2015年2月17日星期二

元氣壽司 @ 九龍灣 ( 17-FEB-2015 禁 )






會員食滿 $200 就送三文魚頭湯   我覺得元氣壽司比妳 d 優惠真係計到盡   真係睇小一個 terms 都唔得囉 


( 17-FEB-2015  TUE )

今朝好似無咁潮濕   不過就一定要開抽濕機啦   唔係 d 衫唔乾   我要去旅行之前洗哂 d 衫呀 ~

一開電話收到 8 卦 whatsapp 話一齊食早餐   原來佢要去買嘢   所以去另一間食近 d   食完一齊行去買嘢   不過間舖頭都未開囉 ~

咬入口   完全 feel 唔到有吞拿魚


菇場唔忙   真係唔好忙啦   無 mood 呀 ~

Lunch 出去食   因為 8 卦話提早請我食生日飯   好開心佢記得我生日   哈哈 ~

我嘅白汁蘑菇斑腩飯   太多白汁   不過其實我都無咩食到 d 白汁   因為好漏呢


8 卦嘅鹹蛋肉餅飯


大粒又唔喺度   飯氣攻心添   勁想瞓 ~

西瓜 3 點幾番到菇場   仲諗住佢唔番添 ~

嘩   4 點無啦啦有嘢做   仲要 urgent   真係要開行 turbo 喇   因為我聽到西瓜講話聽日放 12 點呀   如果係就好喇   哈哈 ~   

仲有小小就留番聽朝先做   因為果小小都要 45 分鐘呢   我想準時放工呀 ~

行陣商場先番屋企   今晚我都收爐喇   同里奧大人去元氣食壽司   難得佢 7 點放工嘛 ~

食完就番屋企喇   執埋行李   沖埋涼   抖陣都 11 點幾   又要瞓喇 ~ 
  

沒有留言:

發佈留言