2015年2月26日星期四

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 26-FEB-2015 )

紅燒乳鴿


脆皮乳豬 ( 例 ) - 我本來唔想去嘉華食架   不過媽咪同家姐講話我生日   所以想同我食乳豬   咁是但啦   其實媽咪想食咩就咩囉   因為佢生我出黎家嘛   應該同佢慶祝先啱   哈哈  


菠蘿生炒骨


蒜蓉炒豆苗


d 柑好甜呀   勁正   我見到家姐笑得好開心   以為開心 d 柑咁甜   原來佢話姐夫鍾意食   所以佢可以拎番屋企  


( 26-FEB-2015  THU )

今朝教咗 10 點半起身   咁里奧大人 9 點已經起身   我其實都醒咗架喇   不過懶床都 10 點   之後里奧大人入房拎嘢   咁我都起身啦   之後佢話叫我瞓番啦   因為佢教咗 10 點半播生日歌   叫我 10 點半先好起身喎   搞笑   我當然唔會再瞓啦   起身執嘢好過 ~

沖埋涼   meme 摩摩   11 點幾就出門口   因為 book 咗 11 點半食韓燒呢 ~

我好小第一餐係當埋午餐咁食架   但今朝起身其實都唔餓囉   所以就一餐當兩餐食   12 點去到   食下傾下睇下   差唔多 2 點半就走喇 ~

坐 window seat


屋企超大霧 @@


$118 未計加一   真係好抵


陸續有人入黎坐




好乾淨   同埋地下唔會立痴痴




炸物都唔小噃


沙律區




小食區





之後會 refill 唔同嘅嘢



















開餐喇


炒呀粉炒


右邊嘅醬汁好鹹



我鍾意加大量辣椒粉



食小食開開個胃先   但 d 青瓜唔係酸囉   唔係就更加好





食咗1 塊豬扒   因為想咩都試下   不過我主打食美國西冷同牛肉呢   


牛肉   無咩味囉




雞翼 + 辣魷魚


海鮮辣湯   想飲 d 熱嘢


之後先敢食西瓜   哈哈





蜜糖蛋散脆卜卜   超好味呀


豬腳薑都好味


食完雪糕就凍到震   所以都無再食嘢 lu





約咗里奧大人保險經紀 3 點喺 APM   傾到 4 點幾就搞掂 ~

行咗陣 APM 再行埋官塘廣場   諗住去媽咪屋企抖下   但媽咪又出咗去酒樓   咁去酒樓啦   其實我勁攰   所以坐喺酒樓都差唔多瞓鬼咗 ~

家姐差唔多 7 點到   咁叫嘢食咯   食到 8 點幾就番媽咪屋企   因為媽咪要煲咗湯比我   同埋比生日利是我呢 ~

家姐要寫日子   之後佢無啦啦同我講話差 d 比我鬧   因為問今日幾多號喎   哈哈   唔好講笑   我到依家都仲係暈陀陀   好攰呀 ~

8 點半走人喇   番到屋企即沖涼   依家天氣勁勁勁潮濕   個人立痴痴好唔舒服囉 ~

嘩   到今日仲係好攰   可能又潮濕天氣影響啦   所以咩都唔想做   11 點唔夠就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言