2015年2月9日星期一

譚仔 ( 三哥 ) 雲南米線 @ 九龍灣 ( 9-FEB-2015 禁 )

尖椒皮蛋 - 我好想食濃味嘢呀   同埋里奧大人唔多鍾意食皮蛋   所以家姐可以陪我食


生菜 - 我覺得淥菜呢位人兄好懶   哈


過橋米線 ( 10 小辣 ) - 我同里奧大人 share 食   因為家姐鄙視我地食 10 小辣   哈


家姐嘅豬潤麻辣米線 ( 大辣 ) - 家姐話唔辣嘛   咁我試下啦   飲咗 2 啖湯   喉嚨即刻唔舒服   嗚嗚


( 9-FEB-2015  MON )

尋晚瞓得勁差   所以今朝勁眼瞓 ~

食完早餐   飲埋杯奶茶都仲係好呆添 ~


番到菇場做埋 report 又忙   之後 8 卦同我講龍篤我背脊   好在西瓜都幫我   算佢有 d 人性   哈 ~

同家姐去完一田買新年禮物之後就買車仔麵番菇場食   飲埋奶茶都仲係好攰添 ~


放工即走   因為要去電髮   5 點 50 分到咗   好在可以即刻洗頭電髮   家姐 7 點到埋   佢好快剪完   所以佢都要仍然坐喺度等我   差唔多 8 點半先搞掂   里奧大人就放工   本來諗住去食壽司   因為家姐鍾意嘛   不過家姐話好凍   想食 d 暖嘢   但我話唔食車仔麵架   所以又去譚仔   哈哈 ~

食到就叫里奧大人番屋企先   我同家姐去惠康辦年貨   送埋家姐搭車就番屋企 lu ~

沖埋涼   抖一陣都 11 點   我要即瞓喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言