2015年11月18日星期三

濛濛濛 ♡ 黃山 5 天豪華團 Day 2 (PART 2/3) ( 18-NOV-2015 )

PART 2/3 - Day 2

12 點半去到餐廳   我地一枱 10 人   包括我地 4 個啦   白頭佬兩公婆   "習咁平"表弟兩公婆   兩個唔識嘅男性團友   咁我都話唔好意思   我要影相做紀錄   不過白頭佬兩公婆真係勁心急   啲餸一放低就即夾   比我感覺係驚死蝕底咁   因為碟碟都係即放低即夾   仲要係明明食緊都會即夾咁喎   仲要夾幾次添   咁 CC 一見到有新菜放低   就會叫我影   不過我話今次有啲難度   因為有人搶食囉   咁我又無理由係都要影先嘛   始終跟團就要顧及人囉   如果佢地覺得我影相阻住佢地食嘢   我都唔會影架   之後白頭佬話唔緊要架   最緊要大家開心   不過佢都係一見餸就夾   完全係口不對心啦   哈 ~


海帶湯   睇見都涼   哈哈


唔知咩來   見到咁油   所以唔敢食呀


滷水鴨 ?!   都幾好味


呢個幾好味   但完全唔記得係咩來   慘   咁快已經無記性了 @@


唔記得冬瓜定青瓜


蒸魚   佢地話好味   不過我唔食呢


唔知炒咩


無食呀


炒白菜


我喺大陸   好鍾意食佢地啲青椒架   甜甜辣辣咁


呢餐餸都好多雲耳   哈哈


飯店出面係咁架   又幾靚喎   咁影影下相   聽到啪一聲好大聲   原來有團友跣到呀   真係嚇鬼死   始終落雨之後   木地板係超級跣   所以無咩必要都唔會行地板   之後 CC 講番   話有個團友唔知喺邊度跣度   個 Iphone mon 爆咗   諗住整啦   不過要 RMB1,500   所以佢唔整呢



行番出去喇   準備上黃山 lu   開始勁驚   嘩哈哈哈哈


又會咁啱係紅男黑女嘅   肥版瘦版   哈哈


1 點 10 分到鮑家花園   睇下以前有錢人嘅花園   種啲咩嘢花咁   棵棵都有專人打理   果然係有錢人家呀下   哈哈 ~


好多紅色葉




相思樹

                          

行入去睇喇


專人打理唔同嘅植物   有啲價值連成添架

                     






本身係咪光脫脫架 ?!


其實我覺得棵棵差唔多咁   哈哈

       

簡介



又周圍行   因為呢個花園都好大   以前有錢人家嘅花園   真係超級大呢


吹歪咗嘅植物   呢棵就得意喇   哈哈


呢棵又係好得意   暈低咗咁   哈哈

                   
呢棵榕樹要一千萬㗎


原來咁值錢嘅係個盆囉   好似值八百萬   但呢個係假嘢   因為咁大棵榕樹   實會壓爛個盆呢




又影下呢啲花花草草


又影下人   因為無咩好影   哈


左邊


右邊


呢啲都整得好靚


真係好鍾意個鋅盤


好多竹


呢日未完架 ^^

2 則留言:

  1. 哇,d树仲好价过你啊!坚5坚嘎!?800万。有人买才奇怪啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是啦 我都無專人服侍呀 哈~~~~
      800 萬係個盆呀 我呢個蟻民真係唔知有咩咁值錢囉~~~~

      刪除