2015年11月24日星期二

譚仔 (三哥) 雲南米線 @ 牛頭角 ( 24-NOV-2015 )





家姐要大辣   我飲咗啖湯   覺得喉嚨有着火嘅感覺   哈哈


( 24-NOV-2015  TUE )

尋晚瞓得唔錯呀   可能真係好攰啦   哈哈 ~

今朝唔餓   咁食奶醬多啦   不過實在太乾爭爭喇   勁難食   正想睇報紙嘅時候   8 卦又黎咗   又係問我去邊   真係死唔斷氣咁問   救命 ~


菇場忙啦   對手未停過   對住個電腦   眼都濛埋   勁辛苦呢 ~

Lunch 出去食   想比對眼抖下呀 ~


又繼續做呀做   臨放工仲有 d 煩到嘔嘅嘢做   不過我狀態唔係咁好   留番聽朝先做   我唔想做錯嘢呀 ~

放工即走   去到巴士站無啦啦搞肚痛   好在商場喺隔離   仍都好感恩一出到巴士站又即刻有車   如果唔係又要等好耐架喇   今晚差唔多 6 點半先到醫院   去到病房即搵姑娘   不過負責媽咪嘅姑娘出咗去食飯   咁唯有等啦 ~

見到媽咪都精神呀   但見佢飲緊奶茶   想話鬼佢   不過原來佢無食街嘢   咁算佢啦 ~

唉   無啦啦肚屙   係咁出出入入   又凍喎   勁想叫媽咪借個床比我休息下呢   哈 ~

家姐 7 點幾先到   無耐負責嘅姑娘又黎埋   話媽咪今日照嘅腦掃瞄無黑影   血壓都正常   又無抽筋   所以可能話係食血壓藥影響   依家由 100mg 減到 50mg   但又唔知係咪因為食血壓藥   所以血壓先靚喎   哈   之後仲有個唔知咩腦 report 就未番   其他一齊都 ok 喎   最緊要唔係中風就得   佢話媽咪疑似抽筋喎   umm   咁即係咩呢 ?! 

好喇   媽咪今晚都真係好精神   我都好開心   之後差唔多走喇   佢居然叫我祈禱   咁我叫家姐試下   佢講咗兩句   媽咪話佢都唔識祈   叫番我祈   哈哈 ~

里奧大人 7 點幾放工   又叫佢番屋企等我啦   不過今晚真係要打的落淘大喇   我唔想等等下車又黎料 ~

諗住食吉列豬扒   但里奧大人唔食炸嘢   之後佢話去譚仔喎   咁是但啦   最搞笑家姐第一句就話我可以食豬耳   因為佢知我想食好耐   哈哈 ~

食完都 9 點   我唔送家姐去巴士站喇   要即刻番屋企呢   因為又黎料   唉   屙咗 3 次之後好似無咩嘢   所以就即沖涼喇 ~

今晚11 點 15 分要即瞓   因為勁攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言