2015年2月20日星期五

衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 Day 1 (Part 1/2) ( 20-FEB-2015 年初二 )

Day 1  衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 ( 20-FEB-2015 年初二 ) Part 1/2

今朝勁喇   因為 5 點半要喺九龍塘地鐵站集合   所以朝早 4 點起身   好在尋晚 10 點幾瞓   起身都 ok   但都係攰   哈哈 ~

今次去張家界   係坐高鐵嘅   玩 6 日 5 夜   早去晚返   不過我就預咗好多時間會係坐囉 ~

雖然今次係去大陸   但我又好興奮喎   因為我鍾意去睇景呢   知道今次應該無嘢好買啦   但都要 1 中 1 細喼   冬天衫厚嘛   同埋我又唔會兩日都着同1件衫同1條褲   如果唔係應該唔駛拎咁多嘢呢


我覺得係天黑黑架


鬼影就無   人影就得兩隻   哈哈


4 點 50 分出門口   咁當然打的去九龍塘地鐵站啦   因為地鐵都未開 ~

落咗場雨 ?!


5 點 10 分就已經去到九龍塘地鐵站喇   仲以為自己最早   但其實領隊已經到咗   佢仲勁   嘩哈哈 ~

除咗去旅行團   應該唔會有人咁早喺條街度啩 ~~~~


領隊一早就到 lu


泊好位先   我成個背囊都係零食   加加埋埋有 12 磅呀


我地係 B 組



咁早跑步   好健康呢   佢應該係人黎啩   嘩哈哈哈哈


好凋零嘅感覺


平靜嘅九龍塘站


一句講哂   靜英英


講明 5 點半集合   等呀等   又凍又眼瞓喎   有 team 團友喺 5 點 45 分先到添   因為領隊話人齊先 call 旅遊巴呢 ~

原來有 3 個團喺呢度等   所以開始多人   咁都好   無咁凍嘛


個背囊脹卜卜   顯得個人更加 "牙牙炸炸"


個 batch 咁快比人遺棄嘅


6 點 21 分開車   一上車就瞓啦   去到廣州南站都係 9 點半   比預期早好多   因為無塞車  好感恩呢 ~

Day 1 行程

港 ( 旅遊巴 ) --> 廣州南站 ( 乘武廣高速鐵路和諧號 - 車程約 2 個半小時 ) --> 長沙 --> ( 約 3 小時車程 ) 慈利 ( 慈利賓館 )

出發喇   不過我都係瞓覺


遠睇見到 22 同 90   原來係溫度濕度黎嘅


6:21am 開車


7:36am 仲坐緊車


過埋橋就差唔多到廣州南站喇


差唔多到喇


10年包租 ?!   我第 1 次見咋


無嘢做就係食架啦   但我又食到喎   因為開始餓喇   講緊嘅係 9 點半左右   里奧大人就慘 d   佢頭先喺車上面食咗半個蛋糕   食唔落 d 飯   不過唔緊要   我食   嘩哈哈 ~

我地喺香港坐嘅旅遊巴


到廣州南站喇


里奧大人好爛呀   哈哈


上去食嘢先



梅菜紅燒肉


餸下面係飯


d 餸只係咁細碟嘅啫


香菇滑雞



好爽脆   但好鹹   食咗幾粒真係食唔到


燉湯   不過飲咗幾啖   因為好油


11 要點集合   所以食完就周圍行下喇   係無嘢行架   不過唔想坐喺度囉 ~

無咩人咁噃


幾咁開心   哈哈


火車站都好大   好在指示都清楚


時間表


去番 28B 集合喇


報到先


倒影好恐怖   哈哈


人喼合一   唔怕盪失   我好鍾意深灰色架


等領隊派完車票就可以自由活動喇   里奧大人同團友打扮係一模一樣   哈哈


好多人都買嘢坐喺度食   不過我唔會   因為感覺好似好趕咁呢


開車時間係 12:05pm   但早 30 分鐘已經要排定隊   因為要放行李


我地坐 12:05pm 高鐵去長沙   隔離個男仔成日打乞痴   所以我同里奧大人第一時間係帶口罩   食下瞓下   差唔多 3 點就落車 ~




開車喇 ~~~~


雖然影到好濛   但我都覺得好靚呀   坐高鐵影到出面嘅相   影到已經好開心架喇   因為開得好快嘛   哈哈


咁多物流公司


上面擺行李嘅地方仲有位剩噃 ~~~~


嘩   出面已經開始塞車喇   好在搭高鐵   不過塞車情況   我地遲 d 都應該會遇到架喇   春節嘛


中途站係無咩人上車落車


一小部分零食


食完又望下出面



希望之後幾日都藍天白雲啦


唔聽歌唔知做咩好   但全程攬住個背囊   對腳好攰囉   umm   我估 d 人見到我件褸同手機套都係紫色   一定好鍾意紫色定喇   哈


又黎過   哈哈   無計啦   我好小見到呢 d 稻田架


張相好靈異 ~~~~~~~~


呢日未完架

4 則留言:

  1. wahaha-认识你20年这篇blog你最多单人照阿~阿奥太爱你啦!不停影你咯~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢其實係愛佢部相機多 d 啦 係咁捉住唔放手 又唔見佢捉住我 ?!?!?!
      講起都傷心

      刪除
  2. Wahaha...傻猪,你在他心里嘛!

    回覆刪除