2015年11月20日星期五

濛濛濛 ♡ 黃山 5 天豪華團 Day 4 (PART 2/4) ( 20-NOV-2015 )

PART 2/4 - Day 4

9 點 15 分坐接駁巴士   沿途睇到雲海同紅葉   仲有小瀑布 ~

坐接駁巴士出去


轉咗好多個彎


一見有雲海就會九千人拎起手機係咁影呢


9 點 45 分落車   原來都坐咗 25 分鐘車



好多接駁巴 stand by


離遠睇仲以為 "老母餅"   哈哈


行番過對面   umm  我地居然上天橋過去   但其實過馬路都可以過到對面囉   咁可以慳番唔小時間   反正條馬路又無車


9 點 45 分落車   再坐一個鐘頭車去宏村   不過我覺得參觀時間唔夠囉   其實跟團去大陸真係好矛盾   好多時都係走馬看花   但自己去呢   搭車又煩   門劵又貴   又無人介紹 ~

10 點開始坐車去宏村喇



沿途有唔小呢啲樹   我覺得好靚呀   因為我好小見到全棵都係紅色葉呢


團友之前問會唔會去宏村   其實我都唔知自己呢個行程係去邊   只知道係行黃山咋   嘩哈哈哈哈哈哈 ~

10 點半就到宏村出面喇


入口


宏村係 AAAAA 國家級旅遊景區



其實當時天色真係咁樣架


要行條橋先入到宏村   好在條路都算闊   唔係我會好驚跌落水



有人坐喺度畫


望去對面


開始行入宏村喇   飛哥話宏村好大   要跟實佢喎


好多都係前舖後居


燒餅好似好正咁   我最鍾意煙韌嘢呢   兔兔佢唔知喺邊檔買咗蕃薯   話得個表面熱咋   入面唔熱架


之後經過幾間舖頭  好多人都係食緊飯   但果時係 11 點唔夠   又會咁早食飯嘅


灰灰暗暗   其實影相幾有 feel 嘅   人地影嘅話   哈哈


行喇喂


@ 南湖書院



我發覺好多景點都有韓文


入去扮學生


細細嘅天井   唔知點解   我好鍾意有天井嘅地方   可能咁先夠歷史   哈哈


呢個地方讀書好凍架   無遮無檔喎   真係寒窗苦讀呢   所以當時喺呢度完成學業   係好勁架



出番去又見人畫畫   如果我都識畫就好喇


條路好窄   仲要避車


洗衫煮飯都係靠呢啲水   如果有錢人就會用頭一浸嘅水   因為係最乾淨丫嘛


又行喇


無錢人嘅牆   係有好多圖像   因為佢地樣樣都無   所以好想之後樣樣都有呢



我覺得地下都好靚


石牆靚呀


又會有啲嘢買咁啦




賣嘅嘢都係差唔多


@ 敬德堂   完全唔記得飛哥講過啲咩 @@


一入去就係咁   地方好細


但再行入啲   其實間屋係好鬼大間架   哈哈




睇番呢張相   好似係介紹緊窮人嘅屋企   樓上唔知係房定咩


殘舊舊最啱我  哈哈


單線行人   真係好行好多   哈


好吸引   但唔敢食



種咗一棵好大嘅菜


細細隻白蘿蔔好得意


整緊剁椒


估唔到會有灘檔


唔知佢賣啲咩呢


有一家嘅門前   擺咗呢啲植物同石頭




啲乾菊花好黃


石春 ?!   我初初以為係皮蛋黎架    哈哈




又有車黎喇


買茶葉嘅地方



洗菜




兜個圈


住喺度都幾特別   但唔知條河臭唔臭呢 ?!


無限商機




好開心又望到雲海


賣書 ?!



參觀完喇


如果入到去睇就好啦   可惜無時間


唔知係咩名堂


有錢人嘅屋 ?!   影得太多相   我又唔記得飛哥講咩   加上有啲時間又亂咗   我都亂鬼哂   哈   只記得飛哥話有錢人只求四季平安




實在太鍾意呢啲門喇


原來有咁多對門可以開嘅   我仲以為其他係固定門添



有錢人就好簡單   因為佢地樣樣都有嘛   最緊要四季平安



屋頂咁似復古 mode 嘅   開始行入去睇喇


八字門係做官先可以有架


一入去就係咁


細細嘅天井


呢牌鐵好貴架   好似有個日本人出幾十萬   佢地都唔賣比佢呢


錦鯉 ?!


人定鬼呀 ?!   嘩哈哈哈哈哈哈哈哈


再行入小小睇下啦


呢日未完架 ^^

2 則留言:

  1. 火舞黄山。奇妙之旅。真的不错。你中意D旧建筑物此行岩晒你啊!即可以运动又可以看旧物!

    回覆刪除
  2. 二笠乜! 快d追埋你個遊記先
    依個宏村好古色古香~影相真係一流
    如果天氣再好d更好囉~入面都好多野賣
    哦?! 原來八字門係做官先得..又學多樣野啦我
    係啦! 跟團去某d地方真係唔夠時間留耐d都唔得
    自己去又轉接..由其大陸咁鬼大!

    回覆刪除