2015年2月22日星期日

衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 Day 3 (Part 1/2) ( 22-FEB-2015 年初四 )

Day 3  衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 ( 22-FEB-2015 年初四 ) Part 1/2

行程 ~~ 
十里畫廊 ( 包雙程小火車) ( 遠眺壽星迎賓 + 食指峰 + 釆藥老人 + 三姐妹峰 )  --> 天子山 ( 百龍天梯 ) --> 賀龍公園 (西海觀景岩 + 觀賞禦筆峰 + 仙女散花 ) --> 袁家界 --> 天下第一橋 --> 遠眺乾坤柱 (又名哈利路亞山) 全部無去 -->   酒店

又係 6 點 morning call   咁我地 6 點 15 分都到咗餐廳   我地無早餐劵嘛   咁咪比住客卡   居然都唔比我地入   係都話我地無早餐劵喎   但尋晚卡卡都無比早餐劵我地架喎   之後即打比卡卡   但電話唔通   咁打比阿 man  擾攘一輪先比我地入   之後我地果枱團友大佬兩公婆話自己比錢   RMB20/位   另一 team 團友話係唔會山長水遠黎呢度食早餐囉   哈哈 ~

燈都未開   哈哈


我最勁   load 相先知全部早餐相都係濛查查   不過唔理喇   想留個念嘛   當 3D 相睇囉  呵呵











初初以為係龍眼   其實係炸嘢


鍋巴


我嘅早餐


諗住食粥   等個身會暖 d   但 d 粥係唔熱嘅   我最驚 d 嘢唔熱   唉


諗住沖涼啦   點知無熱水喎   里奧大人叫我唔好沖   我話你唔叫我   我都唔會沖啦   雖然有暖氣   但出面得 9 度咋   好凍下喎 ~~~~

好喇   7 點 15 分坐車   7 點 40 分去到 " 十里畫廊 "   8 點半走人 ~

天都未光哂


條街又凍又濕


7 點半開始行 lu   應該係急步   哈哈



好大霧




7:35am 入去喇


之後再坐 shuttle bus   山路來架   架車係咁掟彎又掟彎   好驚險



好多都未開門


8 點到喇   阿 man 跑去買票


里奧大人好鍾意幫我影相架   佢明明影緊其他嘢   我一話 "幫我影" 佢就即轉身幫我影架   唔會叫我等陣先   好搞笑


坐小火車都見到好多山   但喺車上面好難影   同埋太多樹枝遮住   小火車隔離有條路   有 d 人行上去   講真   如果唔係落雨   一路行一路影仲好



小火車

               

因為一停車就要即落車   咁里奧大人已經叫我唔好走住   我其實唔知佢做咩   未瞓一醒嘛   之後佢叫我坐番好   係都要我影   哈哈


小飾物


三姐妹峰


呢張叫最好位置架喇


其實好多山都比樹枝遮住   真係無咩心機影


落緊雨架


我地全程拎住把遮影相


食指峰



仍然好大霧



壽星迎賓 ?!



呢日未完架

沒有留言:

發佈留言