2015年2月12日星期四

客家好棧 @ 九龍灣 ( 12-FEB-2015 禁 )

上湯波士頓龍蝦伊麵 + 貴妃雞 ( 半隻 ) $238 又抵喎   所以叫黎食   味道都唔錯



椒鹽沙尖魚 - 好味   不過好多細骨


瑤柱花膠雜菜煲 - 呢個係後加嘅   之後媽咪同工人話飽   所以唔食   家姐對菜又無咩興趣   所以我食哂呀   勁   不過食菜都 ok   食肉就真係食唔到咁多喇 


杏仁露


( 12-FEB-2015  THU )

丫   雖然瞓得好   但都係有 d 攰咁 ~

今朝食奶醬多   真係唔知食咩好   我估呢排都係食奶醬多架喇 ~


番到菇場坐低無耐   Admin 就比新銀紙我喇   拿拿聲數咗先   之後再分埋比媽咪同家姐   今晚可以比佢地喇 ~

忙咗陣就唔忙 lu   之後同 8 卦 skype   又比我知道好多嘢   woo ~

今日買嘢番菇場食   我驚有人拎我 d 錢   哈哈 ~

咖哩魚蛋勁辣 @@


食完唔行下真係唔慣   個人好似仲攰咁 ~

放工即走   番屋企拎埋 d 朱古力比媽咪同家姐   媽咪 6 點已經到咗客家好棧   不過我唔想咁早落去囉   抖咗 15 分鐘先落去   其實我唔係咁鍾意坐喺酒樓咁耐   咁家姐又 7 點先到   即係坐成個鐘先叫嘢食   我又攰喎   有時唔係太想講嘢嘛   想 me 埋眼抖下囉 ~

8 點走人喇   送埋媽咪搭車就陪家姐去拎蘿蔔糕同臘腸   我同家姐講話 "美心廣場" 有得換臘腸   家姐好真心問我邊度係 "美心廣場"   嘩哈   我其實係想講 "德福廣場美心皇宮"   真係好 9 唔搭 8   哈哈 ~

送埋家姐搭車   再去地鐵站等里奧大人   陪佢去大快活食嘢   之後番屋企喇 ~


番到屋企都 9 點幾   要即開機洗衫喇   冬天真係洗好多機衫 ~

沖埋涼就抖喇   睇埋聖經   差唔多 12 點先瞓呀 ~

2 則留言:

  1. hello hihihi 之之之
    好耐冇見喇 部腦打唔到中文都好耐冇上卜喇
    祝你同老奧新年快樂 身體健康 羊年行好運呀

    回覆刪除
  2. 小木之之之 好耐無見妳喇 湊女好忙定啦 哈哈 ~
    我都祝妳同小俊 & 小小木新年快樂 身體健康 得心應之手呀 ~~~~

    回覆刪除