2015年11月20日星期五

濛濛濛 ♡ 黃山 5 天豪華團 Day 4 (PART 3/4) ( 20-NOV-2015 )

PART 3/4 - Day 4

仍然跟住行啦   行得快就聽得到影唔到   行得慢就影得到聽唔到   哈哈 ~~~~

我最鍾意向上望   因為啲建築物真係由上至下   裡裡外外都好靚呢



好靚呀




好多對聯


望真啲   個屋頂都好恐怖


拜觀音嘅地方


窗框好靚



好多乜堂物堂   我又無聽呢   真係好感覺自己到此一遊 feel   最衰自己唔舒服啦   唔係我會 mark 低係啲乜架   飲恨 ~~~~~~~~~~


同頭先嘅唔同架


啲人勁無聊   當佢係願望池定啦 @@



真係好靚


仲未甩色   勁


塊鏡係新放落佢   定係本身有架 ?!


鴉片床


有好多窗同門   捉迷藏都唔錯   哈哈


角落位都咁靚


咁似我屋企張枱嘅


我好鍾意呢隻玻璃窗花紋   老喇   鍾意呢啲舊嘢   哈哈


係靚   但諗起要抹塵就煩啦   哈哈


以前啲人起間屋   唔駛用釘都可以好穩陣架




出番黎喇


如果住村屋   門口整番對石 chopper 都幾搞嘢   嘩哈哈哈


人矮   影張相都耐過人   哈哈



愛心提示


好靚   但唔敢食


好可憐嘅狗狗


嘩   真係好想行入去影相呀 ~~~~~~~~




一片片嘅瓦礫   團友話以前睇啲武俠片   咁啲人成日會拎起幾片瓦礫   睇下屋入面啲人做緊乜喎


又影下相 lu



望住真係好舒服嘅



兩條友唔等人   好在里奧大人會等埋我啫


好似油畫呀



行到差唔多入口處   因為頭先無時間影   所以個個都最後衝刺影影影呀


綠茶池   哈哈



再見宏村


出發去食飯喇




12 點半出發去食飯   只係 10 分鐘車程   其實坐好擺低個袋   再拎部相機出黎影下   好快又要拿拿聲落車   咁樣好易精神緊張   嘩哈哈哈哈 ~


入口位置有條門檻   我睇住 O 仔撻生魚呀   嚇鬼死我   好在無流血咋   但見佢痛到乸哂塊臉呀   之後無耐啲員工就拎啲地毯出黎   咁就無咁跣度呢   但之後個個都步步為營啦


裝潢都幾靚喎   同埋乾乾淨


喺大陸   好小見到成間食店會開哂所有燈呢


蒸水蛋都 ok 好味


無食


無食


蔥油雞好味呀


我無食   但記得唔係炒薯絲   唔知炒咩絲


白蘿蔔燜排骨 ?!   蘿蔔熱辣辣好味呀


炸春卷好味   一食呢   里奧大人就話唔好食咁多   因住熱氣    次次去旅行食炸嘢就會咁講


好味呀


炒白菜仔都 ok   我鍾意喺大陸食菜架   啲菜好甜咁呢   我都唔識點講   哈


今次係樽裝黃山啤酒


廚房 ?!


算係近距離見到雲海啦   哈


我地坐嘅旅遊巴士


食完都只係 1 點 05 分   之後行過去賽金花故居參觀 ~

@ 賽金花故居


介紹


係咪特登剪到咁架 ?!


啲人又掉銀仔落去   咁啲水一定好 dirty 啦   啲金魚真係慘 @@



呢棵植物好似零零舍舍生長出黎咁


簡介


入口



花園好大   以前啲人覺得屋大唔聚財   唔怪得啦   有錢人啲屋都係好細   但花園就好大囉


對門嘅設計好特別呀   成個花樽咁


另一邊門




賽金花係徽洲人   清朝歌妓   但好愛國的




地下好靚   但好鬼跣   哈



周圍行   真係唔知邊度打邊度架   因為地方真係好大   同埋度度都差唔多咁


其實望住都舒服架   因為好多綠色呢


又紅又綠   眼睛無咁悶


個花園咁大   食完飯   圍住黎跑都唔錯   哈哈




呢間房唔知有咩用途


又入去喇





行黎行去都係睇呢啲   哈哈


亭上面有好多動物




個框好特別   唔知有咩意思   但我覺得好似個 a 字


走人 lu


CC 派糖   好味呀   之後食完即瞓   嘩哈哈哈


沿途


1 點 45 分上車   2 點半去到玉石店   坐喺房入面聽佢介紹   之後又問下我地   呢啲係咩手鐲呀?!   因為講國語嘛   個個又唔識講手鐲   係咁鐲黎鐲去   之後習表弟衰到死話遺囑呀   笑到肚痛   所
以佢話 "天不怕地不怕   最怕廣東人講普通話"   哈哈 ~

之後話個唔知乜乜黎唔切   所以由個經理出黎介紹喎   習表弟話佢之前參加啲團又係咁   咁大家都知咩事啦   但對我黎講   員工經理老闆介紹都係一樣   一樣係悶囉 @@

最慘間房好鬼焗呀   個個已經聽到好悶   加上又焗   勁想瞓覺囉   好在無耐就話可以走人   習表弟即刻彈咗句 "最開心聽到呢句"   哈哈 ~

呢團嘅白頭佬同另一對 5x 歲嘅夫婦   對玉石翡翠好有興趣   所以佢地好似有買   原價 $7,800 減到 $1,000   相差咁遠   好明顯知咩事啦   我唔明點解佢地仲買   團友都話只能夠講句 "千金難買心頭好" 囉 ~

之後再入間房   有密碼添架   勁似有入無出咁   嘩哈哈哈哈   不過好似真係唔想比妳出去咁架   我地 8 - 9 個團友話要出去食煙   佢先比出架   其實我地根本都唔係食煙嘅   大佬   我出去影下相好過啦 ~

咁團友再買嘢   所以 4 點 10 分先走人   唉   無諗過團友會買嘢   次次都係果兩 pair 買   所以 5 點 10 分先去到老街   6 點就要集合   好趕啦   但因為今晚要去睇 show   時間就會更加緊迫囉 ~


貔貅   佢地話要摸佢 pat pat 先有用喎   真係太迷信喇 @@


出到去   即刻精神哂


4 點 10 分終於走得   yeah ~~~~~~~~~~~~


屋頂好得意   好似兩隻眼咁



呢日未完架 ^^

2 則留言:

  1. 兩笠乜..繼續係我
    古色古香係好特別~不過我都驚睇太舊果d屋..感覺有!!!!
    宏村行一個圈好似都好大咁~遠景影橋果道好靚!
    食完飯行賽金花故居..個花園大到呢! 不過朝朝出去花園心呼吸
    真係人都精神爽利又放鬆~陣陣草味勁清新香囉
    旅行團帶得你去買野~真係預左咩事啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩情相悅笠 嘩哈哈~~
      早啦 今朝仲有d凍呀 同埋又灰灰暗暗咁囉~
      無錯呀笠 有時睇太古舊嘅屋 好自然會諗起!!!!!!
      宏村真係好大好靚 可惜無時間行哂~
      賽金花故居個花園真係超正啦
      如果朝朝去花園深呼吸 真係咩負能量都無哂呀 哈哈~
      明知比人坤都仲要買 真係只能講句千金難買心頭好囉~~~~

      刪除