2015年2月10日星期二

金菇唐生菜 + 齋滷味 ( 外賣 ) ( 10-FEB-2015 禁 )




( 10-FEB-2015  TUE )

里奧大人要上大陸見客   所以今朝 6 點半起身   我平時一定唔會望鬧鐘   但今朝無啦啦又想知幾點   點知一望   個鬧鐘係 10:45 pm   嘩   好在望下咋   唔係一定唔知醒番工   因為我教 7:30  am 起身家嘛   咁即係我要瞓多 9 個鐘先會響   哈   之後里奧大人即幫我教佢個鬧鐘   我先可以安心瞓番咋 ~  

約咗 8 卦食早餐   但今朝我都遲咗呀   差唔多 8 點 40 分先到   好在食奶醬多   唔駛咬咁耐 ~


菇場唔忙   可以比對眼抖下 ~

出去食 lunch   再行行行   遲咗 10 分鐘先番到菇場呀 ~


仍然唔忙   所以可以準時放工喇 ~

去完街市買菜   之後就去 Taste 買齋   再去生果舖買木瓜就番屋企喇 ~

木瓜難求呀   所以見到即買  $12/磅   呢度 $40 


浸完菜就開機洗衫   7 點可以食   食超力米粉算喇 ~

諗住等里奧大人會唔會要我煮麵比佢食啦   點知佢 7 點 半打黎話啱啱先開完會   所以佢自己喺上水食埋先番屋企 ~

我食完抖陣再埋衫   8 點半出去徑步 lu ~   

是日懶餐 - 金菇唐生菜 + 齋滷味 ( 外賣 )  

金菇唐生菜 - 呢兩日有入無出   所以特登煮 1 細棵唐生菜同 1 包金菇呢 ~

齋滷味 ( 外賣 ) - 好想食呀   所以買黎食呢   但原來食完 d 菜同米都已經好飽   要慢慢咁食   食到里奧大人番黎幫手食先食完   哈 ~

徑咗半個鐘就番屋企喇   即沖涼   之後靈修   聽詩歌睇聖經   感覺好舒服好平靜呀 ~   

里奧大人 10 點先番到屋企   佢食埋生果就沖涼   睇咗陣電視   佢無啦啦食糖   搞到我又食朱未力   meme 摩摩刷埋牙   差唔多 12 點先瞓呀 ~     

沒有留言:

發佈留言