2015年2月27日星期五

元氣壽司 @ 九龍灣 ( 27-FEB-2015 )

( 上 ) 三文魚壽司 / 吞拿魚壽司 / 羅勒香草赤海蝦

( 下 ) 海鹽赤海蝦壽司 / 炸蝦卷  / 灸燒廣島蠔壽司 / 蟹子沙律軍艦 
         三文魚腩壽司 / 海膽墨魚軍艦


羅勒香草赤海蝦


蟹子沙律軍艦


海鹽赤海蝦壽司 / 灸燒廣島蠔壽司


玉米蝦船


炸蝦天婦羅壽司


鵝肝壽司


蟹肉三文魚子


炸三文魚皮


中華沙律


( 27-FEB-2015  FRI )

8 日新年假期終於結束喇   今日正式番工   但仍然想瞓   哈哈 ~

好耐無食芝腿治喇   不過唔係話好期待   只係想多個選擇咁呢 ~


番到菇場無耐   Admin 同事就比 2 封開工利是同埋大細老闆私人利是   仲話下個月有花紅   加埋之前嘅額外收入   好豐收呀   感恩感恩 ~


忙下停下   一停就 load 相咁囉   所以時間過得勁快 ~

落毛毛雨呀   所以買腸粉魚肉燒賣番菇場食   咁一路食一路 load 相 ~


里奧大人超開心啦   食完開年飯就可以番屋企喇 ~

我掛住 load 相   都無睇幾點   點知一望個電腦   原來已經 4 點   之後又忙喇   好在 5 點又搞掂   咁 load 多陣相就放工 lu ~

番到屋企見到里奧大人 load 相   佢應該仲有排 load 架喇   佢影咗 16GB   差唔多 5,000 張相   不過好在佢真係好鍾意影相   我就唔駛點影   呵 ~

今晚約咗家姐去元氣食壽司   因為我要用生日優惠呀   就係全單有 9 折 ~   

家姐 7 點到喇   好感恩有卡位   咁樣傾計舒服好多   唔駛側住個頭黎傾計 ~

食完都 8 點幾   咁叫里奧大人番屋企 load 相先   我送家姐去巴士站   途經 Boutique   d 衫勁抵呀   清貨嘛   所以同家姐一齊買衫   但我無帶銀包呀   所以家姐自己買 3 件   佢送 2 件比我   埋單 6 百   無啦啦有 2 件衫勁開心呀   嘻嘻 ~

送完家姐去巴士站   番到屋企都差唔多 10 點   要飲湯喇   驚聽日又無時間飲呀 ~


之後開機洗衫喇   依家天氣勁潮濕   就算開抽濕機都要 2 日先乾   又啱啱去完旅行   洗嘅衫又多   有排洗 ~~~~

日 off   所以 hea 到 12 點先瞓呀 ~      

沒有留言:

發佈留言