2015年11月19日星期四

濛濛濛 ♡ 黃山 5 天豪華團 Day 3 (PART 1/3) ( 19-NOV-2015 )

( 19-NOV-2015  THU )

今朝 6 點 45 分 morning call   又係早 15 分鐘起身   搞掂哂就落去影下相   天氣都係唔好   地下又濕   不過感恩無落雨呀 ~

影完就入餐廳啦   好鬼凍呀   哈   不過餐廳啲人仲未搞掂囉   真係要搭正 7 點先有得食呢 ~

@ 6:55am   好大霧呀


@ 玉屏樓


尋晚食晚飯嘅餐廳


我地係第一個黎架噃   又會咁快無咗啲蛋糕嘅


團友都黎咗喇


有 3 款唔同嘅粥


炒菜 / 青瓜


鹹鴨蛋


唔知炒咩




粟米


饅頭   我都鍾意食蒸饅頭架   甜甜地咁   不過今朝唔想食


茶葉蛋 ?!


蒸南瓜


蒸花卷


我地喺呢度食早餐



我只係食咗蛋 + 粟米   之後都唔想再食其他嘢   隔離果碟係里奧大人


我同里奧大人講話要食啲飽肚嘢先得家嘛   咁上山先有氣力   所以我帶咁多零食都係為佢咋


CC 嘅早餐   佢可以食好多嘢架   但一定要比時間佢慢慢食囉


食完就番上房抖下   8 點 15 分準備出發喇 ~

今日係正式行黃山   所以着埋護膝   希望有幫助啦   因為膝頭哥痛好慘架 ~~~~

間酒店好似彎彎曲曲咁


設計好簡陋   都明白嘅   樣樣都係人手堆砌   唔好要咁多花款咯


個個都着哂雨褸同鞋套   我地都唔例外啦   因為行山拎住把遮仲危險   咁我地又要影相   我覺得係麻煩多啲   對手都唔知拎得邊樣好   哈哈 ~

大霧又落雨   感恩一出發就無落雨呢


8:15am 出發


啲路又唔係話好危險喎   起碼有扶手   我一定要捉住架   唔係好驚呢 ~

凍到要帶冷帽


濛查查都好   咁樣就唔知道自己身處有多高   哈哈


團友們   原來佢地好多都係紅色褸   真係 load 相先留意   哈




絕壁深崖   注意安全


又行落去喇


不停上上落落   但其實上樓梯係最多


呢條樓梯就超級安全喇   哈哈


氣溫得 9 度咋   頭先未熱身就覺得凍囉   依家係咁行行行   真係唔覺話太凍 lu


如果自由行   我見到咁多指示牌實會頭暈 @@


8 點半咋   已經好多人上上落落   咁樣睇番自己個背囊   真係好脹卜卜   所以次次一放低背囊   覺得係一種解脫   哈哈


我覺得成條海豚咁   不過佢地話係手指指


嘩   真係濛到不能再濛   哈哈


白濛濛一片   咁樣望落去無咁恐怖呢


雨褸鞋套不可小   佢地有啲會着埋條防水褲   不過我唔着啦   因為我驚好熱


地質災害 3 級 ?!   我唔知點區別   但總知行山食煙就好危害環境啦   黃山設有吸煙區   咁如果一路行一路食煙   好似要罰錢   我覺得全個山都唔比食煙就最好囉


去緊光明頂方向    但最搞笑係到咗都唔知   因為我係行包尾呀   如果行得快啲就好啦   可以聽到飛哥講解   咁望上去   啲樓梯都好斜架


行呀行


大石托住小石


個女人行緊果條栱型樓梯仔係空心架   下面就係懸崖   我唔明點解唔封咗去囉   咁危險


里奧大人間唔中都叫我企定定影相架   只有咁   我先識笑   哈哈   因為我真係無咩氣力   同埋個人好攰   胃又脹脹咁   嗚


係都要我掂隻老鼠耳仔   係都要我行出啲行出啲   大佬   驚家嘛 @@


如我所料   我真係包尾架   想快都唔得   同埋唔知點解個胃好唔舒服   成日想嘔想嘔咁   但應該唔係高山症啦   海拔 1900 唔係好高之嘛   咁應該係驚得滯   哈哈 ~

9 點喇   大家要抖一抖


里奧大人做咩影佢呢 ?!  因為佢寧願包實背囊都唔包住自己 ?!


行百步雲梯喇   我地係行落去  好在咋  唔係就真係"百步暈低"咯


好大嚿石頭



周圍都無嘢扶手   所以我地都唔敢企喺度影相   因為知道自己身處懸崖   一跌落去就無架喇


條樓梯好似好闊咁   同埋幾好行   哈   不過都要慢慢行   因為地下濕哂   咁我地係落樓梯嘛   但反而里奧大人同 CC 話仲危險   因為佢地 feel 到條樓梯係好直   但我 feel 唔到好直喎 @@   咁有個女仔行到上黎腳軟呀  跌咗一跌咁   仲要連跌兩次   嚇到里奧大人即捉住佢   之後有個黑鬼肥佬   行到扯哂蝦   勁驚佢會死呀真係

                           
好似一隻手指公咁

                            

如果行唔到   可以搵挑夫挑妳上去   價錢係 RMB1000-1500   不過聽人講話係超級"鄧"


呢條樓梯   可以快啲到唔知邊   但就行得比較辛苦   所以我揀另一條要行耐啲   但無咁辛苦嘅   其實我真係唔好意思架   要 3 個人陪我 1 個人咁行   但真係急唔到   我真係好辛苦囉   我連最愛嘅零食朱古力薯片都唔想食呀   所以里奧大人都覺得我真係辛苦呢   哈


里奧大人要我帶帽   話因為太多霧水   唔帶嘅話   頂帽就會兜住哂啲霧水呢   呵

  
又影下相咁啦


呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言