2015年11月7日星期六

壽司 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 7-NOV-2015 )



( 7-NOV-2015  SAT )

今朝 8 點 20 分起身   沖涼洗頭   8 點 45 分出門口   諗住打的無人   點知要排隊   好在排第 6 個咋   不過買埋早餐番菇場都 9 點 15 分 lu    遲到呢 ~

我買咗 7 粒燒賣   叫 8 卦食 4 粒   最後我只係食到 2 粒   又嘥咗添  


無胃口   感恩個肚唔太痛   唔太痛就還債啦   做到放工都未做完 ~

我塊臉又青   眼圈又黑   咀唇又白   好在我夠肉地   唔係人地以為我吸毒呀   所以 d 同事都同我講話我樣都好辛苦   唉   唔辛苦點得世間財呀   哈 ~

放工即走   我唔想食嘢呀   沖埋個超熱水涼就入房瞓 lu ~

4 點幾起身   里奧大人又煮丁丁   之後我食咗幾啖   佢見到我食嘢   佢好開心架   係咁叫我食多 d 食多 d   如果我好人好姐   佢就會話我大食   所以間唔中覺得自己大食得滯   就要扮下病   等佢唔駛成日話我   哈 ~


7 點突然好餓呀   所以叫里奧大人買壽司   佢話元氣好味 d   所以去元氣買喎 ~

等咗 45 分鐘都未番   仲以為外賣咁耐   原來里奧大人話有個鬼佬問佢稻香點去   佢又帶住個老人家   所以里奧大人帶埋佢地去囉   原來如此 ~~~~

食完就休息   睇陣電視就沖涼   11 點瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言