d 喉嚨唔舒服   所以醒咗   一望個鐘原來只係 8 點半   咁我都起身喇   因為都唔眼瞓嘛   咁刷牙沖涼   之後睇下雜誌   里奧大人 9 點都醒埋   到佢沖涼洗頭   咁我搞掂哂就去大快活買早餐先   因為工人放假   我同家姐就照顧媽咪囉   其實都係坐同食   哈哈 ~


食埋早餐又傾下計   家姐又睇我旅行 d 相   好快就 1 點   要同媽咪去飲茶喇 ~

里奧大人負責捱輪椅   佢着格仔裇衫又帶口罩   立眼睇好似 d 復康人員   呵呵 ~







飲完又 2 點幾喇   我喉嚨好慶   所以勁想食凍嘢   去埋麥記食士多啤梨新地   家姐又話想試粟米批   咁食埋啦   不過勁難食   一 pat 無味嘅醬加小小粟米   搵笨嘅 ~

上到媽咪屋企就坐陣   3 點左右就一齊走喇   咁家姐想買波鞋   咁叫佢黎淘人允記睇下   New Balance 又睇唔啱   條友成日揀親都係深色   仲要係男裝   因為佢拎比我睇嘅時候   我話咁大對係男裝黎架喎 @@   佢話頭先拎另一對比里奧大人睇嘅時候   佢都話係男裝   妖   男裝大對 d 家嘛 @@   

之後家姐去 Reebok 睇啦   佢揀咗對好 sharp 嘅波鞋   同埋咁啱特價 $379   咁又抵喎   咁我同家姐講話揀咁 sharp 咪好囉   成日黑沉沉   之後佢話係里奧大人幫佢揀嘅 @@

里奧大人上屋企先   我就同家姐去元氣拎芝士蛋糕   之後再陪佢去麥記買開心樂園餐比姐夫   細細份最啱佢 ~


買完就送家姐搭巴士   一去到就有車喇   感恩感恩 ~

我番到屋企   里奧大人以為我無送家姐搭車呀   因為無諗過咁快   哈 ~

本來今晚想煮飯  但個人真係好攰   同埋唔係咁舒服咁   所以飲埋杯 Hot Lemon   睇陣雜誌   之後都瞓咗半個鐘呀   瞓完好似好 d 咁 ~

好想食大家樂嘅 BBQ 醬燒,豬肋骨套餐   所以 6 點即去大家樂   排隊買嘢嘅時候先知 $88 醬燒豬脾餐只係外賣   咁就外賣啦   喺屋企食舒服好多   呢間大家樂真係好迫   同埋我最唔鍾意 d 人兩人打邊爐就霸 4 個位   超級勁自私呢   快餐店唔係咁囉   講真   想坐得舒服又想食完傾計   咁去酒樓囉   唔好阻住人丫嘛 ~

食完抖陣就沖涼   都仲係好攰咁噃   所以睇陣雜誌   打下機   10 點半即瞓喇 ~        

沒有留言:

發佈留言