2015年2月15日星期日

蕃茄肉碎意粉 ( 15-FEB-2015 禁 )


( 15-FEB-2015  SUN )

今朝 9 點半起身喇   食埋早餐   番屋企抖陣就番教會喇   今日要做司事   所以要早 d 出門口呢 ~


崇拜完畢就番屋企   拎嘢去舖頭 ~

約埋 3 姑奶一齊食 tea   之後同里奧大人去超市買菜   買完就拎嘢走人喇 ~





行下馬莎   里奧大人諗住買褲   但驚 size 唔啱   所以番屋企睇清楚先今晚再去買 ~

番到屋企都 4 點幾   勁攰呀   不過都要預備定晚餐架喇   里奧大人就負責執行李 ~   

搞掂哂都 7 點   快 d 食快 d 去徑步 ~    

是日懶餐 - 蕃茄肉碎意粉  

蕃茄肉碎意粉 - 今次分開煮啦   我唔食紅肉嘛   但里奧大人又唔鍾意吞拿魚   唔係唔駛咁煩 ~ 

差唔多食完   咁大食表妹打電話黎   佢無啦啦話牧師以後都教唔到輔導喇   嗚嗚   我知咩事啦   之前上主日學   導師都話佢有個同事上堂無啦啦暈咗   佢成個月都唔開心   我果下都好驚係教我嘅牧師   其實我想問架   但又好驚   因為我唔想真係係佢囉   點知大食尋晚講話係 13 號主懷安息   我當堂喊呀   咁心情平復 d 先洗碗   洗完碗就再上 FB 睇   之後喊得仲犀利   心情真係好低落   連續有 2 位牧者都去咗天家 ~

之前諗住同里奧大人去徑步   我話唔徑喇   唔係成日諗嘢   我話直接去馬莎買牌啦   順便買 2 包糖   想甜甜地呀 ~


沖埋涼就休息   里奧大人 11 自己瞓先   我其實瞓唔到   但 12 點喇   點都要瞓   我知今晚一定瞓得唔好架   唉 ~            

沒有留言:

發佈留言