2015年2月20日星期五

衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 Day 1 (Part 2/2) ( 20-FEB-2015 年初二 )

Day 1  衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 ( 20-FEB-2015 年初二 ) Part 2/2

嘩   一落車就覺得勁凍呀   我無諗過咁凍囉   好在着咗件厚 tee   加埋厚厚嘅內罝羽絨 ( 脂肪 )   都頂得住嘅 ( 希望 ) ~


室內都好凍


無咩人去張家界 ?!?!?!  係咪咁正呀   哈哈


帶埋帽   雙手插袋都覺得凍呀   好後悔無拎到大披肩   因為我無諗過係咁凍咁凍囉





終於出去喇   yeah ~~~~


3 點 20 分又再坐車喇   今次旅程嘅香港領隊係小麥妹妹   當地導遊係阿 man   實在太好啦   領隊靚女   導遊又細心講解   可惜我今朝太早起身   只想瞓覺   哈哈 ~

小麥講嘢係陰聲細氣架   好斯文呀   我係咁就好 lu


到好多高樓大廈


住宅都好靚喎


濛濛的天呀 ~~~~


4 點半就已經塞車喇



6 點喇   仲落埋雨添   所以出面應該更加凍


個天黑哂 lu


6 點 45 分落車喇   去食晚飯   7 點半又要上車去酒店 lu   今日全日都係坐坐 ~

喺呢度食飯


另一邊唔開燈



晚餐 ~ 洞庭魚頭風味

d 嘢食同我地同步到呢   哈哈   我地今次同 2 team 人坐   1 team 係一家四口 ( 代號係爸爸媽咪家姐細佬 )   另 1 team 係兩公婆 ( 代號係大哥大嫂 )   齊哂人   哈哈


第一時間飲湯呀   因為天氣好凍呢   但阿 man 話唔係我地 d 廣東湯咁   煲幾個鐘   佢地嘅湯係煲幾分鐘嘅啫   咁知咩事啦


皮蛋好味道   不過里奧大人唔食架


青豆炒肉片   大陸 d 蔬菜係特別好食   所以我住大陸   我應該會瘦   主要原因係我唔係幾敢食 d 肉   哈哈


餓起上黎乜都食   之後團友話係筍   我仲以為係薯仔絲添


好似係冬瓜   我無食呀


燜豬手 ?!  我無食呀


架車本身係 50 個座位   但改裝到 39 個座位   所以坐得勁舒服   我兩次坐康泰 d 旅遊車   都覺得好舒服呢   夠闊嘛   同埋好乾淨


又落雨喇


9 點半去到酒店   一入房就即刻沖涼喇   差唔多 11 點就瞓   雖然今日全日坐車都有瞓   但始終唔係熟睡   同埋今朝 4 點幾起身   聽朝又 6 點 morning call   又凍喎   都係早 d 瞓好 d 囉   反正又瞓到   哈 ~

@ 慈利酒店 ( 慈利五星標準 )


得我地一團人咋


其實間酒店好暗


因為 d 燈唔係開哂架


新年嘛   乜都係金色 @@



後日會去嘅天子山



去到酒店即沖涼喇   同埋 11 點就即瞓喇   其一好攰   其二係聽朝 6 點 morning call 呀 ~

我地住 5 樓之嘛   但唔知點解張加個 3 字呢


每對門隔離都有幅畫


4 星級酒店   都幾乾淨




一睇到要 6 點起身   真係話瞓就瞓呀   哈哈


呢日行程完畢

沒有留言:

發佈留言