2015年2月23日星期一

衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 Day 4 (Part 3/4) ( 23-FEB-2015 年初五 )

Day 4  衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 ( 23-FEB-2015 年初五 ) Part 3/4

去到紅紅石林已經 4 點 05 分   依家覺得坐 2個鐘頭車係閒閒地喇   哈哈 ~

途經好多地方都係爛路   "鄧" 下 "鄧"下好過癮   哈哈



好多屋都十室十空


對住綠悠悠嘅地方   真係好舒服呢


穩唔穩陣架 ?!


同埋我留意到好多屋外面都掛燈籠   係喜事定係新年習俗呢 ?!


因為係開發緊   所以無咩人去   勁正呀   點睇點影都得   喺大陸係好難得可以咁架 ~

到 " 紅石林 " 喇


我日日都揹住 2 部小相機架   唔係重   但唔算輕囉   呵呵


全景圖



阿 man 去買飛


無咩人去架   勁正


堅凍到喊 ~~~~   真係凍到發出 hehe 鞋鞋咁聲架   之後里奧大人幫我痴咗 2 個暖包喺件褸度   咁無咁凍囉   最爆係   我地入哂腦   只記得用暖包暖住部相機   唔記得佢可以用黎比人用呀   嘩哈哈哈哈


玄關幽峽


咁睇好似一間間屋仔咁   好得意






























 

有 d 人話係搬 d 石過黎   有 d 人話係天然   真係唔知喇   但真係好大嚿石囉



如果跌落黎   即刻封住咗條路 lu

            


一塊塊垂直嘅石頭


左面好似有隻眼同副牙咁


好似鋼琴


依家未開發   所以無咩人去   之後會起酒店定咩   咁就多人喇



去人池


要行條路入去   肥仔話要做第一




係咪因為 d 石似一個個人而命名呢 ?!



大嫂件褸同 d 石紋好似   哈哈



行樓梯上去


密麻麻


去奧陶海底





真係唔記得 d 石係咁色 ?!


咁色 ?!


定咁色呢 ?!   哈哈




唔駛坐車   所以個個都一落車就周圍行周圍影架喇   我覺得呢張好有喪屍 feel

                         


奧大人留守最後一刻影全景   哈哈




d 石頭真係好特別



一個用相機影   一個用對眼去睇   一個用手機影   咩都齊   哈哈


里奧大人真係次次係最後行果個呢


好似好迫咁   哈哈


樓梯同石紋拚埋一齊   遠睇勁似好多條樓梯咁架



落過雨   所以 d 樓梯好跣


呢 d 細細級好行 d   唔駛用咁多力嘛

                 

里奧大人影完即衝上黎喇   我好愛佢架   咁鍾意影相   嘩哈哈哈哈


遠望 ~~~~




行落去天池喇








天池天池   講講下會講咗 kimchi



一湖死水




一對手掌


拍扁佢地


騎呢 post   我等人走哂先影   哈哈



出口花藍寨  Flower Basket Export ~~~~


繼續行


有隻狗仔


好薄切嘅石頭


購物商場   買嚿石番屋企擺   哈哈


到此一遊 ~~~~~~


行番去搭車喇


泊車位置有隻貓







頭先隻狗仔   頭先明明係灰色架噃   依家前啡後灰 ?!



雖然睇個樣好煙韌咁   同埋見佢地自己都食   但我都係唔敢食



細佬同小麥就食咗喇   係茶粿黎嘅   細佬話好難食   所以食一啖就掉咗   小麥就食哂成個   佢話比人呃喎   又話係甜   但其實無咩   哈哈   佢好有衣食呀   唔好食都成個食哂



燒魚


一大堆食物



大嫂買咗一碗   佢話唔辣   但小麥話超辣   無計啦   大嫂係四川人嘛   所以之後同佢食飯   佢話辣   我就一定唔食   不過佢話唔辣   都可能係我嘅中辣   哈哈


花藍寨   真係唔知點解



5 點半坐車  去到飯店已經 7 點半   其實我地已經遲咗個幾鐘去飯店架喇   所以阿 man 好緊張飯店收咗工   唔等我地呢 ~

得我地一架旅遊車   不過都見到有 d 本地人黎玩   但唔多囉   所以我地個個都好開心   唔駛迫嘛



開始天黑 lu


因為驚塞車   所以食完飯要即走喇 ~

晚餐 ~ 苗家風味



終於見到香腸湯喇   我好細過時   我舅父話佢外母煲腸仔湯   佢覺得好奇怪   話未見過人咁煲湯   所以我對腸仔湯呢單嘢好有印象   哈哈


原來仲有肉丸


                       



酸酸地嘅雲耳   細佬話 d 味好怪   所以我無試




諗住食個麵暖身啦   點知個麵唔熟嘅   咁細佬話 d 麵唔熟架   我以為佢咁勁一睇就知   原來佢之前食咗   咁同我講丫嘛   哈


個木桶同埋個木剷   好似好有歷史咁 @@



呢日未完架

2 則留言:

  1. Wah...这个trip真的是”行”之旅啊!D食物看起来好~我都5敢吃啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 呢個 trip 一係行好多 一係坐好多 哈哈 ~
      丫 最慘係唔食又唔得 所以我多數只食飯+菜 但反而仲肥咗 整佢 哈哈 ~~~~

      刪除