2015年2月24日星期二

衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 Day 5 (Part 2/2) ( 24-FEB-2015 年初六 )


Day 5  衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 ( 24-FEB-2015 年初六 ) Part 2/2

一齊去番鳳凰古城行下



要去我後面嘅水木酒吧集合




勁驚呀   以為一定要行呢一嚿嚿嘅石過去呀


我覺得 d 人嘅倒影好得意


原來可以行木板   不過一樣咁驚   但團友行得好輕鬆


我就驚到褲穿窿   其實我個人真係驚到硬哂架


雖然轉咗身   但其實係同一位置   嘩哈哈   死都唔敢行前呀


我唔敢郁   所以變咗條橋幾咁迫呀   哈哈   之後里奧大人即刻過黎拖住我   同人講唔好意思


喺度洗菜 @@


扮軍人影相


老遠行到呢條橋去集合地點啦   哈哈   里奧大人話我仲衰過 d 阿伯   乜都驚驚驚




着民族服裝影相留念   要比錢架   唔知幾錢呢 ?!


拎埋 d 相比妳睇下影成點樣   不過我無興趣啦



又見到洗菜 @@


執垃圾




我覺得 BB 仔對屈住坐好辛苦   定佢已經企咗喺度呢 ?!   但如果比人唔小心推跌   咪成個 BB 拋咗出黎囉 ?!



都係夜晚睇古城好 d   哈哈


遠處有個亭




又去撈垃圾 lu




仍然覺得好危險   哈哈


好好地一隻船   點知 ~~~~


幾好諗頭   唔駛企住咁辛苦   但又唔駛特登拎多張枱仔


                  

頂帽好長   咩民族呢 ?!



好悠閒咁噃


原來有咁多船架


好腰力


                        

oh ~~~~


繼續行下影下


推你一把


呢個人像係咩意思呢 ?!


條臘腸好大條架   手臂咁長



d 燈籠好靚


虹橋風雨樓


蜂蜜


                 

好危險啦 ~~~~



@ 虹橋



好靚呀






有 4 個好似樣呀








手犒








                           














行番出去食飯喇


見到虹橋風雨樓喇



地裂 ~~~~


oops


人頭湧湧


沿途都好多街邊檔



等齊人再行去虹橋風雨樓




喺虹橋風雨樓望出去









穩唔陣架 ?!





sir 落去   哈哈




開始多人喇


又叫人去影相




咁多零食   無樣吸引我   哈哈





          
番到酒店已經 11 點喇   抖多陣   11 點 15 分要準時集合   之後去食飯喇 ~

買定一陣喺車食


              



個個都準備就緒   因為所有行林擺喺大堂   阿 man 知我地覺得好危險   所以佢唔食飯   幫我地看住呀




我叫里奧大人唔好食冬瓜   因為利尿呀



我以為係辣嘢   之後團友媽媽試咗話唔辣   我就食喇   送飯好味   哈哈




唔記得芽菜係咪利尿   不過我都叫里奧大人唔好食喇




肥仔係都要痴住假媽媽呀   勁搞笑   仲將個花圈送比假媽媽 ( 後尾里奧大人話我知   肥仔自己唔鍾意   所以送比人咋 )


我地要行番出去坐接駁巴士   真係要急步架   好似走難咁   哈哈   但其實都係一路行一路傾笑   所以真係唔覺行好耐呢


三輛電單車



初初見到呢架大巴覺得好奇怪   因為講明話大巴唔比入嘛   之後阿 man 話因為呢個團係夜晚 12 點幾先到呀   所以一定要比佢入啦   唔通咁夜仲叫人拖住喼行入去咩   我聽細佬講話佢住間房   就係聽到 d 人拖喼聲   好鬼嘈囉


坐滿哂人


塊臉爛哂啊   嗚嗚嗚嗚


因為要趕住坐車番長沙   所以唔可以遲   1 點開始坐車   司機叔叔好好人呀   搵到條新嘅公路   但就係山路   好似走多 200 公里   不過就避開好多塞車嘅地方   因為依家已經開始勁塞車架喇   司機叔叔自己比額外嘅油費架   我覺得佢勁好人



個個頭岳岳等車   哈哈


13:05pm 開車


阿 man 又講下嘢咁啦   之後佢叫我地休息   佢就唔可以休息   因為要陪司機叔叔傾計   妳合啦   一開車就要起碼 5 個鐘   真係好易眼瞓   所以真係好感激阿 man 同司機叔叔呢


開始有小小塞車


2 點 45 分去加油站   因為呢條公路係新開   所以廁所好乾淨   好難得好難得架 ~







兩架車一樣樣   所以導遊領隊次次第一件事就係叫我地記得車牌號碼


3 點又起行喇   又可以放縱咁食零食   呢個 trip 最開心係係咁不斷食零食呀   呵呵 ~



好似入到隧道會好凍咁   哈哈   同埋比我感覺呢條隧道   好似仲未起好咁 @@


幾多垃圾 @@


umm   起到好求其咁 @@


個背囊仍然咁脹   哈哈



肥仔係都要跟住細佬   佢本身係同媽咪坐後面架   之後佢媽咪開緊車都走黎用披肩包住肥仔   驚佢凍親   母愛真係好偉大呀   肥仔都昏迷咗啦   瞓到落車呀   佢算乖架喇   日日咁早起身   一係有排行   一係有排坐   佢無扭計架


我發覺除咗好多吉屋   仲有好多屋隔離都係爛路囉


黎料 ~~~~~~~~


6 點半喇


塞車唔緊要   因為我地可以睇 "我阿媽係黑玫瑰"   哈哈


呢張影到好似係火海入面咁   紅噹噹


7 點 45 分 ~~~~



一點點果 d 係車尾燈   外星人見到都即走啊 @@


影影影


無聊人提字


好似好憤怒咁



差唔多到飯店喇   阿 man 話我地遲咗好多去飯店   不過佢叫飯店嘅人   點都要等埋我地先好放工呀   大佬話阿 man 次次都打去飯店   叫師傅所有餸都要小油小辣   我實在非常非常感恩   有個咁細心嘅導遊呢


終於可以雙腳落地喇   老實講   雖然坐咗 8 個幾鐘   又唔係話好辛苦喎   但我坐 8 個鐘頭飛機呢   我又覺得好辛苦喎   可想而知架巴士坐位幾舒服呢   哈哈 ~


晚餐 ~ 湘菜風味

清得黎又惹味   呵


都幾好味   丫   我喺大陸唔食蔬菜就等如無餸食架喇    哈


無食呀   我唔鍾意咁大嘅雲耳


我鍾意食呢個餸菜


炒薯仔   都唔熟嘅


炒菜最好味


咁多辣椒   驚


我覺得呢個豆腐好辣   大嫂話唔辣


我好驚咁嘅湯   我覺得好似池水   嘩哈哈哈哈


手造鏝頭   無咩特別   哈


食完飯同細佬一齊吹水講台北   勁開心呀   同埋淡季去旅行真係好平   可憎我好難撞到淡季去旅行囉


食到 9 點半就起程喇   好在無塞車   10 點到酒店喇   阿 man 仲話聽朝 morning call 係 5 點半   我即刻問佢真定假呀   哈哈 ~

                         
  
@ 皇冠假日酒店 ( 長沙五星標準 )



我地其實係住 3 樓



好乾淨   正呀








雙花灑頭   搞笑




我鍾意隻杯


咁又 22:20 喇


寫埋意見表先瞓



呢日行程完畢

沒有留言:

發佈留言